K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taidat nyt tulkita vähän omiasi tuonne. Oli kyllä kerrottu konteksti (ei ekassa viestissä asiasta, koska se tuli selkeästi liven aikana, mutta myöhemmissä), mutta jotenkin onnistuit sen sitten hyppäämään yli etkä osannut lukea, missä tilanteessa B sitten sitä CCC:tä oli laulanut. Mä en ole katsonut vielä liveä. Ihan hyvin ymmärsin tilanteen viesteistä eikä tarvinnut vttuilla kenellekään siitä.
Onnistuin lukemaan ne valitukset että pitääkö tulla pilaamaan meidän ilo jne. Ja kuten sanoin oli siellä sitten asiallisiakin kommentteja joista selvisi miten se meni oikeasti.
 
vierailija
Näin itsekin ajattelen.
Kun keikat alkoivat ja näin live-esiyksiä, olin järkyttynyt.
Onko sama tyyppi ollenkaan.
Suuri pienimies oli pettymys.
Joo se passiivisaggressiivinen tyhjänkiroilu meni kyllä yli hilseen jotta humahti. Parhaimmillaan tykkään monen biisin bassopohjista ja kertsikoukuista mutta se kiroilulla mahtaileva puoliksi aito rooli on vastenmielinen
 
vierailija
Luuletko olevas päteväkin salapoliisi? Luulet sitten, että jotain ylilautalaisia kiinnostaa iskelmäbändiin ihastuneiden tanttojen sielunelämä? t. Hirnauskis
Ylilauta tosiaan joo. Ylipäätään ajatus siitä, että ”trolleja” on aina vain yksi, ei koskaan useampia ketjun vakkareita, jotka ovat kyllästyneet milloin mihinkin hiljentämisiin tms, elää vahvana.
 
vierailija
Vauvalla on ollut niin tylsää, että kävin heittämässä siellä Hanna-tädin pikkuleipä juttuja sekä Lasse lähti Aidon matkaan kommentteja. Mitään pahempaa trollailua en jaksa itse harrastaa. Mä kaipaan oikeasti säpinää tähän saagaan tai hajoan kohta.
Feel you....
Mulla tosin pyörii päässä iltaisin ei-sallitut ficit. T. Vikatilaan mennyt Annaliisa
 
vierailija
Onko trolliksi toteaminen jotenkin vihakommentointia? Trollaus on ihan selkeä toimintatapa, kuten asiattomien kommenttien tai paskan floodaaminen. Ponijutut jos mitkä oli trollausta, ei sen toteaminen ääneen pitäisi olla mitään vihakommenttia. Aika selkärangatonta, jos pitää siitä ruveta vastaan inttämään, että eikä, äitiii, en ollut trolli.
Sitä trolli ja ankeuttaja huutelua tapahtuu ihan tavan kommenttienkin kohdalla. Ja puhuin lähinnä A. Kyllä niissä nyt selkeitä yhtäläisyyksiä jos yhden kommentoijan piikkiin laitetaan ties mitä ja aletaan vielä vääntämään diagnooseja sun muita. Mutta jokainen kommentoikoon miten katsoo asialliseksi. Kummastelen vaan tuota ristiriitaa.

Enkä edes kirjoittanut ponitrolli-invaasion aikaisista viesteistä, se tuli ihan sinun omista oletuksista.
 
vierailija
Ketjun jumitus tuhannella ponikommentilla ja spämmillä ei kyllä mitenkään harmitonta ollut, mutta miten vaan, jos se sun omatuntoasi helpottaa. AASI.
Ponikommentteja ei kyllä olltu tuhansia ja koska poistelitte niin laittoivat niitä takaisin. Tuon olisi pitänyt olla täysin selvää. Silloin oli myös sitä spämmäystä joillain videoilla mikä oli vielä rasittavampaa.

Kyllä, ymmärrän miksi joillain menee kuppi nurin ja kyllä, minuakin (alkuun) ärsytti se kun palstalla ei voinut kirjoitella.
 
vierailija
Olihan se selkeä ylilauta tms. hyökkäys ja varmaan loma-aikakin vaikutti, silloinhan trollausta on eniten, täällä nyt voi kuka hyvänsä sanoa olevansa poni tai vaikka aito
Ole vaan rauhassa siinä uskossa jos siitä on jotain apua. Kuitenkin jos jotain väittää niin hyvä olisi olla jotain muutakin todistetta muin mutu-tuntuma. Esimerkkinä vaikka linkki sinne ylilaudalle.
 
vierailija
Ole vaan rauhassa siinä uskossa jos siitä on jotain apua. Kuitenkin jos jotain väittää niin hyvä olisi olla jotain muutakin todistetta muin mutu-tuntuma. Esimerkkinä vaikka linkki sinne ylilaudalle.
Ei minun tarvitse tänne mitään todistella ja voihan siinä olla niitä syyslomalaisiakin joukossa, mutta ei se nyt mikään shippaajien sekoaminen tms. ollut, että peruspalstalauset alkaa trollaamaan
 
vierailija
Ei minun tarvitse tänne mitään todistella ja voihan siinä olla niitä syyslomalaisiakin joukossa, mutta ei se nyt mikään shippaajien sekoaminen tms. ollut, että peruspalstalauset alkaa trollaamaan
Voi olla mitä vaan mutta yleensä jos jotain väittää niin siinä on hyvä oll jotain takanakin. Itse arvelin että ovat palstalaisia koska jutut ja sivustot oli hallussa. Sinä väität vaan jotain vaikka se on vaan sinun mielipiteesi. Saat toki olla sitä mieltä ilman mitään perustelujakin.
 
vierailija
Kuuma höyry ja pullanmurut Vois olla mun kynästä. - The Pony
Kehuin joskus niitä sinun tekstejäsi kirjoituksellisesti ja sanoin jotain että voisit käyttää niitä taitojasi johonkin mikä ei ole niin solvaavaa. Mistä päästäänkin siihen että joku (Leila?) taisi kirjoittaa samaa paljon myöhemmin puutarhassa. Harmi kun nämä kommentit ei ollut vauvalla, siinä olisi ollut pienen tutkimuksen paikka saako oma nimimerkitön kommenttini alapeukkuvyöryn ja nimimerkillisen sitten yläpeukkuja.
 

Yhteistyössä