K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpa kiinnostava ajatus, että tilanne olisikin näin päin. Kyllä minäkin uskon, että hetero se Bojan on. Mistä sitten tullut aika yleinen epäily, että Bojan olisi vähintään bi. Jos B vaikuttaa epäluontevalta naisten kanssa, olisiko se vain varovaisuutta.
Itse näen asian näin. Ei ole helppoa olla julkisuuden henkilö. Se varovaisuus kielii juuri siitä kiinnostuksesta ja ehkä kunnioituksesta naisia kohtaan. Vai kuinka moni teistä oikeasti on nuorena rynnännyt heti ihastuksen kohteeseen kiinni?
 
vierailija
Onpa kiinnostava ajatus, että tilanne olisikin näin päin. Kyllä minäkin uskon, että hetero se Bojan on. Mistä sitten tullut aika yleinen epäily, että Bojan olisi vähintään bi. Jos B vaikuttaa epäluontevalta naisten kanssa, olisiko se vain varovaisuutta.
Mä olen varma, että Bojan on hetero, mutta K taas on saattanut pohtia seksuaalisuuttaan. Varmasti on hänkin 90% hetsku, mutta eiköhän hän Tommya olisi koittanut, jos jotakuta miestä.
 
vierailija
Yksi tai pari ihmistä myllyttää noita heteroteorioitaan, vaikuttaa et kamala tarve saada todistettua itselleen, että ei voinut johtua K:sta että se K:n ja B:n tilanne ei edennyt. Miksi? Mitä se haittaa jos se on niin? K oli kuitenkin se joka oli varattu. Joskus sitä kysyttiin täällä miksi jollain on niin vahva tarve nähdä B juuri heterona? Siihen ei koskaan tullut vastausta, mutta sama tyyppi syytteli, että muut haluaisi nähdä ettei johtunut B:stä, ettei homma edennyt. Mulla ei ole mitään sellaista tarvetta, mutta nähtävästi se on justiinsa toisinpäin. Mä en ymmärrä miksi se on niin sydämen asia jollekin? Ihmiset on suhteessa kenen kanssa haluaa.
 
vierailija
Yksi tai pari ihmistä myllyttää noita heteroteorioitaan, vaikuttaa et kamala tarve saada todistettua itselleen, että ei voinut johtua K:sta että se K:n ja B:n tilanne ei edennyt. Miksi? Mitä se haittaa jos se on niin? K oli kuitenkin se joka oli varattu. Joskus sitä kysyttiin täällä miksi jollain on niin vahva tarve nähdä B juuri heterona? Siihen ei koskaan tullut vastausta, mutta sama tyyppi syytteli, että muut haluaisi nähdä ettei johtunut B:stä, ettei homma edennyt. Mulla ei ole mitään sellaista tarvetta, mutta nähtävästi se on justiinsa toisinpäin. Mä en ymmärrä miksi se on niin sydämen asia jollekin? Ihmiset on suhteessa kenen kanssa haluaa.
Tässä nyt useampi ihminen ilman sen syvempiä teorioita uskoo, että B on hetero, ei sen kummempaa
 
vierailija
Yksi tai pari ihmistä myllyttää noita heteroteorioitaan, vaikuttaa et kamala tarve saada todistettua itselleen, että ei voinut johtua K:sta että se K:n ja B:n tilanne ei edennyt. Miksi? Mitä se haittaa jos se on niin? K oli kuitenkin se joka oli varattu. Joskus sitä kysyttiin täällä miksi jollain on niin vahva tarve nähdä B juuri heterona? Siihen ei koskaan tullut vastausta, mutta sama tyyppi syytteli, että muut haluaisi nähdä ettei johtunut B:stä, ettei homma edennyt. Mulla ei ole mitään sellaista tarvetta, mutta nähtävästi se on justiinsa toisinpäin. Mä en ymmärrä miksi se on niin sydämen asia jollekin? Ihmiset on suhteessa kenen kanssa haluaa.
Mä olen äsken pyöritellyt näitä teorioita. En aiemmin. Ja ihan huvikseni, aivan turha mun jutuistani on etsiä jotain syvällisempiä tarkoitusperiä. Mietiskelen vaan, miten asiat on voineet mahdollisesti olla tietämättä asioiden oikeasta laidasta hölkäsen pölähtämää. Mulla voi mielipide vaihtua viikoittain.
 
vierailija
Musta taas B on alkanut vaikuttaa enemmän joltain muulta kuin heterolta. Viime kesänä ja syksynä olin vielä sillä linjalla mutta nyt oon alkanut kallistua toiseen suuntaan. En tiedä miksi.
 
vierailija
Yksi tai pari ihmistä myllyttää noita heteroteorioitaan, vaikuttaa et kamala tarve saada todistettua itselleen, että ei voinut johtua K:sta että se K:n ja B:n tilanne ei edennyt. Miksi? Mitä se haittaa jos se on niin? K oli kuitenkin se joka oli varattu. Joskus sitä kysyttiin täällä miksi jollain on niin vahva tarve nähdä B juuri heterona? Siihen ei koskaan tullut vastausta, mutta sama tyyppi syytteli, että muut haluaisi nähdä ettei johtunut B:stä, ettei homma edennyt. Mulla ei ole mitään sellaista tarvetta, mutta nähtävästi se on justiinsa toisinpäin. Mä en ymmärrä miksi se on niin sydämen asia jollekin? Ihmiset on suhteessa kenen kanssa haluaa.
Meitä ns. heitä heteroksi uskovia on täällä useita. Itsekin uskon niin. En vaan tuo mielipidettäni kauheasti ilmi millään tavoin. Jotenkin on sallitumpaa heittää kehiin mielipiteitä, joissa heidän uskotaan olevan homo/bi/openminded jne. mutta jos kutsuu heteroksi, niin se on heti pakottamista ja väärin.
 
vierailija
Meitä ns. heitä heteroksi uskovia on täällä useita. Itsekin uskon niin. En vaan tuo mielipidettäni kauheasti ilmi millään tavoin. Jotenkin on sallitumpaa heittää kehiin mielipiteitä, joissa heidän uskotaan olevan homo/bi/openminded jne. mutta jos kutsuu heteroksi, niin se on heti pakottamista ja väärin.
Ei oo väärin. Sitä pakottamista on ne SE ON HETERO USKOKAA JO -huutelut. Keskustelu on ihan eri juttu.
 

Yhteistyössä