K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko myöntää että olin ihan varma että D ois ollut kaikilla noilla kolmella vikalla keikalla paikalla tai vähintään nyt ees sitte siellä Lontoossa mutta eihän se vaivautunut olemaan ees samassa maassa. Eikai siinä sitte ollut muusta kyse kun että D halus nähdä Jokerit livenä, mutta tiesi ettei oo Lontoossa sillon kun keikka on niin päätti mennä sitten sinne Berliiniin katsomaan kun oli vapaata siinä kohdassa ja siellä tuli se idea lähteä keikkabussiin mukaan kun tuli tilaa JCn ja sen kuvaajan jäätyä pois...
D:lla on omat työt losissa, ei siinä mistään vaivautumisesta paikalle ole kysymys, kun juurikin oli äskettäin siellä keikkabussissa. On se minusta aika erikoinen veto että olisi menossa yhdelle keikalle ja sitten vaan huvikseen jääkin viikoksi keikkabussiin mukaan. Kyllä siinä aika läheinen saa olla, että tuo tulee heillä kellään mieleen.
 
vierailija
Nyt on Käärijältä riman alitus uudessa biisissä.
KOT KOT KOT
Olisi kyllä saanut jäädä esittämättä.
Kait silti oikeat fanit taas diggaa tätäkin tuotosta ihan sairaasti.
 
vierailija
Ei ole vakkariporukan kirjoituksia, tämä sama vieraillut joskus aiemminkin noi oli jo aika ällöttäviä juttuja
Muuten samaa mieltä, mutta vauvan ketjusta on tullut liian kesy pyhäkoulu paikka. Jotain äksöniä sinnekin kaivattaisiin. Monille nähtävästi kahden miehen välinen seksi tarkoittaa sitä, että he lukevat sängyssä kiltisti toisilleen Dostojevskia.
 
vierailija
Muuten samaa mieltä, mutta vauvan ketjusta on tullut liian kesy pyhäkoulu paikka. Jotain äksöniä sinnekin kaivattaisiin. Monille nähtävästi kahden miehen välinen seksi tarkoittaa sitä, että he lukevat sängyssä kiltisti toisilleen Dostojevskia.
Saisi olla enemmän, mutta nämä tänään laitetut oli sillain rumasti kuvailtu, sopisi vaan sinne seksiosioon varmaankin
 
vierailija
Mä aattelin jo Kn onlyfansista, ettei oo kunnianhimosen artistin hommia. Ja nyt nää kurarallit päälle. Kaipa se K on laskenu, että saa surkeillaki biiseillä kerättyä rahat fanaattisimmilra faneilta ja pääsee helpolla viiden vuoden päästä ulkomaille. Ei kukaan varteenotettavaksi artistiksi pyrkivä suolla jatkuvasti tollasta sontaa.
 
vierailija
Käärijällä taitaa todellakin CCC olla se yksi ja ainut kunnon onnistuminen.
Eikö creweporukoilla enää synkkaa eikä leikkaa.
Vai onko rahaa jo tarpeeksi.
Nyt voi laittaa kuraa ulos.
Muutama keikka ja Thaikkuhin huilaamaan.
 
vierailija
Minusta toi uusi snippet oli hauska. Jotenkin erikoista, että vieläkään jengi ei tajua minkä tyylistä musiikkia K tekee. Vähän kuin Joost eli huumorilla. Ymmärrän, että ei ole kaikkien makuun, mutta näillä palstoilla on ihme kun kaikki K:n biisit haukutaan heti. Myös Ruoska, joka on ollut kunnon hitti.
 
vierailija
Minusta toi uusi snippet oli hauska. Jotenkin erikoista, että vieläkään jengi ei tajua minkä tyylistä musiikkia K tekee. Vähän kuin Joost eli huumorilla. Ymmärrän, että ei ole kaikkien makuun, mutta näillä palstoilla on ihme kun kaikki K:n biisit haukutaan heti. Myös Ruoska, joka on ollut kunnon hitti.
Ruoska tehtiin tarkoituksella Erikalle. Sitähän se vääntää keikoillaan.
Joo, en ymmärrä Kn huumoria.
Liian korkeaotsaista mulle.
 
vierailija
Mulla on suhtautuminen K:hon ollut jo pidemmän aikaa ristiriitaista, ja ehkä se on niin, ettei ole mun juttu kuitenkaan. Tykkään monesta jutusta, mutta enemmän alkaa olla niitä juttuja, josta en tykkää. Ja kai se on ihan fine täälläkin sanoa, ne tykkää, jotka tykkää.
 
vierailija
Mulla on suhtautuminen K:hon ollut jo pidemmän aikaa ristiriitaista, ja ehkä se on niin, ettei ole mun juttu kuitenkaan. Tykkään monesta jutusta, mutta enemmän alkaa olla niitä juttuja, josta en tykkää. Ja kai se on ihan fine täälläkin sanoa, ne tykkää, jotka tykkää.
Voi sanoa. Jotenkin tulee fiilis, että täällä vain osa odottaa, että pääsee haukkumaan.
 
vierailija
Muuten samaa mieltä, mutta vauvan ketjusta on tullut liian kesy pyhäkoulu paikka. Jotain äksöniä sinnekin kaivattaisiin. Monille nähtävästi kahden miehen välinen seksi tarkoittaa sitä, että he lukevat sängyssä kiltisti toisilleen Dostojevskia.
Periaatteessa ymmärrän pointin, mutta pakko huomauttaa, että vertaus vähän ontuu. Jos nyt kyseessä olis tää alkuperäinen pari, josta Vauvalla unelmoidaan, niin oon aika varma että toinen niistä ei kyllä mitään Dostojevskia lue. 😀
 
vierailija
Taas sama K dissaus alkanut, huokaus. Ihme valitus tämä floppaus tai yhden hitin ihme narina. Eihän Joksutkaan ole tehneet yhtään hittiä Viisujen jälkeen, vaikka kielenkin ovat vahtaneet osaksi enkuksi. Eli niiden urakin on siis tämän palstan mukaan flopannut. K:lla on jo sitäpaitsi toinenkin hitti. Välillä ihmettelen, että onko suomalaiset tosiaan näin kateellisia ja pikkumaisia, että kuola valuen odotetaan että päästään haukkumaan. Mukava elämä teillä 😬
 
vierailija
Mulla on suhtautuminen K:hon ollut jo pidemmän aikaa ristiriitaista, ja ehkä se on niin, ettei ole mun juttu kuitenkaan. Tykkään monesta jutusta, mutta enemmän alkaa olla niitä juttuja, josta en tykkää. Ja kai se on ihan fine täälläkin sanoa, ne tykkää, jotka tykkää.
Alku oli lupaava.
Sitten meni kuiskailuksi koko show.
Kärtsää diggaville riittää sutsi satsaa, niinkuin viime kesän keikalla.
 

Yhteistyössä