K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi pitää etsiä jotain piilotettuja viestejä siitä, että ottaa puolisonsa mukaan? Kuka elää elämäänsä miettien, että piiloviestinpä nyt tällä teolla sitä ja tätä. Voisiko selitys olla ihan vaan niin yksinkertainen, että on tärkeä osa J:n elämää ja siksi mukana.
On tärkeä osa.
Ja kuitenkin K kieltää seurustelevansa.
K pistää tässä kohtaa alta lipan gfää, sekä faneja.
Hän valehtelee.
Kn sanaan ei voi missään asiassa luottaa.
 
vierailija
Mä kyllä pidän sitä puolison olemassaolon näennäistä salaamista ihan samanlaisena tuulahduksena. On paljon julkkisten puolisoita jotka eivät näy missään, eikä tarvitsekaan tietenkään. Mutta tämä näkyy, ja silti koko suhteesta vaietaan täysin. Mä siis en pidä tätä naista millään tavalla hankalana tai ikävänä, vaan mun mielestä k:n valitsema tapa on ikävä, tai ei ainakaan toimiva. Koko henkilöstä ei tietenkään tarvitse kertoa mitään eikä hänen tarvitse olla julkkis vaikka puolisonsa onkin. Se suhteen aktiivinen kieltäminen, kun samalla kuitenkin se kumppani on sekä esillä että yleisesti tiedossa, ei vaan toimi.
Oon täsmälleen samaa mieltä. Tulee mieleen satu "Keisarin uudet vaatteet" mutta käänteisesti. Yleisö ei saa "nähdä" siitä mikä ilmiselvästi on olemassa tai ainakaan ei saa sanoa näkevänsä. Aivan älytöntä. Kenenkään artistin suosio ei ole kärsinyt mahdollisesta parisuhteesta, se on ihan puppua.
 
vierailija
Mä kyllä pidän sitä puolison olemassaolon näennäistä salaamista ihan samanlaisena tuulahduksena. On paljon julkkisten puolisoita jotka eivät näy missään, eikä tarvitsekaan tietenkään. Mutta tämä näkyy, ja silti koko suhteesta vaietaan täysin. Mä siis en pidä tätä naista millään tavalla hankalana tai ikävänä, vaan mun mielestä k:n valitsema tapa on ikävä, tai ei ainakaan toimiva. Koko henkilöstä ei tietenkään tarvitse kertoa mitään eikä hänen tarvitse olla julkkis vaikka puolisonsa onkin. Se suhteen aktiivinen kieltäminen, kun samalla kuitenkin se kumppani on sekä esillä että yleisesti tiedossa, ei vaan toimi.
En ole kyllä törmännyt mihinkään suhteen aktiiviseen kieltämiseen. Ainoastaan on kommentoinut, että hän ei halua tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen.
 
vierailija
On sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa
jep. Tämä oli joulukuun 6. Tuossa kohtaa ois ollut hyvä paikka sanoa vaikka että varmaan se paikkansa pitää (huhu tyttöystävästä) mutta hän ei julkisuuden henkilö. Piste. No mutta ehkä nyt on tähän uuteen eraan tarkoitus tuoda parisuhdestatuskin tietoisuuteen 🤔
 
vierailija
Ei kerrokkaan oikeesti.
Olen samaa mieltä.
O
No K on itse kertonut olevansa hetero ennen viisuja. Ja olihan ne ruka-jututkin selvää heteroläppää.
Niinpä. Yksi asia mua tosin vähän mietityttää. Mitä J oikein jutustellu P:n kanssa Whatsupissa.😏 Varmaan kuitenkin jotain on, koska ilmeisesti tiennyt viikonlopusta jo kauan etukäteen. Ja sanoi ihan neutraalisti, että jännitti etukäteen, koska aina kun haippaa jotain asiaa, se ei välttämättä toteudukaan niinkuin itse odottanu.
 
vierailija
Miksi pitää etsiä jotain piilotettuja viestejä siitä, että ottaa puolisonsa mukaan? Kuka elää elämäänsä miettien, että piiloviestinpä nyt tällä teolla sitä ja tätä. Voisiko selitys olla ihan vaan niin yksinkertainen, että on tärkeä osa J:n elämää ja siksi mukana.
No juuri tämä. Välillä vähån hoohhhoijaa kun lukee noita salaviestiteorioita
 
vierailija
Kyllä. Tämän selityksen K on itsekin kertonut.
Ja se tarkoittaa... mitä? Jos nyt mietitään viihdemaailman tähtiä, niin eipä mahdollisen kumppanin olemassaolo ole estänyt faneja kuolaamasta näitä tähtiä. Jos tilaisuus tulisi niin innokas fani on varmasti valmis suhteeseen idolinsa kanssa oli kumppania tiedossa tai ei.
Mahdollisen kumppanin salailu tietenkin ehkä antaisi artistille "vapaammat" kädet suhteissa faneihin, mutta ei kai se K sellaisesta haaveile.
 

Yhteistyössä