K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ole koskaan nähnyt Bojanissa minkäänlaista kuumuutta. Ihan söpö mutta ei innosta mua milläänlailla. Mielenkiinnosta ja hämmästyneenä olen vierestä seurannut teidän kuolaamista, koska mulla ei vaan mikään viisari tai tuntoaisti värähdä. No ne kuuluisat makuasiat.
Mulla sama tilanne K n kanssa, ihmeissäni seuraan sitä innostusta mitä K monessa herättää, siis kuumuusmielessä. Olen mä itsekin jossain määrin kiinnostunut K n tekemisistä, mutta ei hän muuten minuun vetoa. Vaikka olenkin täysin bojanisti, minusta B ei ole vielä löytänyt särmää itsestään niinkuin K on.
 
vierailija
Mulla sama tilanne K n kanssa, ihmeissäni seuraan sitä innostusta mitä K monessa herättää, siis kuumuusmielessä. Olen mä itsekin jossain määrin kiinnostunut K n tekemisistä, mutta ei hän muuten minuun vetoa. Vaikka olenkin täysin bojanisti, minusta B ei ole vielä löytänyt särmää itsestään niinkuin K on.
Hyvä analyysi. Jätän Bojanille vielä mahdollisuuden just sen takia, että hänessä ikään kuin ei ole ihan vielä puhjennut semmonen iän mukana tuleva särmä.

Ja kun ajattelee millainen 'hippaheikki' K on ollu vielä samassa iässä
 
vierailija
Vaikea sanoa. Johtuiko se siitä nähdystä sipsin syönti pätkästä, jossa tunnelma oli etäinen vai siitä ettei saatu ns. shippi materiaalia? Aivan varmasti ovat edelleen ystäviä mutta ymmärrän, mitä sä tarkoitat. K:lta ja B:ltä olisi kaivattu samanlaista matskua kuin Joostilta ja Kärtsältä tuli. Toisaalta moni jatkaa edelleen innoissaan K&B shippiään tästä huolimatta.

Mä en ymmärrä sitä, että ei tullut juuri mitään matskua. Kuvittelisin, että sellaista, missä olisi ollut kaikki joksut tai ainakin enemmän porukkaa kuin vain K ja B, olisi ollut ihan turvallista postata. Siis jos haluttiin hillitä K n ja B n yhteen liittämistä. Bändi oli kuitenkin monta päivää täällä, mitähän sinä aikana tapahtui. No turha sitä on miettiä, ei se tällä pähkäilyllä selviä.
 
vierailija
Joo, ymmärrän ihan hyvin että senkään ei tarvitse työnsä ulkopuolella kulkea meikissä ja viimeisen päälle laitettuna. En itse edes työssäni ole meikattuna. Mutta koska kuitenkin katson sitä kuin esiintyjää, myös niissä pätkissä joissa se ei ole esiintymässä, tulee sitten huomattua se iso kontrasti.

Onhan esim bojankin vapaalla niissä kolmiraidoissaan ja läpyskät jalassa, eikä sekään sillon mikään kuuma ole. Mutta jostain syystä se on aina hyvännäköinen. Samoin mun silmään myös Kris ja Jan näyttää aina hyviltä Heidän lavapresenssissä erottuu tietenkin harkitut asukokonaisuudet, mutta muuten niitten pärstät miellyttää mun silmää melkeinpä aina. Jure ja Nace varmaan myös mutta niitä en oo samanlaisella intensiteetillä katsellut. Itse asiassa oikeastaan huolimattomasti ajeltu parta tai ylikasvaneet hiukset vaan parantaa niitä. Mutta ehkä se ero on sit se, että K:n esiintyjäpersoona tarttee sen hiusvärin ja hyvän leikkauksen (tai kunnon sekasotkun), ripsaria ja mieluusti kunnon smokey eyen, kun niihin on kerran tottunut.
Mistähän mulle on tullut se käsitys, että K oli oikein nätiksi laitettuna silloin sunnuntaina, kun oli katsomassa joksujen toista keikkaa. Kuvittelenko omiani? Aivan kuin olisin sellaisen huomion lukenut jostain. Eikös K tullut silloin aika aikaisin Kultsalle. Onko täällä tietäjiä paikalla? Sipsin syönti oli kai lauantaina ja ainakin silloin oli myös gf paikalla?
 
vierailija
Kyllä te naiset lopettaisitte heti muiden miesten kuolaamisen, jos näkisitte kuinka komea ja sexy paketti minä olen. Mussa yhdistyy Jokereiden, Kärtsän ja Tommyn parhaimmat puolet. Olen tämän planeetan soivin peli.
T. Siveys-Jorma
 
vierailija
Mistähän mulle on tullut se käsitys, että K oli oikein nätiksi laitettuna silloin sunnuntaina, kun oli katsomassa joksujen toista keikkaa. Kuvittelenko omiani? Aivan kuin olisin sellaisen huomion lukenut jostain. Eikös K tullut silloin aika aikaisin Kultsalle. Onko täällä tietäjiä paikalla? Sipsin syönti oli kai lauantaina ja ainakin silloin oli myös gf paikalla?
Juuri näin. Sunnuntaina paikalla kaveriseurasssa, päällä oli noi samat/samanlaiset kuteet kuin tossa tänpäiväisessä kuumisteluvideossa ja oli myös tukka ja meikit laitettuna.
 
vierailija
Mistähän mulle on tullut se käsitys, että K oli oikein nätiksi laitettuna silloin sunnuntaina, kun oli katsomassa joksujen toista keikkaa. Kuvittelenko omiani? Aivan kuin olisin sellaisen huomion lukenut jostain. Eikös K tullut silloin aika aikaisin Kultsalle. Onko täällä tietäjiä paikalla? Sipsin syönti oli kai lauantaina ja ainakin silloin oli myös gf paikalla?
Juu oli tukka takana, meikeissä ja tuossa hihattomassa.
 
vierailija
Mun mielestä Bojanissa on kuumaa kontrastit. On säteilevää lämpöä ja lisäksi herkkyyttä ja haavoittuvuutta jotka tulee esille välillä, eikä yritä kauheasti peitellä niitä. Tai ehkä ne joskus vaan näkyy, halusi se itse tai ei. Mutta sitten toisaalta on myös aikuisuutta ja kypsyyttä, voi olla totinen ja tiukkakin myös. Ja sitten vielä se poikamainen, kupliva puoli. B:lla on ihana tapa liikkua ja onhan se tuolla lailla yhtään edes yrittämättä mielettömän kaunis mies muutenkin. Mutta se viehätysvoima ei tule pelkästään piirteistä, vaan myös niistä ilmeistä ja tavasta olla. Yritän kai sanoa että jos noiden kauniiden kasvojen alta ei näkyisi ne tunteet, ei se viehättäisi yhtä paljon.
K:lla on myös kauniit silmät ja kasvot ja sellainen notkea olemus mikä tekee sen kuumuuden. Eniten muhun vetoaa myös K:n kohdalla ne hetket kun sellainen lämpö ja herkkyys on näkyvissä. Ja ne hetket kun nauru pulppuaa hänestä ihan itsestään, ilman että yrittää hauskuuttaa ketään.
 
vierailija
Mä en ole niin kauheasti Joksujen tai Kärtsän ulkonäön ystävä, mutta silloin meinasi kahvit kaatua, kun näin ekan kerran Tommyn. Sen kokonaisuus on sellainen, että hitto mä sytyn siitä. Toinen on se Puolan Jann. Joo kukaan ei kysynyt mun mielipidettä, mutta kerroin silti. Niin ja lisätään tähän vielä Luke.
Antaa tulla vaan. Siinä on sitten kolmikko joka ei itseäni sytytä yhtään kuumistelumielessä. Lisätään vielä Damon samaan sarjaan.
 
vierailija
Mun mielestä Bojanissa on kuumaa kontrastit. On säteilevää lämpöä ja lisäksi herkkyyttä ja haavoittuvuutta jotka tulee esille välillä, eikä yritä kauheasti peitellä niitä. Tai ehkä ne joskus vaan näkyy, halusi se itse tai ei. Mutta sitten toisaalta on myös aikuisuutta ja kypsyyttä, voi olla totinen ja tiukkakin myös. Ja sitten vielä se poikamainen, kupliva puoli. B:lla on ihana tapa liikkua ja onhan se tuolla lailla yhtään edes yrittämättä mielettömän kaunis mies muutenkin. Mutta se viehätysvoima ei tule pelkästään piirteistä, vaan myös niistä ilmeistä ja tavasta olla. Yritän kai sanoa että jos noiden kauniiden kasvojen alta ei näkyisi ne tunteet, ei se viehättäisi yhtä paljon.
K:lla on myös kauniit silmät ja kasvot ja sellainen notkea olemus mikä tekee sen kuumuuden. Eniten muhun vetoaa myös K:n kohdalla ne hetket kun sellainen lämpö ja herkkyys on näkyvissä. Ja ne hetket kun nauru pulppuaa hänestä ihan itsestään, ilman että yrittää hauskuuttaa ketään.
Mä olen kans ihastunut Bojanin tapaan liikkua. Ja sitten se eräskin hyppy suoraan lattialta lavalle. Ne reidet..
 

Yhteistyössä