K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tajua mikä pointti Damonila on aina laittaa stooria jossa kertoo olevansa ex narkki. Ilmeisesti identifioituu niin vahvasti sellaiseksi. Miten se muka auttaa toipumisessa jos koko ajan miettii että kuinka monta päivää nyt olen ollut ilman päihteitä..
Noi on ihan peruskauraa raitistumisen poluilla. Siis ihan AA-kerhoissa mutta toki muuallakin. Se oman riippuvuuden tunnistaminen ja tunnustaminen sekä selvien päivien laskeminen pitää kiinni siinä raittiudessa. Siksi sitä tehdään. Se ei tarkoita että aina niin sanoessaan olisi vaarassa luiskahtaa känniin, vaan että toipuminen on pitkä ja aktiivinen prosessi, jossa koko ajan ikään kuin varaudutaan siihen, että joskus myöhemmin voi tulla se heikko hetki. Silloin sillä on väliä, että on koko ajan kärryillä niistä selvien päivien määrästä.
 
vierailija
Musta Damon on herkällä tavalla söpö. Joku mainitsi Satu Silvon, hänhän on kaunis, samantyypoiset piirteet voi olla kauniita sekä naisilla että miehillä. Ei kaikkien miesten tarvi olla raavaita äijiä, voi olla kivan näköinen muutenkin.
Bojan on itseasiassa samaa tyyppiä. Herkkä ja tyttömäisen söpö, joissakin kuvissa kaunis. Jokereissa, Damonissa ja Kärtsässä on jotakin samaa, he uskaltavat olla myös feminiinisiä. Arvostan tätä piirrettä miehessä. En ole koskaan lämmennyt sille ns. lihaksikkaalle laatikkoleuka tyypillä.
 
vierailija
Hän on tosi arvostettu alallaan että ei tarvitse yrittää pyöriä minään sirkusapinana. Kyllä tosi monet ovat siellä kommenteissa sanoneet saavansa vahvuutta samojen asioiden kanssa kamppailuissa niiden hänen kirjoitustensa kautta ja hän on myös kiitellyt seuraajiaan tuesta. Ehkä se asian esillä pitäminen antaa tavallaan voimaa sille omalle matkalle raittiina. Ymmärrän sen hyvin jos noin on. Hieno juttu että on myöntänyt asian ja tehnyt sille jotain. Niin monella, jolla alkoholiongelmaa on, sitä ei myönnetä edes itselleen, saati että asiaa hoidettaisiin.
Kiitos kun olet jaksanut vastata tosi asiallisesta ja kauniisti noihin ehkä vähän provokatiivisiin ja ilkeileviin viesteihin.❤
 
vierailija
Siis luonnostaan ei saisi olla sitä mitä on, kun se on mielestäsi häiritsevää, vaikka muuten tyttöily on ok?
En oikein ymmärtänyt kyseisen kommentin kirjoittajan tarkoitusperiä. Minusta on vaan hyvä, että ihmiset saavat olla juuri sellaisia kuin ovat ja ilmentää sitä feminiinistä tai maskuliinista puoltaan juuri niin kuin itse haluavat. Ei ole mitään oikeaa tapaa olla mies tai nainen.
 
vierailija
Bojan on itseasiassa samaa tyyppiä. Herkkä ja tyttömäisen söpö, joissakin kuvissa kaunis. Jokereissa, Damonissa ja Kärtsässä on jotakin samaa, he uskaltavat olla myös feminiinisiä. Arvostan tätä piirrettä miehessä. En ole koskaan lämmennyt sille ns. lihaksikkaalle laatikkoleuka tyypillä.
Minäkin arvostan miestyyppiä, jossa on jotain feminiinistä. Damonissa se 'naismaisuus' on minusta häiritsevää, johtuisiko ainakin osittain siitä, että hänen ulkonäkönsä ei näytä ihan luonnolliselta. Olisiko jotain korjattu.
 
vierailija
Minäkin arvostan miestyyppiä, jossa on jotain feminiinistä. Damonissa se 'naismaisuus' on minusta häiritsevää, johtuisiko ainakin osittain siitä, että hänen ulkonäkönsä ei näytä ihan luonnolliselta. Olisiko jotain korjattu.
En minä ainakaan huomaa mitään sellaista hänessä. Ehkä hän on vain eri tavalla feminiinistä tyyppiä, kuin mikä sinuun vetoaa, sitäkin on monenlaista.
 
vierailija
Bojan on itseasiassa samaa tyyppiä. Herkkä ja tyttömäisen söpö, joissakin kuvissa kaunis. Jokereissa, Damonissa ja Kärtsässä on jotakin samaa, he uskaltavat olla myös feminiinisiä. Arvostan tätä piirrettä miehessä. En ole koskaan lämmennyt sille ns. lihaksikkaalle laatikkoleuka tyypillä.
Damon on taikinamaisen naismainen. Oikea Pirjo.
 
vierailija
Saa olla just mitä on, mut ei iske shippimielessä. Semmonen vähän tasapainotetumpi kombo androgeeniä ja feminiiniä pitää olla.
Joo, mikäpä siinä jos sulla ei iske, eihän sen tarvikaan kaikilla iskeä. Mä taas ajattelen enemmän siitä näkökulmasta, kenellä vaikuttaisi olevan yhteistä keskenään ja ennen kaikkea ehkä kiinnostusta toisiinsa. Mä olen näkevinäni sitä Bojanilla ja Damonilla (voin toki väärässäkin olla) ja se ihan itsessään on mielenkiintoista jo. Mun ei tavallaan tarvitse nähdä heitä sellaisin silmin kuin he ehkä toisensa. Mutta olen kyllä sitä mieltä että B on upea ja D söpö myös, olisi kiva nähdä heitä enemmänkin kuvissa yhdessä. Sitten näkisi ehkä enemmän sitä mahdollista kemiaakin, vaikka sekin riippuu vähän ihmisistä, kuinka hyvin sellainen näkyy muille asti.
 
vierailija
Mä tykkään nimenomaan feminiinisyydestä miehillä! Ja monenlaisina ilmentyminä, en pelkästään yksiselitteisesti naisen näköisistä miehistä. Esim kris on kasvonpiirteiltään ja vartaloltaan kauniimpi kuin useimmat naiset, jan taas ei ole ulkonäöltään naisellinen, mutta liikehtii usein hyvin feminiinisesti. Molemmat vetoavat muhun rajusti. Damonin feminiisyys taas on paljolti "tehtyä", esim vaatteilla, vaikka muukin ulkomuoto sekä ääni ja puhetapa toki vahvistavat sitä. Pidän siitäkin.
Sama juttu. B:lläkin tulee joskus huomaamatta esille tällaisia piirteitä, vaikka jossain haastattelussa, jonka tehnyt väsyneenä. Mun mielestä nämä piirteet ovat hurmaavia.
 
vierailija
Joo, mikäpä siinä jos sulla ei iske, eihän sen tarvikaan kaikilla iskeä. Mä taas ajattelen enemmän siitä näkökulmasta, kenellä vaikuttaisi olevan yhteistä keskenään ja ennen kaikkea ehkä kiinnostusta toisiinsa. Mä olen näkevinäni sitä Bojanilla ja Damonilla (voin toki väärässäkin olla) ja se ihan itsessään on mielenkiintoista jo. Mun ei tavallaan tarvitse nähdä heitä sellaisin silmin kuin he ehkä toisensa. Mutta olen kyllä sitä mieltä että B on upea ja D söpö myös, olisi kiva nähdä heitä enemmänkin kuvissa yhdessä. Sitten näkisi ehkä enemmän sitä mahdollista kemiaakin, vaikka sekin riippuu vähän ihmisistä, kuinka hyvin sellainen näkyy muille asti.
Olen hyvin samoilla linjoilla sun kanssa. Seuraan B:n ja D:n ystävyyttä (vai kenties jotakin enemmän?) juuri siitä syystä, että heillä näyttää olevan paljon yhteistä. Minusta siitä stoorista tuli hyvin ilmi, että ainakin Bojan ja Kris viihtyvät hyvin Damon kanssa ja että he jakavat saman hullun huumorin. Bojan ja Damon ovat molemmat herkkiä ja luovia taiteilijasieluja, selvästi puhuvat keskenään ns. samaa kieltä. Mua ei kauheasti kiinnosta näiden kahden mahdolliset tulevat/nykyiset kumppanit, vaan ihastelen sitä materiaalia, mitä heistä tällä hetkellä saamme.
 
vierailija
Mitä mieltä väki on. Onko K ja B yhteys jo mennyttä jopa spesiaalina ystävyytenä tai minkäänlaisena ystävyytenä. Kannattaako enää edes pohtia, mitä viime Suomen keikoilla oikein tapahtui.
 

Yhteistyössä