K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai löysi se K uuden leikkikaverin? Taitaa viestitellä Joostin kanssa enemmän nykyään kuin Bn kanssa. Joost tullut kesken viisu kiireiden Kn kanssa bilettämään. Ihan selvästi on täällä Kn kutsumana, koska Härtsä oli vastassa ja olleet yhdessä bileissä. Mä sanoin jo eilen vauvalla, että niistä alkaa tulemaan shippi matskua, mutta jostain syystä siitä ei tykätty
No realistina ja ei shippaajana, mä näen kyllä tuossa hyvin ajatellun promo mahdollisuuden molemmille. Kivaa näytti olevan tuossa Olavin klipissä, mutta ei tuosta romantiikkaa saa millään revittyä. Kivaa olemista kaverien kanssa. Noi muut tiktokit ja muut kyllä nostaa ja saa hyvin pöhinää aikaan Kn uudelle biisille ja muutenkin Klle ja tottakai Joostille viisuihin. Hyvä että repivät tästä kaiken irti ja uskon että ovat kavereita muutenkin ja huumori varmaan natsaa.
 
vierailija
Siitä en tiedä. Just puutarhassa joku huomasi, että Bokris-ficeistä viidesosan on kirjoittanut yksi ja sama ihminen. Vähemmän shippaajia, mutta hiton aktiivisia.
Kuka? Siis on se kirjoittaja?

Mä oon huomannut lähinnä sen että bokris osastolla on enemmän tosi pitkiä ficcejä, siis näitä yli 30 luvun mittaisia. Ehkä niille on helpompi keksiä pitkää tarinaa kun on oikeastikin pitkä historia. Eihän nää melkein koskaan ole kokonaan irti todellisuudesta.
 
vierailija
Ei kai tuostakaan voi vetää täysin yksi yhteen että vähemmän kirjoittajia tarkoittaisi vähemmän shippaajia.
Täällä, tai pikemminkin ehkä vauvalla, vääristyy vähän sekin että ajatellaan kaikkien shippaavan tiukasti vain yhtä paria. Esim tumpussa en itse ole hiljentänyt yhtään tagia ja saan siis nauttia kaikista joker out ja käärijä sisällöistä. Tosi moni mun dashilla näkyvistä on esimerkiksi bojereviikolla ollut aktiivinen niitten matskujen kanssa, mutta muuten shippaavat mennen tullen milloin ketäkin. Siellä ei vaan tule esiin sitä samaa ahdistuneisuutta siitä että joku shippaa paria josta itse ei pidä. Tumpussa henki on muutenkin aika rento. Itsekin huomaan siellä suhtautuvani usein ihan eri tavoin kuin näillä palstoilla, jossa melkein jo valmiiksi tulee asetuttua puolustuskannalle. Huomasin tän kun just tällä viikolla tuli joltain uk keikalta ihana kuva Janin ja Juren hellästä halauksesta. Itsekin rebloggasin sen jollain kuumistelusanoilla, vaikka oon oikeastaan ihan jance-tyttöjä. Mutta tumpussa sitä vaan tulee nähtyä se yksittäisen kuvan tarjoama ilo.
 
vierailija
No realistina ja ei shippaajana, mä näen kyllä tuossa hyvin ajatellun promo mahdollisuuden molemmille. Kivaa näytti olevan tuossa Olavin klipissä, mutta ei tuosta romantiikkaa saa millään revittyä. Kivaa olemista kaverien kanssa. Noi muut tiktokit ja muut kyllä nostaa ja saa hyvin pöhinää aikaan Kn uudelle biisille ja muutenkin Klle ja tottakai Joostille viisuihin. Hyvä että repivät tästä kaiken irti ja uskon että ovat kavereita muutenkin ja huumori varmaan natsaa.
Joost on tietyllä tapaa liian äijämäinen ja kunnon rap kolli. Moni haaveilija kaipaa todennäköisesti sitä B:n herkkyyttä ja kauniita kasvoja siihen shippiin.
 
vierailija
Kyllähän se sillain korreloi, että kummalle paritukselle enemmän kysyntää ja tykkäyksistä voi päätellä lukijoiden määrää
Tykkäyksistä ehkä voi päätellä jotain, mutta kirjoittajista ei niinkään. Jos siis juuri sanottiin että 1 tyyppi on kirjoittanut viidenneksen koko bokristuotannosta niin sehän ei kerro että sille kaikelle olisi kysyntää niin paljon kuin se yksi tuottaa. Ja sitten taas osa teksteistä on aina niitä huonoja, jotka eivät saa tykkäyksiä, vaikka ne klikattaisiinkin auki. Se määrä ei siis aina kerro kysynnästä vaan tarjonnasta.

Yksi selkeä juttu on myös tällaiset teemaviikot kuten nyt oli bojeresta. Tosi moni munkin lempikirjoittajista panosti siihen tosi paljon, vaikka tavallisesti niiltä tulee ihan muiden shippien ficcejä (katkerana täällä odottelen jatko-osia omiin lemppareihini). Ei se ehkä keinuta kokonaismäärää, mutta vaikuttaa kuitenki pienemmässä aikaikkunassa, kun ficcejä tulee yhteen shippiin lyhyessä ajassa tosi paljon uutta.
 
vierailija
Kyllähän se sillain korreloi, että kummalle paritukselle enemmän kysyntää ja tykkäyksistä voi päätellä lukijoiden määrää
Siis näähän eivät ole mitään kaupallista tuotantoa joka vastaisi johonkin kysyntään. Sinne voi joku tuutata vaikka päivittäin sitä Arto Satosen ja Paavo Lipposen romanssia, mutta ei se kyllä kysynnästä kertoisi mitään.
 
vierailija
No realistina ja ei shippaajana, mä näen kyllä tuossa hyvin ajatellun promo mahdollisuuden molemmille. Kivaa näytti olevan tuossa Olavin klipissä, mutta ei tuosta romantiikkaa saa millään revittyä. Kivaa olemista kaverien kanssa. Noi muut tiktokit ja muut kyllä nostaa ja saa hyvin pöhinää aikaan Kn uudelle biisille ja muutenkin Klle ja tottakai Joostille viisuihin. Hyvä että repivät tästä kaiken irti ja uskon että ovat kavereita muutenkin ja huumori varmaan natsaa.
Mua ei edes enää kauheasti kiinnosta Kärtsän shippaaminen. Kuumistelen kyllä, jos joku sopiva kaveri osuu vielä kohdalle.
 
vierailija
Älkää tosiaan tehkö mitään päätelmiä Ao3:sen perustella, esim. Wattpad on nuorten suosiossa ja nuoret kirjoittaa sinne paljon tarinoitaan. Sieltä löytyy paljon mm. BC kamaa. Muitakin alustoja on.
 
vierailija
Täällä, tai pikemminkin ehkä vauvalla, vääristyy vähän sekin että ajatellaan kaikkien shippaavan tiukasti vain yhtä paria. Esim tumpussa en itse ole hiljentänyt yhtään tagia ja saan siis nauttia kaikista joker out ja käärijä sisällöistä. Tosi moni mun dashilla näkyvistä on esimerkiksi bojereviikolla ollut aktiivinen niitten matskujen kanssa, mutta muuten shippaavat mennen tullen milloin ketäkin. Siellä ei vaan tule esiin sitä samaa ahdistuneisuutta siitä että joku shippaa paria josta itse ei pidä. Tumpussa henki on muutenkin aika rento. Itsekin huomaan siellä suhtautuvani usein ihan eri tavoin kuin näillä palstoilla, jossa melkein jo valmiiksi tulee asetuttua puolustuskannalle. Huomasin tän kun just tällä viikolla tuli joltain uk keikalta ihana kuva Janin ja Juren hellästä halauksesta. Itsekin rebloggasin sen jollain kuumistelusanoilla, vaikka oon oikeastaan ihan jance-tyttöjä. Mutta tumpussa sitä vaan tulee nähtyä se yksittäisen kuvan tarjoama ilo.
En ole missään nähnyt niin kovaa mustasukkaisuutta sitä K/B shippiä kohtaan kuin vauvalla ja plussalla. Muualla ollaan paljon rennompia. Mikä sen mahtaa tehdä?
 
vierailija
Joo, oikeastaan heti kun olin lähettänyt ton niin tulin ajatelleeksi että toi Arto/Paavo saattaisikin vastata ties kuinka suuren hiljaisen joukon tarpeisiin
Mua naurattaa ihan sikana yksi ficci sen aihealueen surullisuudesta huolimatta. Sale ja Putte rakastuvat. Donald on tästä niin mustasukkainen, että päättää p*mmittaa koko Venäjän maan tasalle. Ihan sairas aihe, mutta joskus se huumori on paras keino käsitellä rankkoja aihealueita.
 
vierailija
En ole missään nähnyt niin kovaa mustasukkaisuutta sitä K/B shippiä kohtaan kuin vauvalla ja plussalla. Muualla ollaan paljon rennompia. Mikä sen mahtaa tehdä?
Kun se vauvan ketju silloin syksyllä haluttiin rajata niin vahvasti vain yhteen pariin, tuli samalla tuo mustasukkaisuus ja vahtiminen. Olihan sitä jo vähän kesälläkin, mutta silloin kuitenkin vielä sai puhua muustakin.

Siirryin just itse vauvalla tänne, lähinnä pettyneenä siellä oleviin shippaajiin, en niinkään b/k shippiin.
 
vierailija
En ole missään nähnyt niin kovaa mustasukkaisuutta sitä K/B shippiä kohtaan kuin vauvalla ja plussalla. Muualla ollaan paljon rennompia. Mikä sen mahtaa tehdä?
Uskon että vaikka siellä kuinka jankataan shipin olevan vain mielikuvitusta niin moni siellä edelleen uskoo oikeaan KB suhteeseen ja kaikki sivushipit uhkaavat sitä. Muilla alustoilla taas tottuneesti shipataan vain shippaamisen ilosta niin tuollaiset ei häiritse.
 
vierailija
Kun se vauvan ketju silloin syksyllä haluttiin rajata niin vahvasti vain yhteen pariin, tuli samalla tuo mustasukkaisuus ja vahtiminen. Olihan sitä jo vähän kesälläkin, mutta silloin kuitenkin vielä sai puhua muustakin.

Siirryin just itse vauvalla tänne, lähinnä pettyneenä siellä oleviin shippaajiin, en niinkään b/k shippiin.
Moni vakkari ja satunnaiskirjoittaja taisi lopettaa siellä kirjoittelun NT:n jälkeen tai viimeistään joulun aikoihin. Minusta porukka on vaihtunut siellä tai sitten tietyntyyppiset ihmiset ovat vain alkaneet kirjoittamaan enemmän.
 
vierailija
Uskon että vaikka siellä kuinka jankataan shipin olevan vain mielikuvitusta niin moni siellä edelleen uskoo oikeaan KB suhteeseen ja kaikki sivushipit uhkaavat sitä. Muilla alustoilla taas tottuneesti shipataan vain shippaamisen ilosta niin tuollaiset ei häiritse.
En usko ihan tähän. Joillain varmasti menee ylitse niin että heilahtaa, mutta suurin osa haluaa varmaan vaan säilyttää sen yhden paikan asiana muista syistä. Ja muilla alustoilla taas hämärtyy ehkä sen takia, kun siellä yleensä filtteröidään se kontentti jo muutenkin omien mieltymysten mukaan, eikä tarvitse ikinä edes käydä sitä keskustelua, että ei halua nähdä jotain. Voi vain valikoida, ettei näe sitä valitsemalla oikein seurattavat ihmiset. Hankala sellaista tehdä avoimella keskustelupalstalla.
 

Yhteistyössä