K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näyttääkö K esim Joostin kanssa yhtä innostuneesta kuin Bojanin kanssa? Vaikea tietysti verrata ainakaan niihin viisukuplan aikaisiin videoihin, kun tilanne oli silloin niin spesiaali ja ehkä esim. Reko vähän sai lisätyksi tiettyä vihjailua videoihin. Mä en osaa enää arvioida neutraalisti, kun oon niin tottunut jo omiin aiempiin tulkintoihini.
Mun mielestä ei. Huomattavasti rauhallisempi ja rennompi se Joostin rinnalla on. B:n kanssa energiakäyrät on jossain ihan taivaissa, oli se syy nyt sitten shippilasein tulkittu tai ei.
 
vierailija
Näyttääkö K esim Joostin kanssa yhtä innostuneesta kuin Bojanin kanssa? Vaikea tietysti verrata ainakaan niihin viisukuplan aikaisiin videoihin, kun tilanne oli silloin niin spesiaali ja ehkä esim. Reko vähän sai lisätyksi tiettyä vihjailua videoihin. Mä en osaa enää arvioida neutraalisti, kun oon niin tottunut jo omiin aiempiin tulkintoihini.
Niitä tilanteita ei voi verrata, koska K ja J eivät edes yrittäneet luoda mitään yhteistä shipiksi soveltuvaa materiaalia. Mutta kyllä, K:n ja J:n kehonkielestä ja ilmeistä näki, että heillä klikkasi tosi hyvin. Siinä Olavin videossa näkyy se lämpö heidän välissään. Joku muuten heitti sellaisenkin tulkinnan kerran kehiin, että K oli ihastunut Tommyyn, koska selvästi jännitti hänen seuraansa. Joidenkin mielestä ihastuneet ihmiset käyttäytyvät niin.
 
vierailija
Näyttääkö K esim Joostin kanssa yhtä innostuneesta kuin Bojanin kanssa? Vaikea tietysti verrata ainakaan niihin viisukuplan aikaisiin videoihin, kun tilanne oli silloin niin spesiaali ja ehkä esim. Reko vähän sai lisätyksi tiettyä vihjailua videoihin. Mä en osaa enää arvioida neutraalisti, kun oon niin tottunut jo omiin aiempiin tulkintoihini.
Niitä tilanteita ei voi verrata, koska K ja J eivät edes yrittäneet luoda mitään yhteistä shipiksi soveltuvaa materiaalia. Mutta kyllä, K:n ja J:n kehonkielestä ja ilmeistä näki, että heillä klikkasi tosi hyvin. Siinä Olavin videossa näkyy se lämpö heidän välissään. Joku muuten heitti sellaisenkin tulkinnan kerran kehiin, että K oli ihastunut Tommyyn, koska selvästi jännitti hänen seuraansa. Joidenkin mielestä ihastuneet ihmiset käyttäytyvät niin.
 
vierailija
Näyttääkö K esim Joostin kanssa yhtä innostuneesta kuin Bojanin kanssa? Vaikea tietysti verrata ainakaan niihin viisukuplan aikaisiin videoihin, kun tilanne oli silloin niin spesiaali ja ehkä esim. Reko vähän sai lisätyksi tiettyä vihjailua videoihin. Mä en osaa enää arvioida neutraalisti, kun oon niin tottunut jo omiin aiempiin tulkintoihini.
Reko vihjaili joo, tai oikeastaan sanoi aika suoraankin, mutta olihan niitä kuvia ja videoita kyllä kärtsälläkin. Mä en nyt katsonut noita joost videoita mutta kyllä mun mielestä b ja k viisuissa vaikuttivat tosi innostuneelta toisistaan. Ihastuneiltakin ehkä. Ja muutkin ihmiset siellä kohtelivat heitä niin eli ei se pelkästään meille ruudun takaa näyttänyt siltä. Mutta en usko että se jatkui sellaisena tunteena kovin pitkään vaan tasottui ihan tavalliseksi kaveruudeksi. En siis usko että ovat tarvinneet mitään aikaa tai etäisyyttä tunteittensa takia vaan ihan luonnostaankin käy usein noin.
 
vierailija
Reko vihjaili joo, tai oikeastaan sanoi aika suoraankin, mutta olihan niitä kuvia ja videoita kyllä kärtsälläkin. Mä en nyt katsonut noita joost videoita mutta kyllä mun mielestä b ja k viisuissa vaikuttivat tosi innostuneelta toisistaan. Ihastuneiltakin ehkä. Ja muutkin ihmiset siellä kohtelivat heitä niin eli ei se pelkästään meille ruudun takaa näyttänyt siltä. Mutta en usko että se jatkui sellaisena tunteena kovin pitkään vaan tasottui ihan tavalliseksi kaveruudeksi. En siis usko että ovat tarvinneet mitään aikaa tai etäisyyttä tunteittensa takia vaan ihan luonnostaankin käy usein noin.
Itselläni on parikymppinen poika ja olen tottunut siihen, että hän käyttäytyy joidenkin kavereidensa kanssa samalla tavalla kuin B ja K. Toiset kaverit taas ovat rauhallisempia luonnostaan ja heidän kanssa touhu on hillitympää. Siksi en osaa nähdä tuossa mitään ihmeellistä, vaan musta se on kahden samat energiat omaavan kaveruksen omaa pelleilyä ja hauskaa yhdessäoloa.
 
vierailija
Oh, mä taidan itse mennä kaivelemaan! Kiinnostaa todellakin miten tuo on voitu saada selville!
No niin, oikea päivä löytyi puutarhasta helposti mutta silloin meni vauva lukkoon, joten viestejä on ihan hirveästi 😁 Joku sanoi että B on haastattelussa puhunut serkusta, jolla on sama synttäri, ja joku toinen kaivoi vuodelta 2017 jonkun instakuvan jossa ne viettää synttärit yhdessä, mutta päivä ei ehkä olekaan sama ja vuosikin eri. Sitten joku sanoi että tsekatkaa marko cvjetićanin, se se on. Oon varmasti itsekin tuota tiliä joskus katsonut mutta nyt se on yksityinen eli näen vaan profiilikuvan. Siinä se näyttää musta ihan eri tyypiltä. En myöskään tiedä asuuko se siellä lontoossa.

Eli en oppinut mitään. Vieläkään en tiedä mistä tiedetään että b:n serkut asuu Lontoossa ja että olisiko se synttäripäivityksen mies just sen serkku.
 
vierailija
Näyttääkö K esim Joostin kanssa yhtä innostuneesta kuin Bojanin kanssa? Vaikea tietysti verrata ainakaan niihin viisukuplan aikaisiin videoihin, kun tilanne oli silloin niin spesiaali ja ehkä esim. Reko vähän sai lisätyksi tiettyä vihjailua videoihin. Mä en osaa enää arvioida neutraalisti, kun oon niin tottunut jo omiin aiempiin tulkintoihini.
No ei näytä, todellakaan.
 
vierailija
No niin, oikea päivä löytyi puutarhasta helposti mutta silloin meni vauva lukkoon, joten viestejä on ihan hirveästi Joku sanoi että B on haastattelussa puhunut serkusta, jolla on sama synttäri, ja joku toinen kaivoi vuodelta 2017 jonkun instakuvan jossa ne viettää synttärit yhdessä, mutta päivä ei ehkä olekaan sama ja vuosikin eri. Sitten joku sanoi että tsekatkaa marko cvjetićanin, se se on. Oon varmasti itsekin tuota tiliä joskus katsonut mutta nyt se on yksityinen eli näen vaan profiilikuvan. Siinä se näyttää musta ihan eri tyypiltä. En myöskään tiedä asuuko se siellä lontoossa.

Eli en oppinut mitään. Vieläkään en tiedä mistä tiedetään että b:n serkut asuu Lontoossa ja että olisiko se synttäripäivityksen mies just sen serkku.
Joo ei ole Marko siinä Boitsun Lontoossa ottamassa kuvassa. Marko on kaljuuntunut ja Boitsun seurassa olevalla on enemmän tukkaa. Mutta hyvin paljon samaa näköä on molemmissa joten uskon sukulaisiksi.

B kommentoi silloin maaliskuussa katoamistaan viisujen jälkeen että oli sukuloimassa.
 
vierailija
Niitä tilanteita ei voi verrata, koska K ja J eivät edes yrittäneet luoda mitään yhteistä shipiksi soveltuvaa materiaalia. Mutta kyllä, K:n ja J:n kehonkielestä ja ilmeistä näki, että heillä klikkasi tosi hyvin. Siinä Olavin videossa näkyy se lämpö heidän välissään. Joku muuten heitti sellaisenkin tulkinnan kerran kehiin, että K oli ihastunut Tommyyn, koska selvästi jännitti hänen seuraansa. Joidenkin mielestä ihastuneet ihmiset käyttäytyvät niin.
K selitti vielä syksyllä miten hänen ja Bojanin välillä on jotain hyvää. Onkohan sitä samaa nyt sitten vaikkapa Joostin ja K n välillä. K ei ehkä enää niin avomielisesti kerro kuin aiemmin vaikka olisikin. K harrasti ainakin lavalla Bojan is all mine -tyyppistä vihjailua, mitä mun on vaikea kuvitella hänen tekevän vaikkapa Joostin suhteen. Vai onko niin, että fanit veivät mielellään K ja B juttua romanttiseen suuntaan ja K meni mukaan. Toisaalta K pisti alulle koko sopan poikaystäväjutuilla. Entä kuinka paljon vaikutti Bojanin ulkonäkö?
 

Yhteistyössä