K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole luopunut shipistä, kävin vaan täällä ja välillä oon kirjoitellut Kris ja D:stä tänne, toisten ketjujen haukkuminen/arvostelu on tyhmää, mutta ehkä ei nyt ole mitään muuta aihetta mistä puhua sitten
Aika moni sanoo käyvänsä siellä edelleen, kuka mistäkin syystä. Siellä ei kuitenkaan ole sopivaa käydä tätä keskustelua, vaan nimenomaan on ohjattu tänne.

Mulle tämäkin keskustelu on osa sitä "pettymyksen" käsittelyä. En olekaan ollut varsinaisesti siihen shippiin pettynyt vaan juuri tuohon muuttuneeseen meininkiin. Aiemmin oli hauska porukka johon tunsin kuuluvani, mutta talven aikana tuli liian paljon niitä tilanteita joissa ilmaistiin että siitä tai tästä ei saa keskustella. Se ilmaistiin alapeukuilla, naljailulla, haukkumalla ja ihan toivottamalla tervemenneeksi johonkin muualle. Käyn edelleen päivittäin katsastamassa siellä linkkejä ja joskus joku aihe on sellainen johon osallistunkin, mutta ei se nyt mitenkään ole sama paikka kuin viime kesänä ja vielä syksylläkin. Ihmettelen jos sitä ei joku koko ajan mukana ollut huomaa.
 
vierailija
Tunnistan nää kaikki mainitut asiat. Käyn siellä siis edelleen mutta yhä harvemmin on sellaista rentoa läppää. Mulle melkein järkytys oli se kollektiivinen inho damonia kohtaan. Ymmärrän että siellä haluttiin kiivaasti pitää kiinni k/b-shippisäännöstä eikä b/d puheet sopineet siihen, mutta damonista ei yhtäkkiä saanut puhua enää mitään muutakaan. Edes valokuvista tai vaikka krisiin liittyen. Siihen alettiin suhtautua vain mielenterveysongelmaisena roikkujana, mikä oli mun mielestä sekä kummallista että aika rumaa. Tää tietysti tapahtui bojanin sylikuvan jälkeen, sitä ennenhän se oli ihan yhtä pidetty kuin muillakin foorumeilla. Nyt sen suhteen on tyyntä, mutta tää oli mulle ehkä suurin yksittäinen tekijä miksi olen kirjoittanut sinne enää vain vähän. Siellä on edelleen paljon nopeasti saatavaa tietoa, mutta just sitä hulluttelua ja hauskanpitoa vähemmän. Vitseihinkin osa jo valmiiksi merkkaa /vitsi ettei vahingossa joudu lynkatuksi.
Samaa mieltä!
 
vierailija
Mä olin siellä nimimerkillä aina välillä, mutta jo se alkuperäisen emoaluksen uppoaminen muutti keskusteluja. Uuteen eli tuohon nykyiseen ketjuun tuli se pelkän k/b shipin vaatimus, ja se mielestäni söi jo vähän rentoutta. Kun kuitenkin niitä uusia tyyppejä molempien uralla eteen tulee, olisi ollut kiva jutella heistä ihan samaan tapaan. Jotkut kuumistellen, jotkut asiapertteinä. No, se ei enemmistölle ollut ok, mihin sopeuduin kyllä, mutta sitten joulun hujakoilla jouduin itsekin järjestelmällisten poistelujen kohteeksi ja alkoi kyllästyttää koko paikka. Harvakseltaan Käyn siellä, ja olikin kiva sitä kautta löytää tämä ketju.
Täällä toinen on/off nimimerkillinen. Palasin vauvalle pitkän tauon jälkeen uuden UMK kauden takia ja päädyin jostakin syystä tänne. Tämä on psykologisesti kiehtova ketju ja yritin jo aloittaa UMK23 kaltaisen rietastelun, mutta en ole vielä saanut muita pahemmin mukaan.
 
vierailija
Aivan, sehän multa kyllä pääsi unohtumaan, että täähän todella vastasi vaan pahan olon oksentamisen tarpeeseen. Ja sitähän porukalla riittää. My bad. Hyviä kakomishetkiä kaikille.
Muut keskustelevat täällä todella asialliseen ja hedelmälliseen sävyyn pohtien syitä sille, miksi vauvan ketju ei tunnu enää samalta kuin ennen. Ainoa joka täällä ei niin tee, olet sinä.
 
vierailija
Itse kirjoittelin pitkälle syksyyn aika/tosi aktiivisesti mutta en ole nimimerkillinen. Lähdin mukaan melkein jokaiseen huumorijuttuun (tai ainakin yritin) pois lukien ne nimimerkkijutut kuten Olavi jne kun en niitä osaa kirjoittaa. Mutta sitten se muuttui ja se ja tämä on väärin ja laivasiivooja paikalla ja ei saa rivouksia kirjoitella. Se koko kommentointityyli on myös monesti sellaista että juttua siirretään pois aiheesta itse keskustelijoihin (tyyliin sinäkö olet siis sitä mieltä jne).

Viimeksi taisin kirjoittella huumorimielellä umk ja emmagaalan aikaan hetken verran. Tulin nyt tänne takamatkalta ja olipa virkistävä huomata että edes se tosi roisi juttu ei ollut tainnut saada ainuttakaan negatiivista kommenttia. Ei tartte kaikesta tykätä tietenkään, en sillä sano mutta ei niitä tarvitsisi jatkuvasti lytätäkkään. Ja poistelu, siitä en edes jaksa aloittaa. Onneksi se ei täällä onnistu.
 
vierailija
Kyllä siellä edelleen ajoittain puhutaan D:stä Krisiin liittyen, tänään viimeksi
Niin, sanoinkin tuossa että sen suhteen on nyt rauhoittunut. Tosin en tiedä millaisen vastaanoton siellä saisi bojanin ja damonin ystävyyden pohdiskelu, vaikka painottaisi nimenomaan sitä ystävyys-aspektia. Luultavasti käskettäisiin silti siirtymään tänne.

Yleisesti ottaen ärsyttää sekin että esim krisin ja bojanin yhteisistä tekemisistä puhuessa pitää aina mainita että kyse ei ole shippauksesta. Muuten sataa vaan alapeukkua ja toivotuksia toiseen ketjuun.
 
vierailija
Muut keskustelevat täällä todella asialliseen ja hedelmälliseen sävyyn pohtien syitä sille, miksi vauvan ketju ei tunnu enää samalta kuin ennen. Ainoa joka täällä ei niin tee, olet sinä.
Niin, joillakin menee ihon alle se, että ketju nyt vaan on muuttunut ja täällä on väkeä, jotka ovat sen omin silmin nähneet. Ei siitä tarvitse loukkaantua, ettei kaikki pidä emoketjun nykyisestä menosta ja tämä on nimenomaann se paikka josta siitä voi keskustella.
 
vierailija
Kompostoimallahan palautetaan ravinteet takaisin kiertoon ja saadaan sitä kautta kasvatettua jotain uutta. Shippi sopii siis vallan hyvin tänne.
Sori. Aion shipata Bojania ja Damonia. Kärtsääkin varmasti, jos/kun hän kohtaa taas jonkun mielenkiintoisen persoonan. Ilmaisin asiani vähän huonosti. Tarkoitin, että tämä ketju on luotu sitä varten, että täällä voi käsitellä myös negatiivisia asioita. Kun ne tunteet on käyty läpi, niin tästä varmasti muodostuu myös shippiketju, jossa kaikenlaiset parit on sallittu. Tarkoitin että kesällä vauvalla oleva ketju luotiin alunperin hyvänmielen shippi ja fiilistely ketjuksi, mutta uusin aihetta koskeva ketju on hengeltään täysin erilainen.
 
vierailija
Kun kamerat sammuivat ja D&B jäivät kahdestaan, alkoi tapahtua…

Hei B, kamerat sammuivat, mutta sä istut edelleen mun sylissä. En halua nousta tästä pois D, B sanoi. Tunnut niin lämpimältä, pehmeältä ja kiihottavalta. B katseli D:n punaisia huulia ja hänen teki kovasti mieli suudella niitä. Tietää miltä D maistuu. B kietoi kätensä D:n ympärille ja painoi huulensa tämän huulille. D vastasi B:n suudelmaan. Suudelma muuttui yhä kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi…
Oho, huh, tämä taisikin olla eka jonka oon näistä henkilöistä nähnyt! 😉
 
vierailija
Aika moni sanoo käyvänsä siellä edelleen, kuka mistäkin syystä. Siellä ei kuitenkaan ole sopivaa käydä tätä keskustelua, vaan nimenomaan on ohjattu tänne.

Mulle tämäkin keskustelu on osa sitä "pettymyksen" käsittelyä. En olekaan ollut varsinaisesti siihen shippiin pettynyt vaan juuri tuohon muuttuneeseen meininkiin. Aiemmin oli hauska porukka johon tunsin kuuluvani, mutta talven aikana tuli liian paljon niitä tilanteita joissa ilmaistiin että siitä tai tästä ei saa keskustella. Se ilmaistiin alapeukuilla, naljailulla, haukkumalla ja ihan toivottamalla tervemenneeksi johonkin muualle. Käyn edelleen päivittäin katsastamassa siellä linkkejä ja joskus joku aihe on sellainen johon osallistunkin, mutta ei se nyt mitenkään ole sama paikka kuin viime kesänä ja vielä syksylläkin. Ihmettelen jos sitä ei joku koko ajan mukana ollut huomaa.
Nyt olet asian ytimessä myös omalta kannaltani. Palstan muuttunut meno ottaa minuakin kaikista eniten päähän. En niin kuin edes ymmärrä tätä.

Ja itsekkin olen saanut kuulla niitä ankeuttaja ja älä vänkää ja menkää muualle jos jonkun kanssa yritti keskustella jostain vähänkään kriittisemmin (ja toki vielä sitten se että ollaan "se sama"). Mulla ei ole koskaan tehnyt vaikeuksia ohittaa keskusteluja jotka ei kiinnosta eikä ole ollut mitään tarvetta änkäytyä sinne väliin vääntämään yhtään mistään tai rajoittamaan muiden juttuja.
 
vierailija
Kun kamerat sammuivat ja D&B jäivät kahdestaan, alkoi tapahtua…

Hei B, kamerat sammuivat, mutta sä istut edelleen mun sylissä. En halua nousta tästä pois D, B sanoi. Tunnut niin lämpimältä, pehmeältä ja kiihottavalta. B katseli D:n punaisia huulia ja hänen teki kovasti mieli suudella niitä. Tietää miltä D maistuu. B kietoi kätensä D:n ympärille ja painoi huulensa tämän huulille. D vastasi B:n suudelmaan. Suudelma muuttui yhä kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi…
❤ Vihdoinkin. Kirjotelkaa ihmeessä lisää!
 
vierailija
Minusta se vauvan ketju on tällä hetkellä lähinnä JO fanitusketju. Kun uutta shippimateriaalia ei oikein ole niin keskustelu on pääasiassa JO fanitusta. Jotkut jaksaa vielä laitella iänikuisen vanhoja k/b klippejä ja kuvia ja pitää sillä shippiä elossa. Itse seuraan mielenkiinnolla, että kuinka kauan tuo shippi pysyy elossa vai hiipuuko pikku hiljaa. Tämä ketju taitaa kyllä olla esimerkki alkaneesta hiipumisesta.
 
vierailija
Minusta se vauvan ketju on tällä hetkellä lähinnä JO fanitusketju. Kun uutta shippimateriaalia ei oikein ole niin keskustelu on pääasiassa JO fanitusta. Jotkut jaksaa vielä laitella iänikuisen vanhoja k/b klippejä ja kuvia ja pitää sillä shippiä elossa. Itse seuraan mielenkiinnolla, että kuinka kauan tuo shippi pysyy elossa vai hiipuuko pikku hiljaa. Tämä ketju taitaa kyllä olla esimerkki alkaneesta hiipumisesta.
Voit yllättyä kyllä, että ei ihan äkkiä hiivu, tämä ketju kai perustettiin ihmisten tarpeelle parittaa K ja B muille kuin toisilleen ja myös K&B shippiin pettyneille
 
vierailija
Minusta se vauvan ketju on tällä hetkellä lähinnä JO fanitusketju. Kun uutta shippimateriaalia ei oikein ole niin keskustelu on pääasiassa JO fanitusta. Jotkut jaksaa vielä laitella iänikuisen vanhoja k/b klippejä ja kuvia ja pitää sillä shippiä elossa. Itse seuraan mielenkiinnolla, että kuinka kauan tuo shippi pysyy elossa vai hiipuuko pikku hiljaa. Tämä ketju taitaa kyllä olla esimerkki alkaneesta hiipumisesta.
Toisaalta täällä on nyt varmaan aika paljon meitä jotka ei alun perinkään kauhean pitkään k/b-shippiä jaksaneet. Se meni yhtenä aiheena muiden ohessa ihan kivasti, kun oli paljon muutakin puhuttavaa. Ja itse olenkin JO fani joten sen aiheen runsauskaan ei haittaa. Mutta sitten tuli just ne sääntöväännöt ja tarve ajaa porukkaa pois. Nyt kiertueen aikana on tietty ollut sitä kivaa joksujuttua, mutta niitten lontoon ajastakin piti aika varovasti puhua, kun damonista tulikin demoni ja se nyt kuitenkin siellä näkyi, kuten toki kiertueellakin.
 
vierailija
Kun suurimmat höyryt on päästetty ulos, niin voidaanko jutella vaikka B&D:n mahdollisesta kinky seksistä? Luulen, että molempia kiehtoo sitomisleikit, k*ristaminen jne. Mitä kaikkea nämä kaksi mahtaisivat tehdä yhdessä?
 
vierailija
Minusta se vauvan ketju on tällä hetkellä lähinnä JO fanitusketju. Kun uutta shippimateriaalia ei oikein ole niin keskustelu on pääasiassa JO fanitusta. Jotkut jaksaa vielä laitella iänikuisen vanhoja k/b klippejä ja kuvia ja pitää sillä shippiä elossa. Itse seuraan mielenkiinnolla, että kuinka kauan tuo shippi pysyy elossa vai hiipuuko pikku hiljaa. Tämä ketju taitaa kyllä olla esimerkki alkaneesta hiipumisesta.
Musta siellä kyllä löydetään shippimateriaalia vaikka mistä. Ihailen sitä mielikuvituksen lentoa, mutta osalle ne on tosi vakavia juttuja. Itse mieluummin tartun näihin huumorilla, mutta olen huomannut että ihan hyväntahtoinenkin vitsailu otetaan nykyään nopeasti hyökkäyksenä. Aiemmin oli sellaista yhteistä itseironiaa enemmän, en oo ehkä osannut siitä irrottautua vaikka meininki on selvästi muuttunut.
 

Yhteistyössä