K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sadie ja Bojan ei kyllä ole

Koitin katsoa kuvia tuosta Patrickista mutta jäi vähän hämäräksi osa. En siis tiedä tyyppiä entuudestaan niin saattoi tulla vanhoja ja tuoreita kuvia sekaisin, tai vaikka muita tyyppejäkin. Joissain kuvissa oli kyllä sillä tavalla samaa näköä bojanin kanssa että ymmärsin kyllä mistä tämä mielleyhtymä on syntynyt, mutta sitten oli useita kuvia joissa se oli ihan kuin eri ihminen. Jossain kuvassa se oli Sadien kanssa ja siinä vaikutti olemus ainakin hyvin erityyppisestä, kun oli koko kroppa näkyvillä.

Eilen taas katselin niitä cole sprousen kuvia ja vaikka sekään ei mielestäni ole yhtään saman näköinen kuin bojan, niin varsinkin damonin ottamissa kuvissa siinä on hirveästi samaa. En osaa sanoa onko sekään varsinaisesti niissä piirteissä vai onko sillä vaan niin samanlaiset eleet ja ilmeet että näyttää tutulta.
Niissä Patrickin nuoruuden kuvissa oli jotain samaa olemusta tai näköä myös mun mielestä. Sadiesta ja B olen samaa mieltä että ei ole.
 
vierailija
Mä kans etsin sen patrickin kuvat sadien kanssa ja tuli oikeastaan vain yksi tarjolle
Tuossa ei tosiaan ole yhtään samaa kuin bojanissa, mutta sit oli jotain vissiin 7 vuoden takaa, joissa oli kyllä jotain samaa. Ainakin kampaus 😂

Cole sprousesta oon samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin, nimenomaan damonin kuvissa siinä on samaa näköä bojanin kanssa.
 
vierailija
Parille listalle oli merkitty heidän seurustelleen ja lisäksi oli näitä kuvia, mutta ilmeisesti eivät kuitenkaan ole itse vahvistaneet sitä eli ei nyt sitten olekaan varmaa tietoa
Noi netissä olevat listat julkisten suhteista on yleensä täynnä höpöjä. Jotkut merkataan deittailleen just jonkun paparazzikuvien perusteella jossa eivät edes ole mitenkään läheisiä.
 
vierailija
Siis onko Patrickista ja Sadiesta olemassa vain yksi kuva ja siinäkin kävelevät kadulla julkisella paikalla vierekkäin ei muuta? 😂 No ei ihme että paritetaan Sadieta ja Bojania kun heistäkin on se yksi kuva sieltä keikalta.
 
vierailija
Siis onko Patrickista ja Sadiesta olemassa vain yksi kuva ja siinäkin kävelevät kadulla julkisella paikalla vierekkäin ei muuta? 😂 No ei ihme että paritetaan Sadieta ja Bojania kun heistäkin on se yksi kuva sieltä keikalta.
On ne sentään kulkeneet keikkabussissa viikon yhdessä. Eiku hetkinen, ovatko? Sadie nähtiin, vai nähtiinkö? Joku näki keikkapaikalla, kukaan muu ei. Joku näki sen tulevan bussista, kukaan muu ei. Joku näki sen tulevan matkalaukun kanssa muualta, kukaan muu ei. Kukaan fani ei napannut kuvaa, kukaan missään muuallakaan ei napannut. Heti kun se meni niinkin pieneen kaupunkiin kuin new york, siitä napattiin kuvat sekä baarissa että kadulla, mutta ei Saksassa, Ruotsissa eikä Norjassa.
 
vierailija
Mä muuten yks päivä yritin etsiä kaikkialta niitä sadien näkymisiä kiertueella. Twitterissä oli useampi niitä OMG SADIE päivityksiä, mutta kaikki mitkä löysin oli vaan niitä, joissa kaveri oli nähnyt. Tumpun keikkaraporteista en löytänyt sadiesta mainintoja, vaikka muistelen niitä sieltä lukeneeni. Siellä on kyllä tosi surkea haku, voi johtua siitäkin. Damonista oli kuitenkin useita mainintoja ja se oli jossain tullut juttelemaankin faneille. No, Damonista oli kuvia joiltain keikoiltakin vissiin sen omassakin stoorissa, eli sitä en toki epäilekään. Mutta onko toi sadien mukana olo voinut olla sittenkin silkkaa huhupuhetta? Miten missään ei ole yhtään kuvaa siitä? Eikä kukaan tunnu itse nähneen sitä, aina se on ollut joku toinen. En millään usko että pelkästä kohteliaisuudesta jätettäisiin kuvaamasta kun tosiaan ne käärijän pakasteallaskuviotkin joku raportoi.
 
vierailija
Mäkin oon alkanut epäillä sitä sadien kiertueella oloa. Stranger thingsin instassa oli 1.3. Sadiesta kuva tekstillä "on set". Toki se on voinut siitä reilua viikkoa myöhemmin lennähtää Eurooppaan ja sit taas huhtikuun alussa new yorkiin (ST kuvataan kai pääasiassa Atlantassa), mutta jotenkin nyt kuitenkin vähän epäuskottavaa.

Olin vakuuttunut sen paikallaolosta sen sohvavideon takia, koska ajattelin että se olisi Sadie joka siitä kuvaa, mutta ehkä se kuitenkin oli vita.
 
vierailija
Mäkin oon alkanut epäillä sitä sadien kiertueella oloa. Stranger thingsin instassa oli 1.3. Sadiesta kuva tekstillä "on set". Toki se on voinut siitä reilua viikkoa myöhemmin lennähtää Eurooppaan ja sit taas huhtikuun alussa new yorkiin (ST kuvataan kai pääasiassa Atlantassa), mutta jotenkin nyt kuitenkin vähän epäuskottavaa.

Olin vakuuttunut sen paikallaolosta sen sohvavideon takia, koska ajattelin että se olisi Sadie joka siitä kuvaa, mutta ehkä se kuitenkin oli vita.
Kyllä minä ainakin uskon, että Sadie oli siellä, ei faneilla olisi mitään syytä keksiä tälläisiä tarinoita ja luulen, että D ei olisi lähtenyt tuonne ilman Sadieta, lisäksi livettäjä oli ihan nähnyt hänet keikalla
 
vierailija
Kyllä minä ainakin uskon, että Sadie oli siellä, ei faneilla olisi mitään syytä keksiä tälläisiä tarinoita ja luulen, että D ei olisi lähtenyt tuonne ilman Sadieta, lisäksi livettäjä oli ihan nähnyt hänet keikalla
Olisi kiinnostava kuulla perustelut tuohon, miksi D ei olisi mielestäsi lähtenyt tuonne ilman S:ää? Tuo väite toistuu aina välillä mutta en oo nähnyt koskaan yhtään perustetta sille. D:hän on reissannut muutenkin eri puolilla maailmaa ja tunsi joksut hyvin, miksi ei olisi tuonne voinut lähteä itsekseen?
 
vierailija
Kyllä minä ainakin uskon, että Sadie oli siellä, ei faneilla olisi mitään syytä keksiä tälläisiä tarinoita ja luulen, että D ei olisi lähtenyt tuonne ilman Sadieta, lisäksi livettäjä oli ihan nähnyt hänet keikalla
Siis totta kai damon voi matkustaa ihan itsekseenkin 😁 Tyyppi on lähtenyt 17-vuotiaana new yorkiin etsimään töitä, ehkä se uskaltaa mennä kavereidensa kanssa bussiinkin.

Tässä on kuitenkin se jännä, että Berliinissä siitä ei tunnu olevan havaintoja. Leipzigissa se on "nähty" mutta ei sitten enää ruotsissa ja norjassa. Tämä ei ole linjassa sen kanssa että D tuli nimenomaan jo Berliiniin. Siellä se oli myös nähty katsomossa, mutta tosiaan ihan yksin.
 
vierailija
No ei, ihan ystävyys kaikkien joksujen kanssa, ei ne nyt tuolla ainakaan mitään yksityistä aikaa olis saaneet
Oon ehkä kirjoittanut tästä aiemminkin täällä mutta juuri tuon bussiteorian takia en osta Dn tai Sn seurustelu- tai panosuhdetta keneenkään Joksuista. Mun on niin vaikea nähdä että kukaan ottaisi orastavassa suhteessa kumppaniaan täpötäyteen keikkabussiin viikoksi. Kaverina taas menisi helposti.
 
vierailija
Oon ehkä kirjoittanut tästä aiemminkin täällä mutta juuri tuon bussiteorian takia en osta Dn tai Sn seurustelu- tai panosuhdetta keneenkään Joksuista. Mun on niin vaikea nähdä että kukaan ottaisi orastavassa suhteessa kumppaniaan täpötäyteen keikkabussiin viikoksi. Kaverina taas menisi helposti.
Itse ainakin ottaisin heti, jos olisi uusi suhde ja vaihtoehto olisi ettei nähtäisi muuten pitkään aikaan.
 

Yhteistyössä