K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on kyllä kumma että siitä Sadiesta ei ole vissiin ainoatakaan kuvaa reissulta. Eikö se onnistunut yhteenkään kuvaan tai videoon päätymään edes vahingossa. Vähän epäilyttää että se ei edes ole ollut siellä.
Onhan hän voinut ihan hyvin kieltäytyä kuvista jos sellaisia on kukaan edes kehdannut pyytää, hänestä kuitenkin joitakin mainintoja keikkaraporteissa on ollut. En sitten tiedä jos se onkin ollut joku muu nainen Dn matkassa? Mutta onhan Sadie kuitenkin sen verran tunnettu että tuskin häntä nyt olisi sekoitettu johonkin toiseen
 
vierailija
Mulla nousee karvat pystyyn noista ”aidoista tunteita”, että kuinka joku voi kuvitella näkevänsä toisten ihmisten aitoja tunteja? Ihan tosissaan uskoo pystyvänsä tulkitsevansa jonkun aitoja tunteita. Kannattaisi tuotteistaa sellainen kyky niin vois lyödä rahoiksi oikein kunnolla.
Kyllä 😬 Ja sit ne on vielä näitä "kumpikaan ei kiinnostele erikseen", "musta tuli shippari vasta kun näin nää yhdessä".

Eli tosi vahva pohja tulkita ko näille henkilöille ominaisia reaktioita. Not.
 
vierailija
täällä on varmaan vähän, tai aika paljonkin kotiinpäinvetoa kun K on suomalainen.
Mulle just yks keski-eurooppalainen bokris-shippari ihmetteli miten suomessa ei tunnuta shippaavan niitä mutta päätteli että se johtuu just k:sta. Mä siis itse olen bokris shippiin kallellaan enkä kyllä oo oikein löytänyt suomenkielisestä fandomista seuralaisia.
 
vierailija
Onhan hän voinut ihan hyvin kieltäytyä kuvista jos sellaisia on kukaan edes kehdannut pyytää, hänestä kuitenkin joitakin mainintoja keikkaraporteissa on ollut. En sitten tiedä jos se onkin ollut joku muu nainen Dn matkassa? Mutta onhan Sadie kuitenkin sen verran tunnettu että tuskin häntä nyt olisi sekoitettu johonkin toiseen
Silti luulisi jääneen edes johonkin. Siellä kuvataan kuitenkin jatkuvasti niin jos Sadie jossain olisi ollut näkösällä niin vaistomaisesti olisi jo se puhelin kääntynyt kuvaamaan häntä.
 
vierailija
Murto-osa K/B alkuaikojen suhteesta riitti suurempaan villitykseen kuin kaikki mitä D ja B on ikinä julkaisseet yhdessä. Mutta en jatka keskustelua tästä aiheesta, selkeästi tämä ei jotenkin mene täällä edes ex-shippareille tajuntaan, miksi K/B on ihan syystäkin innostanut kansainvälisesti ihmisiä seuraamaan heidän suhdettaan.
Osa syy tähän on Käärijän viisuissa kokema menestys ja suosio. Hän sai kaiken huomion siellä missä liikkui. Totuus on se, että K:n karisma on poikkeuksellisen suurta ja mitä vain hän teki, niin hän sai yleisön huomion puoleensa. Tähän saumaan osui myös K:n ja B:n bromance. Heillä synkkasi hyvin ja olosuhteet olivat otolliset. Tästä sitten syntyi monia kiinnosta tarina. Damon on myös suosittu omalla tavallaan ja hänellä on instassa paljon seuraajia. Hän ei ole vaan tullut B:n elämään sillä tavalla rytinällä kuin K, joten en lähtisi vertaamaan K/B ja D/B shippejä toisiinsa. Sen lisäksi on myös Kris/Bojan shippi, joka on kerännyt rutkasti faneja. Kaikilla näillä tarinoilla on omat alkunsa ja ne ovat hyvin erilaiset. Koittakaa kuitenkin hyväksyä se, että jokaisella näistä pareista on oma fandom ja yksikään näistä ei ole toistansa parempi.
 
vierailija
Mun mielestä ois ihan mielettömän siistiä jos sadie sink todellakin olisi kiertämässä joksujen keikkabussissa! Tuntuu vaan niin uskomattomalta että siitä ei ole mitään näyttöä. Joksuiltakin oli vissiin hampurin keikan jälkeen kysytty joko Damon on lähtenyt, ja ne oli siihen avoimesti vastanneet, mutta kukaan ei sit samalla kysynyt eikä sanonut sadiesta mitään.
 
vierailija
Olipa Sadie silloin bussissa mukana tai ei, niin ei se vaikuta siihen, miten läheiset välit b:lla ja d:lla on. Kun Sadie on ystävä, niin ei hän estä mitenkään toisten lähentymistä jos niin olis tapahtunut.
 
vierailija
Murto-osa K/B alkuaikojen suhteesta riitti suurempaan villitykseen kuin kaikki mitä D ja B on ikinä julkaisseet yhdessä. Mutta en jatka keskustelua tästä aiheesta, selkeästi tämä ei jotenkin mene täällä edes ex-shippareille tajuntaan, miksi K/B on ihan syystäkin innostanut kansainvälisesti ihmisiä seuraamaan heidän suhdettaan.
En mä ainakaan kiellä sitä, etteikö k/b olisi (ollut) kansainvälisesti kiinnostava, että en ihan ymmärrä tätä kommenttia että sitä jotenkin kiellettäisiin. Osa porukasta on vaan mennyt eteenpäin ja kokee esim. D:n kiinnostavampana suuntana.
 
vierailija
Mulle just yks keski-eurooppalainen bokris-shippari ihmetteli miten suomessa ei tunnuta shippaavan niitä mutta päätteli että se johtuu just k:sta. Mä siis itse olen bokris shippiin kallellaan enkä kyllä oo oikein löytänyt suomenkielisestä fandomista seuralaisia.
Joo, luulen että täällä on luonnollista vinoumaa tän suhteen. Varsinkin jos ei oo tumpussa ei ehkä tule ihan selväksi kuinka paljon bokris shippaajia on ja kuinka paljon siihen sitä matskua oikein on.
 
vierailija
Mä en kiellä sitä etteikö Boitsulla ja Kärtsällä olisi sitä ihanaa ja söpöä kemiaa keskenään. He ovat oikein valloittavia yhdessä, mutta en mä kyllä ymmärrä sitäkään, että miten se poissulkee sen, että sitä todella kivaa kemiaa on myös Damonin ja Bojanin välillä. Monen ihmisen kanssa voi olla kutkuttavaa kemiaa.
 
vierailija
Pelkästään tuo DB sylissä istuminen ja sohvalla sivelyklippi vaikutti kyllä muhun enemmän kuin kaikki B+K estradi-bro- pöhinät + someshowt yhteensä.

Ja oon vielä Annaliisa, kuumuuden professionaali....
Aistimme eri kylkiviiva-aisteilla.
Kyllähän se miten Bojan katsoi sylissä istuvaa Damonia oli aseistariisuvaa. Niin kauniisti, ihailevasti, hellästi, haluavasti ja palvoen katsoi.
 
vierailija
täällä on varmaan vähän, tai aika paljonkin kotiinpäinvetoa kun K on suomalainen.
Tämä, kaikki tuntee täällä K:n ja tykkäsi hänestä jo valmiiksi. Ja kyllä minusta heillä olikin kemiaa. Mut se ei tarkoita että B:lla ja D:lla ei voisi olla. Ja kemiathan on erilaisia eri ihmisten välillä, ei voi odottaa samanlaista kuin jonkun toisen kanssa. Itse B ja D kyllä tietää onko heillä kipinää vai ei.
 
vierailija
Ihan turha verrata, kuka on viettänyt kenenkäkin kanssa kuinka paljon aikaa. Siitä ei nyt ollut tässä kyse. Ja sinä olet yksittäinen ihminen - laajemmin katsomalla varmaan tajuat olevasi vähemmistössä.
Se että joku on vähemmistössä mielipiteensä kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on väärässä. Tästä vähemmistön mielipiteestä voi tulla enemmistön mielipide ajan myötä.
 
vierailija
Kyllähän se miten Bojan katsoi sylissä istuvaa Damonia oli aseistariisuvaa. Niin kauniisti, ihailevasti, hellästi, haluavasti ja palvoen katsoi.
Kyllä! Bojanilla on muutenkin aina niin ihanan lämmin katse esim bändikavereitaan kohtaan, ja tossa oli ihan sitä samaa. Täydellinen keskittyminen toisen kasvoihin! Ja sit vielä kädet siellä damonin ympärillä 🥰
 

Yhteistyössä