K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei, fantasiat eivät perustu todellisuuteen eikä niillä oleteta mitään.
Nämä on tulkinta kysymyksiä ja monella nämä fantasiat perustuvat siihen, että K ja B oikeasti päätyisivät joskus yhteen/heidän välissään on jotakin. Niin ja miksi se on sitten jonkun mielestä pakottamista jne. jos kertoo, että omasta mielestä B on esim. hetero? Kaikki täällä on fantasiaa ja leikkiä, kukaan ei tiedä todellisesta tilanteesta mitään.
 
vierailija
Kyllä! Samoin vaikka se että jos k:n ja b:n välillä ei näy eikä kuulu mitään, kyse on suhteen syvenemisestä yksityiseksi, mutta jos esim damonia ei näy eikä kuulu, kyse on damonin tavasta siirtyä johonkin seuraavaan eikä mitään yhteydenpitoa enää ole.
Juuri näin. Eikä K ja B ole missään julkaistussa materiaalissa olleet koskaan niin lähekkäin kuin D ja B. B:n katseet D:tä kohtaan on myös mielenkiintoiset.
 
vierailija
Juuri näin. Eikä K ja B ole missään julkaistussa materiaalissa olleet koskaan niin lähekkäin kuin D ja B. B:n katseet D:tä kohtaan on myös mielenkiintoiset.
Tää oli varmaan se mun suurin pettymys vauvan k/b shippiin. Ymmärrän sen OTP ajatuksen, mutta se damoniin kohdistuva pilkka ja vähättely oli liikaa. Musta on siis ihan ok jättää keskustelematta siitä, jos se ei omaan saagan sovi, mutta en tykkää siitä että sitä omaa shippiä pönkitetään morkkaamalla jotain osapuolta, jonka kanssa päähenkilöllä selvästi on jonkinlainen ihmissuhde. B:n kohdalla se on ollut varmaan vahvimmin damon, vaikka myös Kris on saanut oman osansa. K:n kohdalla oli varmaan tommy, mutta myös ihan se sen tyttöystävä. Pintapuolisesti muistetaan kyllä sanoa että siitä ei saa keskustella, mutta katkeruutta ja vastenmielisyyttä häntä kohtaan ei tarvitse mistään rivien välistä etsiä.
 
vierailija
Juuri näin. Eikä K ja B ole missään julkaistussa materiaalissa olleet koskaan niin lähekkäin kuin D ja B. B:n katseet D:tä kohtaan on myös mielenkiintoiset.
Mutta nää on kaikki "vain pelleilyä" ja bojan tekee samaa kaikkien bändikavereittenkin kanssa. Sit kuitenkin jos laittaa kuvan bojanista ja vaikka krisistä samanlaisissa tunnelmissa, saakin haukut, koska ilmeisesti se ei sit olekaan pelleilyä.
 
vierailija
Mä niin toivon että K tekisi Tommyn kanssa ja B Damonin kanssa jotain todella mielenkiintoisia yhteistöitä niin vauvalla ei saisi niistä puhua. :D Anteeksi olen vahingoniloinen mutta ärsyttää niin ne säännöt.
 
vierailija
Mutta nää on kaikki "vain pelleilyä" ja bojan tekee samaa kaikkien bändikavereittenkin kanssa. Sit kuitenkin jos laittaa kuvan bojanista ja vaikka krisistä samanlaisissa tunnelmissa, saakin haukut, koska ilmeisesti se ei sit olekaan pelleilyä.
Ihan sama kuin K:n matka keikkabussissa olisi ollut merkki jostain suuremmasta, mutta D:n matka ei, koska siellähän oli muitakin ja se on kaveri niitten kaikkien kanssa.
 
vierailija
Nämä on tulkinta kysymyksiä ja monella nämä fantasiat perustuvat siihen, että K ja B oikeasti päätyisivät joskus yhteen/heidän välissään on jotakin. Niin ja miksi se on sitten jonkun mielestä pakottamista jne. jos kertoo, että omasta mielestä B on esim. hetero? Kaikki täällä on fantasiaa ja leikkiä, kukaan ei tiedä todellisesta tilanteesta mitään.
Pakottamista on se, että tunkee joka väliin näitä juttuja ”faktoina” osallistumatta aidosti keskusteluun. Mutta siitä ei ollut tässä kyse.
 
vierailija
Kauanko menee, että B/JO tapaa Damonin kautta Damianon/Måneskinin? B on tavannut Damonin ja monia muita CT:n ja Emilyn (?) kautta. Damonin kautta mm. Sadien. Kyllä tääkin tapahtuu nopeasti. Jotenkaan en tosin näe, että siitä syntyisi musiikillista yhteistyötä enkä oikein näe ketään noista pareinakaan.
 
vierailija
Ihan sama kuin K:n matka keikkabussissa olisi ollut merkki jostain suuremmasta, mutta D:n matka ei, koska siellähän oli muitakin ja se on kaveri niitten kaikkien kanssa.
En tiedä viittaatko nyt täällä vai vauvalla oleviin keskusteluihin, mutta totta kai vauvalla pidetään tuollaisia asioita merkkinä jostakin vain K:n kohdalla, koska se on K/B-shippiketju. Täällä on toki myös ne pari ärsyttävää jankkaajaa, mutta muutoin mielestäni kiinnostavaa keskustelua.
 
vierailija
Mä niin toivon että K tekisi Tommyn kanssa ja B Damonin kanssa jotain todella mielenkiintoisia yhteistöitä niin vauvalla ei saisi niistä puhua. :D Anteeksi olen vahingoniloinen mutta ärsyttää niin ne säännöt.
Mua ärsyttää myös, just siksi kun se rajaa keskustelun niistä yhteistöistäkin niin totaalisesti. Esim damonia ensin ihan manifestoitiin mukaan keikkabussiin, mutta sylikuvan jälkeen tuli ensin hiljaista sen suhteen ja sitten alkoi se haukkuminen. Ensin varovasti niin että damonia pidettiin tyyliin epäluotettavana, sit epävakaana, sitten ärsyttävänä, ja lopulta vain niin "tylsänä" ettei siitä ollut mitään mielenkiintoa keskustella, vaikka samalla muiden keskustelu damonista häiritsi kuitenkin älyttömästi.

Ja noin ylipäänsä tykkään vähän joustavammasta shippailusta. Oon itse ihan valmis katselemaan kuumia bojere-kuvia jos sellaisia tulee, mutta yhtä lailla mulle kelpaa vaikka se bokris tai k ja tommy.
 
vierailija
Kauanko menee, että B/JO tapaa Damonin kautta Damianon/Måneskinin? B on tavannut Damonin ja monia muita CT:n ja Emilyn (?) kautta. Damonin kautta mm. Sadien. Kyllä tääkin tapahtuu nopeasti. Jotenkaan en tosin näe, että siitä syntyisi musiikillista yhteistyötä enkä oikein näe ketään noista pareinakaan.
Mutta ovatko D ja Damiano/Måneskin oikeasti kavereita? Heistä ei taida olla mitään viitteitä, että hengailisivat vapaa-ajalla yhdessä, niin kuin D tekee vaikkapa Joksujen ja Sadien kanssa.
 
vierailija
Mä oon alkanut vihata pakottaminen-sanaa, silloin kun joku ilmaisee mielipiteitään, haaveitaan tms. Keskustelu olis helpompaa, jos sanoja käytetään niiden oikeissa merkityksissä.
 
vierailija
Mua ärsyttää myös, just siksi kun se rajaa keskustelun niistä yhteistöistäkin niin totaalisesti. Esim damonia ensin ihan manifestoitiin mukaan keikkabussiin, mutta sylikuvan jälkeen tuli ensin hiljaista sen suhteen ja sitten alkoi se haukkuminen. Ensin varovasti niin että damonia pidettiin tyyliin epäluotettavana, sit epävakaana, sitten ärsyttävänä, ja lopulta vain niin "tylsänä" ettei siitä ollut mitään mielenkiintoa keskustella, vaikka samalla muiden keskustelu damonista häiritsi kuitenkin älyttömästi.

Ja noin ylipäänsä tykkään vähän joustavammasta shippailusta. Oon itse ihan valmis katselemaan kuumia bojere-kuvia jos sellaisia tulee, mutta yhtä lailla mulle kelpaa vaikka se bokris tai k ja tommy.
Mä oon samoilla linjoilla. Ja ihmettelen välillä itsekseni, kuinka erilaisia me ihmiset ollaankaan. Tää Damon-allergia on mennyt varsinkin ihan yli.
 
vierailija
Mutta ovatko D ja Damiano/Måneskin oikeasti kavereita? Heistä ei taida olla mitään viitteitä, että hengailisivat vapaa-ajalla yhdessä, niin kuin D tekee vaikkapa Joksujen ja Sadien kanssa.
Se on kyllä totta. Jotenkin vaan tuntuu, että B on mestari verkostoituja, ja mulla on vaan fiilis, että jossain vaiheessa me nähdään se hengailemassa Måneskinin kanssa.
 
vierailija
Eikö täällä muuta puheenaihetta ole kuin se, mistä kaikesta vauvalla ei saa puhua? Vauvan ketjun "säännöt" on selkeät ja ei mua kyllä haittaa, että muista aiheista puhumisen voi hoitaa muualla, kuten täällä. Miksi ihmeessä se mua ärsyttäisi? Enhän mä nyt Alkoonkaan mene maitoa hakemaan, kun tiedän ettei sitä sieltä saa, väärä paikka 🤷🏻‍♀️
 
vierailija
En tiedä viittaatko nyt täällä vai vauvalla oleviin keskusteluihin, mutta totta kai vauvalla pidetään tuollaisia asioita merkkinä jostakin vain K:n kohdalla, koska se on K/B-shippiketju. Täällä on toki myös ne pari ärsyttävää jankkaajaa, mutta muutoin mielestäni kiinnostavaa keskustelua.
No sepä just siellä onkin ikävää. Viime kesänä sai vielä kuumistella esim bojanin ja krisin lavakemioita mutta sittemmin krisiä ei oo saanut melkein mainitakaan bojanin kanssa samassa lauseessa. Eli se fiilistelyketju ei ollut ollenkaan niin säädelty, vaikka sielläkin riideltiin välillä. Ja totta kai tajuan että nykyketjussa haetaan vain k/b shippiin sopivaa materiaalia, mutta just vaikka toi damonin bussimatka olisi sitten vaan voitu ohittaa tai ainakin jättää se Damon haukkumatta.
 
vierailija
Eikö täällä muuta puheenaihetta ole kuin se, mistä kaikesta vauvalla ei saa puhua? Vauvan ketjun "säännöt" on selkeät ja ei mua kyllä haittaa, että muista aiheista puhumisen voi hoitaa muualla, kuten täällä. Miksi ihmeessä se mua ärsyttäisi? Enhän mä nyt Alkoonkaan mene maitoa hakemaan, kun tiedän ettei sitä sieltä saa, väärä paikka
No täällähän siitä just saa puhua. Siinä ketjussa nimenomaan ei ole suotavaa käydä läpi sitä mikä siellä ärsyttää.
 
vierailija
Se on kyllä totta. Jotenkin vaan tuntuu, että B on mestari verkostoituja, ja mulla on vaan fiilis, että jossain vaiheessa me nähdään se hengailemassa Måneskinin kanssa.
Ainakin Myles Hendrik on kavereita sekä Stranger Things -näyttelijöiden että Måneskinin kanssa. Hän on siis DJ joka myös valokuvaa julkkiksia yöelämässä ja on ystävystynyt monen kanssa. Jos B alkaa hengeta noissa piireissä enemmänkin niin varmasti kohtaavat jossain vaiheessa. Eri asia toki on että ehtiikö B viettää aikaa Amerikassa, Måneskin pyörii siellä paljon.
 
vierailija
Mä niin toivon että K tekisi Tommyn kanssa ja B Damonin kanssa jotain todella mielenkiintoisia yhteistöitä niin vauvalla ei saisi niistä puhua. Anteeksi olen vahingoniloinen mutta ärsyttää niin ne säännöt.
Tämä nyt kyllä enemmän kuulostaa, että olisit kateellinen, kun emoketjussa vielä shipataan K ja B ja siellä on hauskaa, en ymmärrä miksi näille muille asioille/henkilöille ei muka tämä ketju riitä
 
vierailija
Ainakin Myles Hendrik on kavereita sekä Stranger Things -näyttelijöiden että Måneskinin kanssa. Hän on siis DJ joka myös valokuvaa julkkiksia yöelämässä ja on ystävystynyt monen kanssa. Jos B alkaa hengeta noissa piireissä enemmänkin niin varmasti kohtaavat jossain vaiheessa. Eri asia toki on että ehtiikö B viettää aikaa Amerikassa, Måneskin pyörii siellä paljon.
Sori tuli rönsyilevä ja sekava viesti mutta oli tarkoitus sanoa että ST:n ja Måneskinin välillä on yhteys vaikka Damon ei Damianon kaveri olisikaan. :D
 
vierailija
D teki joksujen kanssa en usko, että enää mitään tulee, tässä taas vähän liioitellaan tätä ystävyyden syvyyttä
Ei kai se olisi hypännyt keikkabussiin moneksi päiväksi jos eivät olisi ystäviä? Ja Kris vielä lähetti kauniit videoterveiset Damonille raittiuden vuosipäivänä.

Minusta nämä ovat kyllä merkkejä ystävyydestä. Mitkä sinusta ovat merkkejä siitä että eivät ole ystäviä?
 
vierailija
No täällähän siitä just saa puhua. Siinä ketjussa nimenomaan ei ole suotavaa käydä läpi sitä mikä siellä ärsyttää.
Ai siis tämän ketjun päätarkoitus onkin ruikuttaa siitä, mistä kaikesta ei saa keskustella pääketjussa? Ok, olen ymmärtänyt väärin. Luulin, että täällä esim vois vapaasti spekuloida Bojanista ja Sadiesta. Eli ne sivushipit olis tän ketjun aiheita. Nyt kyllä vahvasti näyttää vaan siltä, että aiheet on pelkkää valitusta emoketjusta. Sellainen vinkuminen ei itseäni kiinnosta, mulle ne säännöt on ihan selkeät.
 

Yhteistyössä