Jyväskylän mammat =)

Moikka!

Me ollaan OSTETTU VAAJAKOSKELTA ASUNTO :D Elikkäs meistä on nyt utllu ihan niin ku KEski-Suomalaisia tuon Vilman kanssa :D Nyt ollaan viikko sielä remppaa tehty, minkä keritty! Kiirettä on pitänyt! Ois kyllä kiva pitää tauko hommiin ja nähdä vähän muitakin kavereita...likkakin ihan kypsynyt tuohon kun äiti ja isi repii vaan tapetteja eikä leiki :( Harmittaa vähän itteeki et ei oo kerinny antaa mitään laatu-aikaa likalle :/ Mut tää on väliaikasta, onneks!

Mie seurailen taustalla et mihin te päädytte, näillä näkymin joku heitti tuon manantain, niin se sopii meille, klo 17...puistosta ei oo mittää hajuu, vinkatkaa joku missä se o ni mies ossaa tuua meijät perille! ;)

Entäs jos sataa? Jos vaan pikkasen ripsii vettä ni me tullaan ja otetaan sadevermeet mukaan, mut jos enempi ni sit pyhitetään ilta hommille... Onkos siinä puistossa mitää katosta missä myö aikuiset voitas seisiskella jos sataa?
 
Lyydis:
Tossa on linkki sinne Mäki-Matin puistoon, löytyy myös kartta.
http://www3.jkl.fi/paivahoito/paivakoditjaperhepaivahoito/integ.shtml#perhe-

En ole vielä varma että päästäänkö tuleen kun on neitin 1wee synttärit nyt vloppuna ja vieraita tulee yöks asti ja osa saattaa olla maanantaihin asti..
Mutta jos päästään ni tullaan. :D
 
Nando
Mä oisin poikani kanssa tuloillaan, jos ei satele (ei kyl Visa luvannu sillain tos äsken :D) vettä ja pienoinen neitisemme ei valvota mua yöllä niin, et oon silmät ristissä. Mistäs teidät sit tunnistaa ihmiset :D? Me kun ei olla aiemmin oltu mukana porukassa. Nähdäänkö jossain tietys paikas va kui?

Siis olihan se Mäki-Matin puisto klo 17? Mulle pitää näemmä vääntää rautalangasta ::D.
 
Juu, myö ollaan näillä näkymin tulossa! Ja aurinkoiseltahan tuo sää näyttääkin nyt! Jaahas..mistäs meijät tunnistaa...miettii ihan pitää...NOh, ainakin meillä on mukana Musta punaset brion rattaat :D Ja pikku neiti istuu kyyrissä ;) Mut vissii parhaiten tunnistaa tunnistaa kaksvärisestä tukasta :D Päältä punanen ja alta ruskee :LOL: JA oon pitkä :whistle:

Kiva kiva, et edes joitakin on puistoon tulossa!

 

Yhteistyössä