K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millainen Sadie on henkilönä? Vai onko hän niin salaperäinen ettei tiedetä. Hän näyttää niin pikkutytöltä, vaikka on yli 20.
On se vissiin aina salaperäinen. Tiedän että se on feministi ja vegaani. Siinäpä ne melkein on. Joistakin damonin stooreista olen saanut kuvan että se on ihan rento hassuttelija, sellanen jalat maassa kulkeva.
 
vierailija
Nyt kyllä jäi meiltä se Dobrojutro sivu liian vähälle huomiolle. Miksi B alkaisi seuraamaan tuollaista sivua? Ja se seuraa Btä takaisin. Ketään muuta yhteistä seurattavaa ei ainakaan mulla ole. Sen tilin täytyy olla jonkun Bn tutun. Olisiko joku uusi heila ehdokas tuollaisella tilillä, ettei paljastu? Nyt kaikki Ullat tonkimaan 😂
 
vierailija
Nyt kyllä jäi meiltä se Dobrojutro sivu liian vähälle huomiolle. Miksi B alkaisi seuraamaan tuollaista sivua? Ja se seuraa Btä takaisin. Ketään muuta yhteistä seurattavaa ei ainakaan mulla ole. Sen tilin täytyy olla jonkun Bn tutun. Olisiko joku uusi heila ehdokas tuollaisella tilillä, ettei paljastu? Nyt kaikki Ullat tonkimaan
B on ennenkin jakanut stooreihin noita dobro jutro -meemejä. Nehän on ihan ironisesti tehty vähän niin kuin jotkut liibalaabameemit, ehkä se vaan tykkää noista.
 
vierailija
B on ennenkin jakanut stooreihin noita dobro jutro -meemejä. Nehän on ihan ironisesti tehty vähän niin kuin jotkut liibalaabameemit, ehkä se vaan tykkää noista.
No nyt vielä löysin tämän postauksen jossa esitellään tuo tili eikä sen tilin perustaja tai B seuraa toisiaan. Eli eiköhän nuo ole vaan Bn mielestä hauskoja kuvia.
 
vierailija
No nyt vielä löysin tämän postauksen jossa esitellään tuo tili eikä sen tilin perustaja tai B seuraa toisiaan. Eli eiköhän nuo ole vaan Bn mielestä hauskoja kuvia.
No ei tietenkään seurais toisiaan omilla tileillään jos jotain olisi. Siksi juuri olisi helppo seurata tollaista meme tiliä.
 
vierailija
No nyt vielä löysin tämän postauksen jossa esitellään tuo tili eikä sen tilin perustaja tai B seuraa toisiaan. Eli eiköhän nuo ole vaan Bn mielestä hauskoja kuvia.
Se näyttää seuraavan Damonia, on vissiin toi malli mitä tässä tarkoitetaan?
 
vierailija
Nyt kyllä jäi meiltä se Dobrojutro sivu liian vähälle huomiolle. Miksi B alkaisi seuraamaan tuollaista sivua? Ja se seuraa Btä takaisin. Ketään muuta yhteistä seurattavaa ei ainakaan mulla ole. Sen tilin täytyy olla jonkun Bn tutun. Olisiko joku uusi heila ehdokas tuollaisella tilillä, ettei paljastu? Nyt kaikki Ullat tonkimaan
Varmasti siinä on jotain. Sen verran nopeasti lähti linkit aiheesta vauvalta aamulla (tai oletan että ne samoja kun itse vain vilaisin plus siinä oli joku Rosen julkaisuun kommentti).

Siitä ketjusta on tullut joku hardcore-shippiketju jossa pitää aina kertoa miksi laittoi jonkin linkin ja että ei ainakaan sivushippimielessä. En ymmärrä mitä poistelemista noissakaan oli jos ei lasketa sitä että Rose liittyy Sadiehin.
 
vierailija
Varmasti siinä on jotain. Sen verran nopeasti lähti linkit aiheesta vauvalta aamulla (tai oletan että ne samoja kun itse vain vilaisin plus siinä oli joku Rosen julkaisuun kommentti).

Siitä ketjusta on tullut joku hardcore-shippiketju jossa pitää aina kertoa miksi laittoi jonkin linkin ja että ei ainakaan sivushippimielessä. En ymmärrä mitä poistelemista noissakaan oli jos ei lasketa sitä että Rose liittyy Sadiehin.
Ai että palstamammat tietää Bn heilastelut? 😂
 
vierailija
Varmasti siinä on jotain. Sen verran nopeasti lähti linkit aiheesta vauvalta aamulla (tai oletan että ne samoja kun itse vain vilaisin plus siinä oli joku Rosen julkaisuun kommentti).

Siitä ketjusta on tullut joku hardcore-shippiketju jossa pitää aina kertoa miksi laittoi jonkin linkin ja että ei ainakaan sivushippimielessä. En ymmärrä mitä poistelemista noissakaan oli jos ei lasketa sitä että Rose liittyy Sadiehin.
Vtuttaa kun siellä ei mikään pysy. Yrittää lukea myöhemmin kommentteja, niin huomaa että välistä on poisteltu jotain.
 

Yhteistyössä