K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun omat romanssit on alkaneet aina huumorin ja yhteisen läpänheiton, ehkä jopa pelleilyn, kautta. Tai niiden avulla tai ansiosta. Siksi sitä tulee kiinnitettyä muidenkin kohdalla huomiota samantyyppiseen käyttäytymiseen.
Ymmärrän tämän ja näin se varmasti menee, mutta kun noiden kahden touhu oli niin selvää kahden heteron pelleilyä. Jätän avoimeksi, mikä B on.
 
vierailija
Mun omat romanssit on alkaneet aina huumorin ja yhteisen läpänheiton, ehkä jopa pelleilyn, kautta. Tai niiden avulla tai ansiosta. Siksi sitä tulee kiinnitettyä muidenkin kohdalla huomiota samantyyppiseen käyttäytymiseen.
Joo sama. Ihastuneena sitä ensin on pelleillyt tuolla tavalla yhdessä, kun sen hassuttelun varjolla pääsee toista lähemmäs ja mielikuvitus laukkaa.
 
vierailija
vierailija
Tässä noin 20 sekunnin kohdalta alkaen.
😂😂😂 Voi Bojan!!!

En ollut kyllä ikinä kiinnittänyt tuohon huomiota vaikka oon tietty nähnytkin videon. Ja tajusin heti että mä oon tollanen samanlainen ränklääjä 🙈🙈🙈
 
vierailija
Just oli tumpussa jonkun huomio että kris soittaa lavalla kitaraa sen näköisenä että laukeaa, ja Jan soittaa sen näköisenä että yrittää saada kitaran laukeamaan.

(Oon aika varma että Jan onnistuukin)
Olen monesti vauvalla haaveillut olevani Janin kitara. 5 laudaturin ylioppilaasta kompostin tarkkisluokalle. Aikamoisen alamäen olen joutunut kokemaan.🤣 Mut edelleen haluan olla se Janin laukeamassa oleva kitara.
 
vierailija
Olen monesti vauvalla haaveillut olevani Janin kitara. 5 laudaturin ylioppilaasta kompostin tarkkisluokalle. Aikamoisen alamäen olen joutunut kokemaan. Mut edelleen haluan olla se Janin laukeamassa oleva kitara.
Tarkkaan kun ajattelee, niin voisit mennä fiilistelemään näitä mummun nuhruisia tukisukkia Loverpooliin kuten tähänkin asti. Sinne ne kuuluu.
 
vierailija
Entä jos se oli B, joka kiinnostui D:stä mutta D ei lämmennyt Boitsulle?
Musta ne D:n postaukset oli vähän siihen suuntaan vihjaavia, B:lle se että, hei postaa se meidän suutelukuva ja samassa postauksessa missä istuu B:n sylissä kertoi rakastuneensa syvästi. Ja aika monta stooria laittanut B:stä muutenkin ja lähti keikkabussiin mukaan jne. Eipä sitä varmaksi tiedä, mutta musta ei vaikuta etteikö voisi olla kiinnostusta.
 

Yhteistyössä