K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K voisi vähän enemmän hypettää oman maan viisu artistia kuin jonkun Hollannin. Aika typerää. Kyllähän tuolla on vaikutusta ketä K fanit äänestää.
Niinhän hän hypettääkin. K ja Joost hyötyvät molemmat yhteistyöstä ja myös K saa näkyvyyttä Joostin kautta, eikä pelkästään toisinpäin. En tiedä, oletko sama tyyppi kuin vauvalla, mutta siellä jo moni vastasi, että jokainen K fani tekee päätöksensä itse.
 
vierailija
No jos kompostissa kyselet, niin eihän täällä nähdä että K ja B on enää edes ystäviä.
Tämän halusinkin tietää. Mua vaan edelleen vähän ihmetyttää, mikä sen yhteyden lopetti vai oliko mitään tiettyä syytä edes. Varsinkin kun B vielä vähän ennen Suomen vierailua hehkutti heidän ystävyyttään. Toisaalta ihmissuhteissa kaikki on mahdollista. Ne syttyy ja sammuu.
 
vierailija
Mitä mieltä väki on. Onko K ja B yhteys jo mennyttä jopa spesiaalina ystävyytenä tai minkäänlaisena ystävyytenä. Kannattaako enää edes pohtia, mitä viime Suomen keikoilla oikein tapahtui.
Varmasti ovat edelleen ystäviä ja heidän hassutteluaan oli kiva katsella. Katselisin edelleen, jos jotain yhteistä matskua tulisi. Mä kuitenkin ajattelen niin, että aikansa kutakin. Se jokin mitä heillä viisujen aikoihin oli, niin se on jo kadonnut. Shippi on väljähtynyt, eikä se enää kanna. Moni silti näkee asian eri tavoin kuin minä ja shippaa heitä edelleen. Ei ole oikeaa tai väärää näkemystä tämän asian suhteen. Tee niinkuin itse haluat ja mikä sulle tuottaa hyvää mieltä.
 
vierailija
Tämän halusinkin tietää. Mua vaan edelleen vähän ihmetyttää, mikä sen yhteyden lopetti vai oliko mitään tiettyä syytä edes. Varsinkin kun B vielä vähän ennen Suomen vierailua hehkutti heidän ystävyyttään. Toisaalta ihmissuhteissa kaikki on mahdollista. Ne syttyy ja sammuu.
Voisin kuvitella, että on käynyt perinteinen ystävyyden haaleneminen. Ei siihen välttämättä tarvita mitään erityistä syytä. Ystävä on mielessä kun ollaan tulossa Suomeen, mutta muuten elämä vie mennessään. Kun ei ole aikaa eikä näe usein niin haaleneehan ne välit väistämättä.
 
vierailija
Mä kyllä vähän luulen, että 2kk Lontoossa aukasi Bn silmät. Siellä he tapasi monia mielenkiintosia tyyppejä. Suomessa oli paikoilleen jämähtänyt, pokemonia laulava entinen viisutähti, joka kertoi seuraavan biisinsä olevan kotkotkot. Kyllä varmaan jonku viestin silloin tällöin toisilleen lähettävät ja pikaisesti näkevät, jos samaan maahan osuvat.
 
vierailija
Tämän halusinkin tietää. Mua vaan edelleen vähän ihmetyttää, mikä sen yhteyden lopetti vai oliko mitään tiettyä syytä edes. Varsinkin kun B vielä vähän ennen Suomen vierailua hehkutti heidän ystävyyttään. Toisaalta ihmissuhteissa kaikki on mahdollista. Ne syttyy ja sammuu.
Ainakin Vantaan sanomien haastattelussa se hehkutus taisi olla buddies for life. Itse luen tuon niin, että ei tässä varmaan mikään lopu, mutta ei nyt erityisesti syvenekään.

Ehkä sekin on hillinnyt että eivät kesäkuun alun jälkeen ole nähneet toisiaan kuin näitten joksujen työasioitten merkeissä, vaikka ovatkin järjestäneet aikaa olla yhdessä siinä ohessa. En usko mihinkään viikottaisiin puheluihin, mutta satunnaisiin viesteihin hyvinkin. Kummankin urassa on tapahtunut tosi isoja muutoksia viime kevään jälkeen ja niiden puitteissa on tullut paljon uutta kummankin elämään. He lähtevät vähän eri suunnista ja menevätkin eri suuntiin: K syöksyi kotimaan tuntemattomuudesta valtavaan kansainväliseen suosioon, mutta keikkailee silti pääasiassa kotimaassa, joksut taas ponnistivat kotimaansa suuresta suosiosta lähtivät telemään keikkaa ulkomailla, ensin pienissä paikoissa ja pikkuhiljaa isommissa. Veikkaan että myös ikäerolla on tässä merkitystä, vaikkei se suurinolekaan. 25-vuotiaana pari kuukautta Lontoossa on kuitenkin luultavasti aika iso itsensä etsimisen kokemus, kun taas kolmekymppinen ottaa jo rauhallisemmin ja pohdiskelee sitä loftasuntoa.

En siis usko että on mitään riitoja tai kyllästymisiä, mutta ehkä just nyt ei ole se hetki, kun heillä olisi toisilleen tarjota mitään keilailua kummempaa hengailua. Muutaman vuoden päästä tilanne voi olla ihan toinen.
 
vierailija
Mä kyllä vähän luulen, että 2kk Lontoossa aukasi Bn silmät. Siellä he tapasi monia mielenkiintosia tyyppejä. Suomessa oli paikoilleen jämähtänyt, pokemonia laulava entinen viisutähti, joka kertoi seuraavan biisinsä olevan kotkotkot. Kyllä varmaan jonku viestin silloin tällöin toisilleen lähettävät ja pikaisesti näkevät, jos samaan maahan osuvat.
Tuntuu ihan mahdolliselta vaihtoehdolta. Kärtsässä oli varmaan jotain uutuuden viehätystä Slovenian ulkopuolelta ja hänen tyylinsä ja energiansa saattoi viehättää jonkin aikaa, mutta ei noilla kahdella välttämättä viisukokemuksen jälkeen ole paljon yhteistä.
 
vierailija
Ainakin Vantaan sanomien haastattelussa se hehkutus taisi olla buddies for life. Itse luen tuon niin, että ei tässä varmaan mikään lopu, mutta ei nyt erityisesti syvenekään.

Ehkä sekin on hillinnyt että eivät kesäkuun alun jälkeen ole nähneet toisiaan kuin näitten joksujen työasioitten merkeissä, vaikka ovatkin järjestäneet aikaa olla yhdessä siinä ohessa. En usko mihinkään viikottaisiin puheluihin, mutta satunnaisiin viesteihin hyvinkin. Kummankin urassa on tapahtunut tosi isoja muutoksia viime kevään jälkeen ja niiden puitteissa on tullut paljon uutta kummankin elämään. He lähtevät vähän eri suunnista ja menevätkin eri suuntiin: K syöksyi kotimaan tuntemattomuudesta valtavaan kansainväliseen suosioon, mutta keikkailee silti pääasiassa kotimaassa, joksut taas ponnistivat kotimaansa suuresta suosiosta lähtivät telemään keikkaa ulkomailla, ensin pienissä paikoissa ja pikkuhiljaa isommissa. Veikkaan että myös ikäerolla on tässä merkitystä, vaikkei se suurinolekaan. 25-vuotiaana pari kuukautta Lontoossa on kuitenkin luultavasti aika iso itsensä etsimisen kokemus, kun taas kolmekymppinen ottaa jo rauhallisemmin ja pohdiskelee sitä loftasuntoa.

En siis usko että on mitään riitoja tai kyllästymisiä, mutta ehkä just nyt ei ole se hetki, kun heillä olisi toisilleen tarjota mitään keilailua kummempaa hengailua. Muutaman vuoden päästä tilanne voi olla ihan toinen.
👍🏻👍🏻
 
vierailija
Mä kyllä vähän luulen, että 2kk Lontoossa aukasi Bn silmät. Siellä he tapasi monia mielenkiintosia tyyppejä. Suomessa oli paikoilleen jämähtänyt, pokemonia laulava entinen viisutähti, joka kertoi seuraavan biisinsä olevan kotkotkot. Kyllä varmaan jonku viestin silloin tällöin toisilleen lähettävät ja pikaisesti näkevät, jos samaan maahan osuvat.
No siitä olen samaa mieltä, että Lontoo, Nyki ja uudet ystävät ovat avartaneet varmasti Boitsun mieltä. Hän on päässyt näkemään ja kokemaan erilaisia asioita. K ei ole samanlainen metropoliitti kuin B, mutta ei hänen tarvitsekaan olla.
 
vierailija
Eihän noiden tekstien ole tarkoitus mitään taidetta olla, taustalla voi näkyä hänen ottamansa kuva, mutta muuten niissä postauksissa on ideana olla asioista avoin ja instassaan sanoo sen olevan turvallinen paikka noiden asioiden suhteen. Eli ideana on varmasti antaa myös vertaistukea muille ja saada sitä kommenttien kautta. Monet on noissa instakommenteissa sanoneet saaneensa tukea tai inspiraatiota tuosta hänen esimerkistään.
Miten niin kommenteissa? Nehän on stooreja.
 
vierailija
Mitä mieltä väki on. Onko K ja B yhteys jo mennyttä jopa spesiaalina ystävyytenä tai minkäänlaisena ystävyytenä. Kannattaako enää edes pohtia, mitä viime Suomen keikoilla oikein tapahtui.
En kyllä todellakaan pohdi mitä viime Suomen keikoilla tapahtui. Uskon ja siis kuvittelen, että ovat edelleen hyviä ystäviä ja emotionaalisestikin tärkeitä toisilleen. Silti uskon, että ne vahvimmat emootiot sinänsä on nyt pantu kuin pillit pussiin, eli jonnekin syrjään. Uskon silti myös, että ne voidan kaivaa esille, jos halutaan. Siihen en ota kantaa, käykö niin. Enkä siihenkään, että jos käy, niin vain toiselleko, ja kummalle, vaiko molemmille.
Se on minulle mysteeri, miten tämä kuvittelemani nykytila (vahvimmat tunteet sivussa) on syntynyt. Orgaanisestiko, vai liittyikö siihen mitään jännitteitä tms.
Jostain syystä en nyt pysty näkemään, että olisivat koko ajan yhteydessä. Siis puheluin ym. Mutta haluan kyllä uskoa, että jonkinlainen 2h 48min oli 8-9kk ajan totta ☺
 
vierailija
Varmasti ovat hyviä ystäviä. Mutta joku tuossa sanoi hyvin, että nyt ei ehkä ole aikaa tai tilaisuutta panostaa ystävyyteen (tai ehkä he panostavatkin ja aktiivisesti ylläpitävät ystävyyssuhdetta). Itsellä on hyvä ystävä vuosien takaa, joka jaksoi ylläpitää yhteyttä enemmän tai vähemmän, kun itsellä ei siihen energia riittänyt. Ystävyys säilyi tästä vaiheesta huolimatta, ja edelleen olemme sydänystäviä. Jos tärkeän ihmisen on elämäänsä löytänyt, ei häntä unohda. ❤
 
vierailija
Mä kyllä vähän luulen, että 2kk Lontoossa aukasi Bn silmät. Siellä he tapasi monia mielenkiintosia tyyppejä. Suomessa oli paikoilleen jämähtänyt, pokemonia laulava entinen viisutähti, joka kertoi seuraavan biisinsä olevan kotkotkot. Kyllä varmaan jonku viestin silloin tällöin toisilleen lähettävät ja pikaisesti näkevät, jos samaan maahan osuvat.
Tapasi samanlaisia pintaliitäjiä kuin itse on. Ulkonäköön keskittyneitä snobeja. Hyvä et K on niin tavallinen.
 
vierailija
Kertokaa mulle, että miksi näin niissä viisu videoissa rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa, mutta en enää? Ihan kuin joku taika olisi rauennut. En ole koskaan uskonut, että he päätyisivät oikeasti yhteen tai mitään muutakaan sellaista.
 
vierailija
Kertokaa mulle, että miksi näin niissä viisu videoissa rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa, mutta en enää? Ihan kuin joku taika olisi rauennut. En ole koskaan uskonut, että he päätyisivät oikeasti yhteen tai mitään muutakaan sellaista.
Ihastuivat. Jessehän sanoi Boitsua Kärpän suurimmaksi man crushiksi. Siellä kuplassa ei ollut se oikea elämä läsnä ja se tuli sit vastaan viisujen päätyttyä.
 
vierailija
Ihastuivat. Jessehän sanoi Boitsua Kärpän suurimmaksi man crushiksi. Siellä kuplassa ei ollut se oikea elämä läsnä ja se tuli sit vastaan viisujen päätyttyä.
Täysin samaa mieltä. Poikkeuksellinen tilanne, jota ei voinut jakaa kuin muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, muut eivät olisi ymmärtäneet mitä kilpailijat kävivät läpi, ja siitä syntynyt ihastus. Ihastus oli mielestäni platoninen, mutta ymmärrän että moni näki sen seksuaalisena ja romanttisena.
 
vierailija
Siis tavallaan antaa vertaistukea postauksissaan ja saa sitä myös itse seuraajien kommenttien kautta. Kyllä D on silloin tällöin joillekin lyhyesti vastannutkin kommenttiosiossa tai laittanut sydämiä. Sekin voi olla jollekin merkityksellistä että se oma kommentti on huomioitu.
Tarkoitan siis tosiaan niitä postauksia siellä sivuilla minne on kerätty enemmän kuvia saman postauksen alle. Ne kuvat ja tekstit voi olla ehkä aiemmin stooreissa olleita mutta en ole varma. Siellä näkyy myös ne seuraajien kommentit.
 

Yhteistyössä