K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä muistan lukeneeni että siitä aiemmin puhuttiin vain hyvin androgyyninä ja jotenkin korostettiin ettei sukupuoli ole olennainen. Mutta oisko se vähän aikakaudestakin kiinni? Tuostahan on jo varmaan 15 vuotta. Tosi naisellinen se kyllä oli jo silloin. Mulle tulee siitä sonny chatltonista aika samat vibat, vaikka en sen identifoitumisesta tiedä tietenkään mitään. Mutta sekin monessa kuvassa näyttää tosi kauniilta naiselta.
Just luin jonkun jutun vähän yli 10 vuoden takaa ja siinä koko ajan korostettiin että on mies. Mun mielestä nykyään puhutaan ihan eri tavoin sukupuolesta, mutta siinä saattoi painaa sekin että jutussa kerrottiin miten se on toiminut mallina sekä miesten että naisten vaatteille. Mutta oli kyllä tämän päivän vinkkelistä katsottuna muuten ihan turhaa sukupuolittamista ja ylipäänsä se uutisoinnin tapa että "uskoisitko hänen olevan mies?!" on jo aika vanhanaikaista.
 
vierailija

Niin joku kysy sitä linkkiä, missä K on sanoutunut heteroksi. Tässä.

En nyt lähtis hirveesti kyseenalaistamaan - ottaen huomioon myös harvinaisen tiiviin seurusteluhistorian.
Kiitos. Olen se, joka linkkiä pyysi. Mulle ei ihan auennut tuo "täällä on vain tyttöjä". Jotenkin oudosti muotoiltu, tai sitten en vaan tajua. Viisujen jälkeen K alkoi sitten jostain syystä ilmentää esiintymisessään m+m-juttuja. Miksiköhän? Vai oliko näitä jo aiemmin, en tiedä, kun aloin seurata Käärijää vasta UMK:n myötä?
 
vierailija
Kiitos. Olen se, joka linkkiä pyysi. Mulle ei ihan auennut tuo "täällä on vain tyttöjä". Jotenkin oudosti muotoiltu, tai sitten en vaan tajua. Viisujen jälkeen K alkoi sitten jostain syystä ilmentää esiintymisessään m+m-juttuja. Miksiköhän? Vai oliko näitä jo aiemmin, en tiedä, kun aloin seurata Käärijää vasta UMK:n myötä?
Kyllä se kuule esim mehujäätä nuoleskeli jo hyvin arveluttavasti aikaa jo ennen viisuajanlaskua.
 
vierailija
Kiitos. Olen se, joka linkkiä pyysi. Mulle ei ihan auennut tuo "täällä on vain tyttöjä". Jotenkin oudosti muotoiltu, tai sitten en vaan tajua. Viisujen jälkeen K alkoi sitten jostain syystä ilmentää esiintymisessään m+m-juttuja. Miksiköhän? Vai oliko näitä jo aiemmin, en tiedä, kun aloin seurata Käärijää vasta UMK:n myötä?

Tässäkin sulle hetero-K:n suvereenia gaykäyttäytymistä ennen kuin Bojan oli vielä edes pilke mammojen silmäkulmassa.

 
vierailija
No ei ollukaan. Ei mun yläpää eikä pildemittari oo ottanu nii minkäänlaisia kierroksia tästä söpöparista. Eräästäkin muuntyyppisestä K kombinaatiosta kyllä sitäkin enemmän. Juu tiedän, tuu much information, mut areena on täällä vapaa.
Anna palaa vaan, kuulen mielelläni lisää informaatiota. Totuus tulee ulos Anna-Liisojen pildeistä. Jos joku ei kestä näitä juttuja, niin voi mennä söpöstelemään puutarhaan.
 
vierailija
Tässäkin sulle hetero-K:n suvereenia gaykäyttäytymistä ennen kuin Bojan oli vielä edes pilke mammojen silmäkulmassa.

Uuh, tää oli sitä aikaa kun K oli koko kansakunnan polvilleen laittava daddy. Vajaa vuosi tuosta videosta ja K alkoi esittämään subia. No molemmat roolit pukee sitä. Se turviksen käsivarsissa rimpuileva pikku brat on silti mun henk.koht suosikki.
 
vierailija
Tässäkin sulle hetero-K:n suvereenia gaykäyttäytymistä ennen kuin Bojan oli vielä edes pilke mammojen silmäkulmassa.

Ok, J on siis hetero, mutta Käärijänä tykkää esittää gayjuttuja. Saisinko vielä selityksen tuolle "täällä on vain tyttöjä". Missä täällä?
 
vierailija
Ei haittaa vaikka K ois hetero ja sil on tyttis. Unelmoida ja haaveilla voi silti. Ei kai ole tarkoituskaan, et sen K:n omaks sais, eikä mun homoeroottiset unet lopu näiden tietojen takia.
 
vierailija
En ota kantaa kenenkään täällä keskustellun seksuaalisuuteen, mutta elämä voi yllättää. Tiedän tyypin, joka oli seurustellut elämänsä aikana kolmen miehen kanssa (yksi pitkä suhde, kaksi lyhyempää) ja piti itseään heterona, mutta näiden jälkeen hän arvaamatta hullaantui naisesta. Suhde ei toteutunut, mutta olisi voinut toteutua, jos tilanne olisi sallinut. Oli väärä aika, väärä paikka.
 
vierailija
En ota kantaa kenenkään täällä keskustellun seksuaalisuuteen, mutta elämä voi yllättää. Tiedän tyypin, joka oli seurustellut elämänsä aikana kolmen miehen kanssa (yksi pitkä suhde, kaksi lyhyempää) ja piti itseään heterona, mutta näiden jälkeen hän arvaamatta hullaantui naisesta. Suhde ei toteutunut, mutta olisi voinut toteutua, jos tilanne olisi sallinut. Oli väärä aika, väärä paikka.
Itseasiassa luin artikkelin, mikä koski ihmisen seksuaalisuutta ja sitä, että voiko se muuttua. Se oli Suomessa tehty tutkimus. Linkkaan sen tänne, jos löydän. Mielenkiintoisinta siinä oli se, että naisen seksuaalisuus voi muuttua iän myötä helpommin kuin miehen. Hitsi kun en muista syitä siihen.
 
vierailija
Kärtsäri mokas pahasti. Suostu tekemään Tiktok-videon Israelin euroviisuedustajan kanssa. Helvetti, ei takuulla tajunnut mikä paskamyrsky tästä tulee.
Tai ei välittänyt pätkääkään.
Kärtsä lyö vielä kättä päälle Israelin edustajan kanssa.
Mitä Kn päässä liikkuu?
Vai onko keltanen neste noussut kokonaan Kn nuppiin.
Bojan tajus tämän jo alkumetreillä.
Mikä K on.
Oikea voittaja oli -23 viisuissa ihan antsaitusti hyväkäytöksinen Loreen.
👎👎👎👎👎👎
 
vierailija
Kärtsältä kysyttiin -23 näin.
Jos pääsisit aikakoneeseen, missä haluaisit olla?
K vastasi, että haluaisin olla keskellä sotaa.
Nyt on paskasota.
Ruotsalaiset riemuitsevat, että K veti oikeasti super alta riman.
Tanssi Israelin edustajan kanssa on painajainen.
"Tanssi yli hautojen"
Loreen on sittenkin kaikinpuolin ykkönen.
Häpeän Kn käytöstä.
 
vierailija
Kärtsältä kysyttiin -23 näin.
Jos pääsisit aikakoneeseen, missä haluaisit olla?
K vastasi, että haluaisin olla keskellä sotaa.
Nyt on paskasota.
Ruotsalaiset riemuitsevat, että K veti oikeasti super alta riman.
Tanssi Israelin edustajan kanssa on painajainen.
"Tanssi yli hautojen"
Loreen on sittenkin kaikinpuolin ykkönen.
Häpeän Kn käytöstä.
Lol mene twitteriin ulisemaan.
 

Yhteistyössä