K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua ärsyttää etenkin se Jance touhuilu varsinkin kun Jan muuten vaikutti siinä yhdessä haastattelussa siitä jotenkin kiusaantuneelta niin miksi jatkaa tuota esitystä?
Janhan otti koko asian siinä ihan itse puheeksi. Heiltä kysyttiin valokuvista, miten päätyivät yhdessä damonin kuvattaviksi ja nace oli siihen jo vastannut. Haastattelija oli jo siirtymässä eteenpäin kun jan alkoikin puhua heidän suhteestaan. Se oli ehkä kaikkinensa vähän jännitteinen hetki, mutta ei jan kyllä mitenkään kiusaantunut ollut.
 
vierailija
Janin kanssa sillä on ollut vaikka mitä kädestäpitelyjä ja melkein pusuja (veikkaan että myös ihan osuneita pusujakin vaikkei niistä kuvamateriaalia olekaan jaossa, paitsi se yksi lavapusu), paljaan rinnan hivelyjä tuon nännilirputuksen lisäksikin yms. Myös krisin paljasta rintaa se on hivellyt, ja sitähän se on räplännyt muutenkin joka käänteessä jo ihan niiltä varhaisilta vuosilta lähtien. Ne nyt vaan on tollasia. Ei sellasta tartte esittää.
Jan on taatusti kokeilunhaluinen bi. Miesten kanssa vers ja bdsm kaikki roolit hallussa.
 
vierailija
Siis eihän se nyt Kris:istä ole kiinnostunut homoilumielessä vaan siis esittää niin se on samaa kuin K:lla
No sitähän me ei tiedetä kuinka kiivaasti B haluaisi krisin kanssa homostella, mutta vaikkei haluaisikaan niin saan ne silti toisilleen puhua millä sanoilla haluavat ja kosketella toisiaan kuinka keskenään hyväksi kokevat. Ei siihen tarvita mitään homopoliisia vahtimaan että onko nyt oikeat aikeet vai onko liian vähän homo hiplatakseen kaveria.
 
vierailija
Homostelut on siis muoti-ilmiö joka osaltaan selittää tämän K B hullutuksen. Ja myös molempien päähenkilöiden erilliset homostelut. Mua alkaa kyllästyttää tämä ilmiö. Ja Jokereissa mua varsinkin on alkanut tympiä se keskinäinen hiplaus. Keskittyisivät musiikkiinsa niin ei tarvitsisi viedä huomiota muuhun.
Keskity kuuntelemaan musiikkia ja anna niitten kosketella toisiaan.
 
vierailija
Minä en nyt tykkää näistä K uusista melodisista osuuksista kotkotissa. Kiitos ja anteeksi tämä täysin random heitto. Toivoin että vihdoinkin olisi tullut sitä vanhemman tuotannon tyylistä.
 
vierailija
Minua ärsyttää etenkin se Jance touhuilu varsinkin kun Jan muuten vaikutti siinä yhdessä haastattelussa siitä jotenkin kiusaantuneelta niin miksi jatkaa tuota esitystä?
Siinä samassa haastattelussaan tuli esille että D oli halunnut ottaa Jancesta ne kuvat yhdessä, kun hän oli ihan vapaa-ajalla todennut että niiden välit on huomionarvoiset (noteworthy), D ei ollut silloin käynyt vielä yhdelläkään keikalla. Eli Jan ja Nace ovat siis tuollaisia muutenkin. Tosi lämpimät välit selvästi. Ei Jan ollut niinkään kiusaantunut, ehkä vaan yritti löytää jotain sanoja niille heidän väleilleen.
 
vierailija
No sitähän me ei tiedetä kuinka kiivaasti B haluaisi krisin kanssa homostella, mutta vaikkei haluaisikaan niin saan ne silti toisilleen puhua millä sanoilla haluavat ja kosketella toisiaan kuinka keskenään hyväksi kokevat. Ei siihen tarvita mitään homopoliisia vahtimaan että onko nyt oikeat aikeet vai onko liian vähän homo hiplatakseen kaveria.
Mä haluaisin olla tällainen homopoliisi. Olis vähän siistiä vahtia vieressä, kun Joksut hiplailevat toisiaan.
 
vierailija
Janin kanssa sillä on ollut vaikka mitä kädestäpitelyjä ja melkein pusuja (veikkaan että myös ihan osuneita pusujakin vaikkei niistä kuvamateriaalia olekaan jaossa, paitsi se yksi lavapusu), paljaan rinnan hivelyjä tuon nännilirputuksen lisäksikin yms. Myös krisin paljasta rintaa se on hivellyt, ja sitähän se on räplännyt muutenkin joka käänteessä jo ihan niiltä varhaisilta vuosilta lähtien. Ne nyt vaan on tollasia. Ei sellasta tartte esittää.
Niinpä, on olleet tuollaisia jo kauan, ennen mitään viisujuttuja tai muita. Eikä tuo varmasti ole Sloveniassa ollut kaikkien mielestä mikään plussa. Ihana että uskaltavat olla just omanlaisiaan eivätkä taivu muotteihin.
 
vierailija
Varmaan se sen tietynlainen feminiinisyys ja selkeä tarve tulla huolehdituksi. Hän on se, joka painautuu nacen syliin, ei yleensä se joka kaappaa ketään kainaloon. Mutta siis vers varmasti joka tapauksessa.
Olet selvästi pohtinut tätä asiaa aiemminkin.😉 Mutta hyvä huomio sulta. Näinhän se menee, että joskus tällaisista asioista voi tehdä erilaisia päätelmiä, eikä ne päätelmät aina liity edes seksiin. Toisaalta Jan on erilainen esim. Bojanin kanssa. Olen nähnyt pari videota ja toisessa Jan lähestyy sohvalla/sängyllä istuvaa Bojania se tietty maskuliinisen kuuma pilke silmissään ja nostaa Bojania kainaloiden alta. Toisessa videossa muistaakseni kutitti Bojania?
 
vierailija
Olet selvästi pohtinut tätä asiaa aiemminkin.😉 Mutta hyvä huomio sulta. Näinhän se menee, että joskus tällaisista asioista voi tehdä erilaisia päätelmiä, eikä ne päätelmät aina liity edes seksiin. Toisaalta Jan on erilainen esim. Bojanin kanssa. Olen nähnyt pari videota ja toisessa Jan lähestyy sohvalla/sängyllä istuvaa Bojania se tietty maskuliinisen kuuma pilke silmissään ja nostaa Bojania kainaloiden alta. Toisessa videossa muistaakseni kutitti Bojania?
Joo on kyllä saattanut käydä mielessä pari kertaa 🙈 Ja siis Jan ei oo mun silmiin tippaakaan feminiininen lavalla soittaessaan. Päinvastoin se suorastaan tihkuu maskuliinisuutta kun se räpyttää kitaraa. Mutta melkein saman tien kun novi val alkaa, se melkein pienenee ja on ihan valmis kääriytymään nacen kainaloon. Sitten taas muuten sen feminiinisyys tulee ihan sellaisessa yleisessä liikehdinnässä, ei siis mitenkään erikseen "tehtynä". Ja joo, Bojania se kyllä kohtelee ihan eri tavoin! Se kutitusvideo taisi olla siellä studiolta kun äänittivät ew:tä, ainakin sellanen osui just vähän aikaa sitten tumpussa silmiin. Niitten kemiat on ihan erilaiset, ehkä tasaväkisemmät, ja Jan tosiaan höykyttää bojania ihan vapautuneesti. Mun mielestä bojanissa onkin myös vahvat sub-vibat. Vähän erilaiset kyllä, sellaset bratty tyyppiset.
 
vierailija
Niitä tilanteita ei voi verrata, koska K ja J eivät edes yrittäneet luoda mitään yhteistä shipiksi soveltuvaa materiaalia. Mutta kyllä, K:n ja J:n kehonkielestä ja ilmeistä näki, että heillä klikkasi tosi hyvin. Siinä Olavin videossa näkyy se lämpö heidän välissään. Joku muuten heitti sellaisenkin tulkinnan kerran kehiin, että K oli ihastunut Tommyyn, koska selvästi jännitti hänen seuraansa. Joidenkin mielestä ihastuneet ihmiset käyttäytyvät niin.
K jännittämässä ihastuksiaan - ihan parasta 💋
 

Yhteistyössä