K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva kun sanoit tuon ääneen. Se Kultsan tunnelma ja K:n nuhjuinen ulkonäkö. Juu ei kiitos. Ei sitä ihminen voi aina olla parhaimmillaan. Pääasiassa K näyttää hyvältä ja se uusi päivitys. Odotan Kot kottia.
Joo, ymmärrän ihan hyvin että senkään ei tarvitse työnsä ulkopuolella kulkea meikissä ja viimeisen päälle laitettuna. En itse edes työssäni ole meikattuna. Mutta koska kuitenkin katson sitä kuin esiintyjää, myös niissä pätkissä joissa se ei ole esiintymässä, tulee sitten huomattua se iso kontrasti.

Onhan esim bojankin vapaalla niissä kolmiraidoissaan ja läpyskät jalassa, eikä sekään sillon mikään kuuma ole. Mutta jostain syystä se on aina hyvännäköinen. Samoin mun silmään myös Kris ja Jan näyttää aina hyviltä 😁 Heidän lavapresenssissä erottuu tietenkin harkitut asukokonaisuudet, mutta muuten niitten pärstät miellyttää mun silmää melkeinpä aina. Jure ja Nace varmaan myös mutta niitä en oo samanlaisella intensiteetillä katsellut. Itse asiassa oikeastaan huolimattomasti ajeltu parta tai ylikasvaneet hiukset vaan parantaa niitä. Mutta ehkä se ero on sit se, että K:n esiintyjäpersoona tarttee sen hiusvärin ja hyvän leikkauksen (tai kunnon sekasotkun), ripsaria ja mieluusti kunnon smokey eyen, kun niihin on kerran tottunut.
 
vierailija
Ohhoh yllätyksekseni tykkäsin kovasti k:n uuden stoorin tyylistä. Tukka ja meikit on tikissä, tyyli näyttää hyvältä ja tangon kanssa ketkuttelu on 🔥

Mä oon huomannut että kun viime keväänä innostuin siitä niin muhun iski se viimeistelty ulkoinen olemus. Se ei tietenkään viisujen jälkeen säilynyt samanlaisena ja mun into laimeni. Umk:ssa ja emmassa se näytti taas tosi hyvältä. Sit taas siellä kultsan takahuoneessa se oli ku joku vanha ukkeli. Mä siis selvästi lämpenen sille kun sillä on hyvät meikit ja muutenkin laitettu. Musta on vanhoilla päivillä tullut näköjään näin pinnallinen.
Multa meni jotenkin K innostus ohi, ei nyt yhtään hetkauta nämä uudet pätkät. Mä toivoisin, että voisin intoilla tästä, mutta ei ku ei. Kai tää oli väistämätön kehitys, ensin jotkut dopamiinitasot koholla uutuudenviehätyksestä ja sitten kaikki tasaantuu. Höh.
 
vierailija
Multa meni jotenkin K innostus ohi, ei nyt yhtään hetkauta nämä uudet pätkät. Mä toivoisin, että voisin intoilla tästä, mutta ei ku ei. Kai tää oli väistämätön kehitys, ensin jotkut dopamiinitasot koholla uutuudenviehätyksestä ja sitten kaikki tasaantuu. Höh.
Mutta se onkin ihan ok. Jos tykkää jostain biisistä tai levystä tms niin eihän se tarkoita että on pakko aina kaikesta tykätä. Ja ei se ole mikään morkkaus, jos siis nimenomaisesti ei morkkaa. Mulle esim tuli heti alkukesästä yllärinä että k:n stoorit oli usein niitä ennalta suunniteltuja ja vahvasti näyteltyjä juttuja. En tykännyt niistä, joten sain jo siinä muinaisessa emoketjussa vihamyrskyn aikaan. Aattelin että voisin silti fanittaa sen musaa ja käydä keikoilla vaikka sen stoorit musta olikin tyhmiä. Näin toki teinkin, mutta totta kai toiset kyseenalaistivat sen tyyliin "k ei tarvitse sun kaltaisia faneja". Öööh... tarviipas? Mä maksan keikkalipusta ja spotifysta ihan niin kuin ne toisetkin. En mä sinne keikalle mennyt huutamaan että en muuten tykkää sun stooreista.
 
vierailija
Joo, ymmärrän ihan hyvin että senkään ei tarvitse työnsä ulkopuolella kulkea meikissä ja viimeisen päälle laitettuna. En itse edes työssäni ole meikattuna. Mutta koska kuitenkin katson sitä kuin esiintyjää, myös niissä pätkissä joissa se ei ole esiintymässä, tulee sitten huomattua se iso kontrasti.

Onhan esim bojankin vapaalla niissä kolmiraidoissaan ja läpyskät jalassa, eikä sekään sillon mikään kuuma ole. Mutta jostain syystä se on aina hyvännäköinen. Samoin mun silmään myös Kris ja Jan näyttää aina hyviltä Heidän lavapresenssissä erottuu tietenkin harkitut asukokonaisuudet, mutta muuten niitten pärstät miellyttää mun silmää melkeinpä aina. Jure ja Nace varmaan myös mutta niitä en oo samanlaisella intensiteetillä katsellut. Itse asiassa oikeastaan huolimattomasti ajeltu parta tai ylikasvaneet hiukset vaan parantaa niitä. Mutta ehkä se ero on sit se, että K:n esiintyjäpersoona tarttee sen hiusvärin ja hyvän leikkauksen (tai kunnon sekasotkun), ripsaria ja mieluusti kunnon smokey eyen, kun niihin on kerran tottunut.
Mä en ole koskaan nähnyt Bojanissa minkäänlaista kuumuutta. Ihan söpö mutta ei innosta mua milläänlailla. Mielenkiinnosta ja hämmästyneenä olen vierestä seurannut teidän kuolaamista, koska mulla ei vaan mikään viisari tai tuntoaisti värähdä. No ne kuuluisat makuasiat.
 
vierailija
Multa meni jotenkin K innostus ohi, ei nyt yhtään hetkauta nämä uudet pätkät. Mä toivoisin, että voisin intoilla tästä, mutta ei ku ei. Kai tää oli väistämätön kehitys, ensin jotkut dopamiinitasot koholla uutuudenviehätyksestä ja sitten kaikki tasaantuu. Höh.
Noin mä kuvailisin mun shippausta. Dopamiini tasot koholla ja yhtäkkiä ennen joulua ne laski lyhyessä ajassa kuin lehmän häntä.
 
vierailija
Mutta se onkin ihan ok. Jos tykkää jostain biisistä tai levystä tms niin eihän se tarkoita että on pakko aina kaikesta tykätä. Ja ei se ole mikään morkkaus, jos siis nimenomaisesti ei morkkaa. Mulle esim tuli heti alkukesästä yllärinä että k:n stoorit oli usein niitä ennalta suunniteltuja ja vahvasti näyteltyjä juttuja. En tykännyt niistä, joten sain jo siinä muinaisessa emoketjussa vihamyrskyn aikaan. Aattelin että voisin silti fanittaa sen musaa ja käydä keikoilla vaikka sen stoorit musta olikin tyhmiä. Näin toki teinkin, mutta totta kai toiset kyseenalaistivat sen tyyliin "k ei tarvitse sun kaltaisia faneja". Öööh... tarviipas? Mä maksan keikkalipusta ja spotifysta ihan niin kuin ne toisetkin. En mä sinne keikalle mennyt huutamaan että en muuten tykkää sun stooreista.
Ei ole tosiaan oikeaa tai väärää tapaa fanittaa. Mä seuraan salaa yhtä tubettajaa, koska se on niin syötävän komea ja sexy. Tykkään katsella ja kuunnella sitä, vaikka se mun mielestä puhuukin ihan puuta heinää.😆
 
vierailija
Mä en ole koskaan nähnyt Bojanissa minkäänlaista kuumuutta. Ihan söpö mutta ei innosta mua milläänlailla. Mielenkiinnosta ja hämmästyneenä olen vierestä seurannut teidän kuolaamista, koska mulla ei vaan mikään viisari tai tuntoaisti värähdä. No ne kuuluisat makuasiat.
Musta se on tosi hyvännäköinen ja se osaa käyttää kroppaansa ja kasvojaan kyllä erinomaisesti, mutta ei se ole munkaan kuumistelujen kärkipäässä. Mä sit taas sekoan Janin paljaasta rinnasta ja matalasta äänestä ihan täysin.
 
vierailija
Mä en ole koskaan nähnyt Bojanissa minkäänlaista kuumuutta. Ihan söpö mutta ei innosta mua milläänlailla. Mielenkiinnosta ja hämmästyneenä olen vierestä seurannut teidän kuolaamista, koska mulla ei vaan mikään viisari tai tuntoaisti värähdä. No ne kuuluisat makuasiat.
Itse en siinä muuta näekään kuin kuumuutta, K:ssa en niin paljon toki hevishippaajana seuraan häntäkin, yhdessä ovat ihania, tämä on nyt kyllä ihan väärä ketju
 
vierailija
Mua naurattaa nykyään aina ku avaan bojanin instan, ku joka kerta katson nyt sen seurattujen määrän 😆. En siis tee sillä tiedolla mitään mutta muistan varmaan ikuisesti että sillon new yorkin aikana se oli 2218 ja sit se luku jollain seilasi edestakaisin. Nyt se oli joku päivä 2222 ja tänään taas vähemmän. En todellakaan osaa katsoa mihin sen seurattuja katoaa tms eli seuraan siis täysin merkityksetöntä lukemaa 😁
 
vierailija
Jotenkin luulen aina että kohta se hillitsee tätä touhuaan ja kokee menneensä liian pitkälle mutta sitten tulee taas tuollainen juttu kuin tuo uusin instassa. Ja tavallaan oon jo monta kertaa pelännyt että milloinka menee yli mutta joka kerta se on myös onnistunut näissä. Olen taas siinä kuumistelun ja huvittuneisuuden rajapinnassa mikä on siis hyvä asia.
 
vierailija
Mutta se onkin ihan ok. Jos tykkää jostain biisistä tai levystä tms niin eihän se tarkoita että on pakko aina kaikesta tykätä. Ja ei se ole mikään morkkaus, jos siis nimenomaisesti ei morkkaa. Mulle esim tuli heti alkukesästä yllärinä että k:n stoorit oli usein niitä ennalta suunniteltuja ja vahvasti näyteltyjä juttuja. En tykännyt niistä, joten sain jo siinä muinaisessa emoketjussa vihamyrskyn aikaan. Aattelin että voisin silti fanittaa sen musaa ja käydä keikoilla vaikka sen stoorit musta olikin tyhmiä. Näin toki teinkin, mutta totta kai toiset kyseenalaistivat sen tyyliin "k ei tarvitse sun kaltaisia faneja". Öööh... tarviipas? Mä maksan keikkalipusta ja spotifysta ihan niin kuin ne toisetkin. En mä sinne keikalle mennyt huutamaan että en muuten tykkää sun stooreista.
Mä en ikinä ymmärtänyt tätä (vaikka en muistaakseni asiasta kommentoinutkaan) että puhutaan artistin puolesta minkälaiset saisivat fanittaa tai kuka olisi hyvä fani. Että joku ei tarvitse just sun kaltaista ja se olisi artistin mielipide. Enkä toisaalta sitäkään ajatuksenkulkua että artisti voisi vaikuttaa siihen minkälaiset ihmiset käy keikoilla. Jotenkin absurdi ajatus.
 
vierailija
Mä en ole koskaan nähnyt Bojanissa minkäänlaista kuumuutta. Ihan söpö mutta ei innosta mua milläänlailla. Mielenkiinnosta ja hämmästyneenä olen vierestä seurannut teidän kuolaamista, koska mulla ei vaan mikään viisari tai tuntoaisti värähdä. No ne kuuluisat makuasiat.
Ei mullakaan. Ihan ku joku perusteinipoika. Eikä siis oo ikinä "kouraissut" hänen showtemppunsa Kärden kanssa, vaikka toki esteettisesti ihan puhtoisen kaunista katseltavaa.
 
vierailija
Jotenkin luulen aina että kohta se hillitsee tätä touhuaan ja kokee menneensä liian pitkälle mutta sitten tulee taas tuollainen juttu kuin tuo uusin instassa. Ja tavallaan oon jo monta kertaa pelännyt että milloinka menee yli mutta joka kerta se on myös onnistunut näissä. Olen taas siinä kuumistelun ja huvittuneisuuden rajapinnassa mikä on siis hyvä asia.
Mä rakastan sitä tunnetta, kun en oikein osaa päättää, että onko joku asia tai esim. kirjoitus kuuma vai huvittava. Nämä kuuman huvittavat jutut on selvästi mun juttu.
 
vierailija
Mä en ole niin kauheasti Joksujen tai Kärtsän ulkonäön ystävä, mutta silloin meinasi kahvit kaatua, kun näin ekan kerran Tommyn. Sen kokonaisuus on sellainen, että hitto mä sytyn siitä. Toinen on se Puolan Jann. Joo kukaan ei kysynyt mun mielipidettä, mutta kerroin silti.😆 Niin ja lisätään tähän vielä Luke.
 

Yhteistyössä