K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mullekin sadie ja bojan sopisi ihan hyvin, mutta se olisi kieltämättä tylsää fanina, kun heistä ei sit kyllä ikinä kuulisi mitään eikä varmaan koko suhdetta myönnettäisi tai kiellettäisi, sitä ei kommentoitaisi ollenkaan.

Damonin kanssa bojania on edes vähän näkynyt ja heidän välillään tuntuu olevan hyvä yhteys. Ne on helpompi kuvitella pariksi juuri siksi.
Luuletko todella, että näkisit mitään myöskään Dn ja Bn osalta jos niistä pari tulisi? Nuorien tyttöjen suosiossa olevan bändin komea keulakuva ei tässä uran vaiheessa homo tai mitään parisuhdetta näyttäisi kenellekään.
 
vierailija
Mä en kyllä ihan usko että B olisi voinut Sloveniassa mitään grindria käyttää tai lähteä homoklubilta miehen kanssa. Se olisi revitty kappaleiksi julkisuudessa, koska ihan taatusti sitä on seurattu ja kuvattu. Mutta siihen voin kyllä uskoa että sen hengailu kärtsän kanssa ja sittemmin damonin on varmaan tuonut vähän eri kokemuksen, kun muualla Euroopassa asiaan onkin suhtauduttu myönteisesti.
No tuollaista en väittänytkään. On sillä lähipiirissäkin ihmisiä kenen kanssa on voinut kokeilla ja B on myös matkustellut paljon.
 
vierailija
Musta B:stä ei tule sellaiset vibat että ihastukset vaihtuisi nopeasti, pikemminkin sellaiset että on aika pysyvä ja sinnikäskin. Se ihastuuko nopeasti silloin kun ihastuu, on eri asia, mutta ei vaikuta siltä että ne ihastukset noin vain vaihtuu.
 
vierailija
Luuletko todella, että näkisit mitään myöskään Dn ja Bn osalta jos niistä pari tulisi? Nuorien tyttöjen suosiossa olevan bändin komea keulakuva ei tässä uran vaiheessa homo tai mitään parisuhdetta näyttäisi kenellekään.
Luulen. B on nyt jo ihan eri kohdassa kuin vuosi sitten kun se katkaisi kärtsän ilmiselvän vitsin yhteisestä hotellihuoneesta. Se myös tietää kuinka valtava määrä faneista kuuluu seksuaalivähemmistöihin ja että heillä on todellakin fanien tuki. Jos sillä olisi suhde damonin kanssa, oon aika varma ettei se sitä erityisesti peittelisi vaikkei nyt varmaan mitään parisuhdepäivityksiä tekisikään.

D on julkkis jo valmiiksi, ja sen ei edes tarvitse elää Sloveniassa kuuntelemassa mitään ahdasmielisyyksiä. Se kuitenkin postailee itse elämästään sitä sun tätä ja avautuu joskus haastatteluissakin elämästään. Sadie taas on systemaattisesti vaiennut kaikesta omaan elämäänsä liittyvästä, eikä ole kommentoinut parisuhteita ikinä. Näiden kahden välillä on siis iso ero.
 
vierailija
Hitto kun tää ketju olis ollu olemassa pipolätkän aikoihin. Olis muutamat kuolat lennellyt ympäri kompostia.🤤 Hitto miten he riisuvat toisiaan sen takkatulen ääressä ja P johdattaa…
Mua kyllä ihan oksettaa nämä kuvailut, kun eivät ole edes yhtään yhteensopivia ihmisiä. Nämä voisi pitää ihan omassa päässään. Turha tulla sanomaan mua kuitenkaan homovastaiseksi.
 
vierailija
Mä en kyllä ihan usko että B olisi voinut Sloveniassa mitään grindria käyttää tai lähteä homoklubilta miehen kanssa. Se olisi revitty kappaleiksi julkisuudessa, koska ihan taatusti sitä on seurattu ja kuvattu. Mutta siihen voin kyllä uskoa että sen hengailu kärtsän kanssa ja sittemmin damonin on varmaan tuonut vähän eri kokemuksen, kun muualla Euroopassa asiaan onkin suhtauduttu myönteisesti.
itseasiassa mä ajattelen samoin. Lontoo ja muut suuremmat kaupungit ovat hyvä paikka päästä toteuttamaan itseään. Suuremmille julkkiksille nekin saattaa olla mahdottomia, mutta B:lle just sopivia. Mitä tulee tähän termiin harlekiini romaanit, niin niitähän nämä kaikki ketjut just ovat. Luomme näissä tarinaa, mikä ei välttämättä vastaa todellisuutta. Mun omassa mielikuvituksessa B on kahlittuna Tommyn maakellariin.
 
vierailija
Musta B:stä ei tule sellaiset vibat että ihastukset vaihtuisi nopeasti, pikemminkin sellaiset että on aika pysyvä ja sinnikäskin. Se ihastuuko nopeasti silloin kun ihastuu, on eri asia, mutta ei vaikuta siltä että ne ihastukset noin vain vaihtuu.
En mäkään näe sitä minään tuuliviirinä. Voisin kyllä kuvitella että se heittäytyy tosi syvälle siihen tunteeseen hyvin nopeasti, mutta se on eri asia kuin se että ihastuisi jatkuvasti uusiin ja edellinen unohtuisi saman tien.
 
vierailija
Mua kyllä ihan oksettaa nämä kuvailut, kun eivät ole edes yhtään yhteensopivia ihmisiä. Nämä voisi pitää ihan omassa päässään. Turha tulla sanomaan mua kuitenkaan homovastaiseksi.
Osalle ne on sopivia pareja ja tämä on hyvä ketju tuoda niitä ilmi. Täällä saa shipata ja kiimailla sellaista, mikä vauvalla ei ollut sallittua. Tämä ketju on No Rules!!!
 
vierailija
Luulen. B on nyt jo ihan eri kohdassa kuin vuosi sitten kun se katkaisi kärtsän ilmiselvän vitsin yhteisestä hotellihuoneesta. Se myös tietää kuinka valtava määrä faneista kuuluu seksuaalivähemmistöihin ja että heillä on todellakin fanien tuki. Jos sillä olisi suhde damonin kanssa, oon aika varma ettei se sitä erityisesti peittelisi vaikkei nyt varmaan mitään parisuhdepäivityksiä tekisikään.

D on julkkis jo valmiiksi, ja sen ei edes tarvitse elää Sloveniassa kuuntelemassa mitään ahdasmielisyyksiä. Se kuitenkin postailee itse elämästään sitä sun tätä ja avautuu joskus haastatteluissakin elämästään. Sadie taas on systemaattisesti vaiennut kaikesta omaan elämäänsä liittyvästä, eikä ole kommentoinut parisuhteita ikinä. Näiden kahden välillä on siis iso ero.
Olet kyllä naivi. Ei todellakaan ole tässä vaiheessa uraa valmis tuollaiseen. Ja et varmaan itse ole vähemmistön edustaja?
 
vierailija
Anteeksi, mutta mua naurattaa noi Harlekiini romanssien kaltaiset viestit, joissa B on päässyt Dn opastuksella kokemaan m+m juttuja turvallisesti ekaa kertaa. Tuon ikäinen mies on kyllä niitä kokemuksia jo saanut tuoltakin osalta jos on halunnut. Hetero miehetkin testailee kännissä ja läpällä. Mistä sen tietää jos on Martinin kanssa tai ihan kenen tahansa kanssa muhinoinut. Ja tuo Damoniin ihastuminen. Voi olla että on ihastunut, mutta B vaikuttaa ihastuvan tosi nopeasti ja kohde vaihtuu. En kyllä saa näistä mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja jo se että D postaili niitä vihjaavia postauksia, kertoo sen että mitään ystävyyttä enempää ei ole. Ei se outtais Btä julkisesti ja B vielä hyväksyisi sen jos jotain oikeasti olisi. Se olisi pidetty alusta asti salassa ja näytetty vain yhteistyö kuviona.
En nyt tiedä mitä viestejä tarkalleen tarkoitat mutta mielestäni niissä kuvaillaan vaan mitä itse haluaa kuvitella eikä suinkaan miten asiat on. Siis nimenomaan fantasioidaan mitä D ja B ovat tehneet/tekevät. Yritin jopa etsiä noita viestejä ja muutaman löysin mitkä sopivat kuvaukseen ja näin itse näen ne kommentit. Ei niissä oikein todellisuudesta ole mielestäni kyse.

Itsehän toivon ficciä aiheesta K ja B ja mikä se fifty shades of grey nyt olikaan. Jätän kuvailut siitä sikseen.
 
vierailija
Kadotin jo sen viestin johon halusin vastata mutta todellakin! Olin jo unohtanut sen siloposken joka hämmentyneenä naureskeli kärtsän jutuille mutta kiirehti kyllä heti korjaamaan että ei taatusti ole yhteistä hotellihuonetta. Eikä siitä ole kulunut vuottakaan kun se jo sujuvasti valuu selkänojan takaa damonin päälle ja silittää sen rintaa. Kumpikin tilanne voidaan kuitata vitsiksi, vaikka niiden takana voi toki olla ihan oikeaakin kiinnostusta johonkin suuntaan. Mutta k:n jutut oli niin yliampuva ettei kukaan kyllä vahingossakaan voinut kuvitella että ne jakavat sängyn kun se nyt kerran niin sanoi. Silti bojan koki tarpeelliseksi puuttua tähän. Kieltämättä on muutosta tapahtunut ja ihan varmasti on osuutensa sillä että ympäri Eurooppaa on tullut vain hyvää palautetta eikä tytöt katoakaan lavan edestä, vaikka hän antaisikin ymmärtää kiinnostuvansa ihan muusta.
 
vierailija
Olet kyllä naivi. Ei todellakaan ole tässä vaiheessa uraa valmis tuollaiseen. Ja et varmaan itse ole vähemmistön edustaja?
Olen eri, mutta olen ihan varma että useimmat vähemmistön edustajat ei ole sitä mieltä että tottakai suhde salataan, vaan ennemmin sen puolella että ihmiset uskaltaa olla sitä mitä on. Tottakai osa sitten taas haluaa olla yksityisiä, mutta ei varmasti mitenkään yleisesti olla sen kannalla että on itsestäänselvää piilottaa suhde. Asiaahan olisi yleisesti ottaen nimenomaan hyvä tuoda näkyväksi, että kaikki voisivat olla sitä mitä ovat ilman ennakko-oletuksia.
 
vierailija
Olet kyllä naivi. Ei todellakaan ole tässä vaiheessa uraa valmis tuollaiseen. Ja et varmaan itse ole vähemmistön edustaja?
No olen. Tää on aina yhtä mukavaa, että tulee kyseenalaistetuksi näin.

Mä oon muuten itse päässyt niihin ensikokemuksiini nimenomaan tuota noitten Lontoon reissua vastaavalla irtiotolla. Sitä ennen en tuntenut ketään toista lesboa, eli ei myöskään ollut yhtään kokemusta naisista. Ihan niin ei mennyt että olisin löytänyt jonkun vanhemman "opastamaan naistenvälisessä seksissä" mutta kokemusta lähdin kartuttamaan (vaikken sitä silloin itsellenikään myöntänyt) ja sitä onneksi kertyikin.
 
vierailija
Kadotin jo sen viestin johon halusin vastata mutta todellakin! Olin jo unohtanut sen siloposken joka hämmentyneenä naureskeli kärtsän jutuille mutta kiirehti kyllä heti korjaamaan että ei taatusti ole yhteistä hotellihuonetta. Eikä siitä ole kulunut vuottakaan kun se jo sujuvasti valuu selkänojan takaa damonin päälle ja silittää sen rintaa. Kumpikin tilanne voidaan kuitata vitsiksi, vaikka niiden takana voi toki olla ihan oikeaakin kiinnostusta johonkin suuntaan. Mutta k:n jutut oli niin yliampuva ettei kukaan kyllä vahingossakaan voinut kuvitella että ne jakavat sängyn kun se nyt kerran niin sanoi. Silti bojan koki tarpeelliseksi puuttua tähän. Kieltämättä on muutosta tapahtunut ja ihan varmasti on osuutensa sillä että ympäri Eurooppaa on tullut vain hyvää palautetta eikä tytöt katoakaan lavan edestä, vaikka hän antaisikin ymmärtää kiinnostuvansa ihan muusta.
Ei ole antanut kyllä ymmärtää olevansa kiinnostunut muusta mitenkään selkeästi, tämä on ihan sinun omaa haavetta ja tulkintaa
 
vierailija
En mäkään näe sitä minään tuuliviirinä. Voisin kyllä kuvitella että se heittäytyy tosi syvälle siihen tunteeseen hyvin nopeasti, mutta se on eri asia kuin se että ihastuisi jatkuvasti uusiin ja edellinen unohtuisi saman tien.
B kyllä sanoi joulukuussa haastattelussa että hän rakastuu helposti, kun puhuivat ”lentokenttärakkauksista”, että aina lentokentällä ihastuu/rakastuu.
 
vierailija
Olen eri, mutta olen ihan varma että useimmat vähemmistön edustajat ei ole sitä mieltä että tottakai suhde salataan, vaan ennemmin sen puolella että ihmiset uskaltaa olla sitä mitä on. Tottakai osa sitten taas haluaa olla yksityisiä, mutta ei varmasti mitenkään yleisesti olla sen kannalla että on itsestäänselvää piilottaa suhde. Asiaahan olisi yleisesti ottaen nimenomaan hyvä tuoda näkyväksi, että kaikki voisivat olla sitä mitä ovat ilman ennakko-oletuksia.
Juuri näin. Mitä enemmän erilaisia suhteita näkyy, sitä arkipäiväisemmin niistä puhutaan ja sitä helpompi muiden on kertoa olevansa homosuhteessa.
 

Yhteistyössä