K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Henkilökohtainen suosikkini K. Ei haittaa edes hassuttelevampi puoli lopussa vaan on just hyvä. Tämäntyylinen olisi ollut poikaa tänään mutta no, jospa vappuun mennessä sitten.
 
vierailija
Hauskahan tää juttu vaan oli, miksi tästä tulis p***aa niskaan - kysyy putkiaivo
Valitettavasti homofobisia ihmisiä löytyy tänäkin päivänä. Ei niille tarvi välttämättä mitään suoraa, vaan joku viittaus voi riittää. Tai sitten jotkut muut kommentoineet jotka ei jostain syystä tuosta tykkää. Toivottavasti ei kuitenkaan olis mistään sellaisesta kysymys.
 
vierailija
Siis mitä bojan tuosta videosta pelkäisi? Se on viimeisimmästä discordmatskusta eli joksut toivovat juuri tuostakin pätkästä tiktokkiin edittejä. Joku siis voittaa jakamalla esimerkiksi juuri tuota samaa videopätkää mahdollisimman laajalle katsojakunnalle. Ja B ei nyt yhtäkkiä tykkäisikään siitä ja pyytäisi damonia poistamaan stoorin, kun samaan aikaan se on nimenomaan jaettavaksi tarkoitettu? Juu, on taas tosi uskottavaa. Yhtä uskottavaa kuin se että jompikumpi säikkyisi jotain sydäntä, vaikka ne on niillä kommentoineet toistensa instoihin ennenkin.
 
vierailija
Siis mitä bojan tuosta videosta pelkäisi? Se on viimeisimmästä discordmatskusta eli joksut toivovat juuri tuostakin pätkästä tiktokkiin edittejä. Joku siis voittaa jakamalla esimerkiksi juuri tuota samaa videopätkää mahdollisimman laajalle katsojakunnalle. Ja B ei nyt yhtäkkiä tykkäisikään siitä ja pyytäisi damonia poistamaan stoorin, kun samaan aikaan se on nimenomaan jaettavaksi tarkoitettu? Juu, on taas tosi uskottavaa. Yhtä uskottavaa kuin se että jompikumpi säikkyisi jotain sydäntä, vaikka ne on niillä kommentoineet toistensa instoihin ennenkin.
En minä ainakaan usko että itse olisivat säikkyneet, jos ei ulkopuolelta oo tullut ikäväviä kommentteja. Voi kyllä olla vaan siitäkin johtuvaa että D joskus muutenkin poistelee noita stoorejaan ja jos B:n on poistunut siinä samalla.
 
vierailija
Siis mitä bojan tuosta videosta pelkäisi? Se on viimeisimmästä discordmatskusta eli joksut toivovat juuri tuostakin pätkästä tiktokkiin edittejä. Joku siis voittaa jakamalla esimerkiksi juuri tuota samaa videopätkää mahdollisimman laajalle katsojakunnalle. Ja B ei nyt yhtäkkiä tykkäisikään siitä ja pyytäisi damonia poistamaan stoorin, kun samaan aikaan se on nimenomaan jaettavaksi tarkoitettu? Juu, on taas tosi uskottavaa. Yhtä uskottavaa kuin se että jompikumpi säikkyisi jotain sydäntä, vaikka ne on niillä kommentoineet toistensa instoihin ennenkin.
No kun täälläkin on ihmisiä, joiden mielestä nämä kaikki hahmot tässä saagassa on jotain täysin muiden vietävissä olevia nysveröitä, jotka eivät uskalla elää oman näköistä elämää.
 
vierailija
En minä ainakaan usko että itse olisivat säikkyneet, jos ei ulkopuolelta oo tullut ikäväviä kommentteja. Voi kyllä olla vaan siitäkin johtuvaa että D joskus muutenkin poistelee noita stoorejaan ja jos B:n on poistunut siinä samalla.
Jos stoorin alkuperäinen tekijä poistaa sen, niin se poistuu kaikilta. Eli D poisti sen itse, niin kuin sillä jostain syystä tapana on. Sen käytös on lievästi sanoen ailahtelevaista ei aina ihan tasapainoista.
 
vierailija
Jos Bojan olisi queer tai bi , ei laittaisi tarkoituksella päälleen noita lippiksiä women loves me ja Bojan loves Swedish girls. Näin tuumasi mun yksi queer ystävä kun näki B uusia kuvia. Sama on koko ajan sanonut Boitsua heteroksi, kuin myös Kta kun vielä shippasin. Mut vain hänen mielipide.
 
vierailija
Jos Bojan olisi queer tai bi , ei laittaisi tarkoituksella päälleen noita lippiksiä women loves me ja Bojan loves Swedish girls. Näin tuumasi mun yksi queer ystävä kun näki B uusia kuvia. Sama on koko ajan sanonut Boitsua heteroksi, kuin myös Kta kun vielä shippasin. Mut vain hänen mielipide.
No siis fanilahjoja laittaisi ihan varmasti tyhmilläkin teksteillä vaikka ois mikä. Mutta en ymmärrä miksei bi muutenkin voisi sanoa että women love me?
 
vierailija
Jos Bojan olisi queer tai bi , ei laittaisi tarkoituksella päälleen noita lippiksiä women loves me ja Bojan loves Swedish girls. Näin tuumasi mun yksi queer ystävä kun näki B uusia kuvia. Sama on koko ajan sanonut Boitsua heteroksi, kuin myös Kta kun vielä shippasin. Mut vain hänen mielipide.
Mäkin käytän paitaa, jossa lukee, että en ole gynekologi, mutta voin silti vilkaista.
T. Jorma
 
vierailija
Jos Bojan olisi queer tai bi , ei laittaisi tarkoituksella päälleen noita lippiksiä women loves me ja Bojan loves Swedish girls. Näin tuumasi mun yksi queer ystävä kun näki B uusia kuvia. Sama on koko ajan sanonut Boitsua heteroksi, kuin myös Kta kun vielä shippasin. Mut vain hänen mielipide.
Onko tosiaan näin? Onko täällä asiantuntijoita paikalla. Jos vaatteet kertoo, että on hetero, mitä kertovat kaikki ne liput, joihin Bojan on kietoutunut lavalla.
 
vierailija
Se Krisin katse siinä huivi videossa. Niin ujo, haavoittuvainen... siitä mä en pääse irti. Ja ajatuksista mitä siellä kuvauksissa on tapahtunut. Muusa puheet ja yhdessä leffan katsomiset. Näitä mä haluan lisää...shivering with anticipation. Olisivat niin kaunis pari.
 
vierailija
Onko tosiaan näin? Onko täällä asiantuntijoita paikalla. Jos vaatteet kertoo, että on hetero, mitä kertovat kaikki ne liput, joihin Bojan on kietoutunut lavalla.
Luuletko sä tosiaan, että kaikki lippuja kannattelevat tai pride-kulkueeseen osallistuvat ei oo heteroja?
He kannattavat liikettä ja ajattelua, joka puolustaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen yhtäläisten oikeuksien ja etujen puolesta tehtyä työtä omasta suuntautumisestaan riippumatta.
 
vierailija
Onko tosiaan näin? Onko täällä asiantuntijoita paikalla. Jos vaatteet kertoo, että on hetero, mitä kertovat kaikki ne liput, joihin Bojan on kietoutunut lavalla.
Mä osun tohon queer-osastoon mutta en osaa sanoa. Nuorempi polvi saattaa ilmaista vaatteilla selkeämmin tätä, mä en varmaan viereisistä tädeistä ulkoisesti kauheasti eroa. Arvelen kuitenkin että just noita fanilahjoja puetaan ilman sen suurempia tuntemuksia. Women love him, sehän on tottakin ihan riippumatta sen omasta suuntautumisesta.
 

Yhteistyössä