K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten vaikeaa se on tajuta, että monella on tuolla ketjussa vahva Otp eli sen takia sinne eivät kuulu K:n tai B:n paritus muille, lisäksi osa shippaa osittain todellisuudenkin perusteella, eikä vain mielikuvituksen perusteella, siksi sinne ei mitään D, S, T tai P kannata tuoda?
Mutta onko se silloin muka todellisuuteen perustuvaa? Se perustuu todellisuuteen, jota ei ole edes olemassa.
 
vierailija
Olen täällä vieroitushoidossa. En saa kiksejä mistään muusta shipistä kun B/K ja sen shipin tilanne näyttää omin silmin hiukan huonolta.
Jäähdyttelen täällä ja toivon että pääsen kokonaan pois laivasta pikku hiljaa.

T.Alkuperäinen vauvalainen joka joskus muinoin käytti välillä nikkiäkin
 
vierailija
Olen täällä vieroitushoidossa. En saa kiksejä mistään muusta shipistä kun B/K ja sen shipin tilanne näyttää omin silmin hiukan huonolta.
Jäähdyttelen täällä ja toivon että pääsen kokonaan pois laivasta pikku hiljaa.

T.Alkuperäinen vauvalainen joka joskus muinoin käytti välillä nikkiäkin
Mä mietin kehtaisiko kertoa jollekin ystävälle, että mä suren kahden mahdollisesti heteromiehen suhteen kariutumista. 🙂Kukahan mun ystävistä olisi tarpeeksi ennakkoluuloton kestääkseen tällaisen avautumisen.
 
vierailija
Niin, juuri se fiilistelyketjun kaatuminen oli se käännekohta. Siinä vaiheessa uudesta ketjusta tuli tiukasti yhden shipin alus. Riitelythän eivät ole vähentyneet kyllä yhtään, jatkuvastihan siellä on tappelua ja enää ei ilmiselviä vitsejäkään ymmärretä.

Miksi muuten sinä olet tässä ketjussa? Saat siis toki olla, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä keskustelua haet täältä.
No sitä minäkin ihmettelen, käyn lukemassa näitä kaikkia ketjuja, mutta tämä enemmän hämmästyttää ja koen oudoksi, kun B:tä paritetaan lähes joka ihmiselle, jonka hän tapaa eli harvemmin tulee osallistuttua keskusteluun ärsytti vaan toi emoketjun haukkuminen
 
vierailija
K ja B välillä näen kemiaa ja aitoja tunteita, näin enemmän D ja Kris välillä ja oon shipannut, mutta realistisesti luulen, että D on kaikkien joksujen kanssa vaan kaveri
Moni näkee taas niin, että B:llä ja D:llä on välissään niitä aitoja tunteita. Itse taas olen sen spekun kannalla, että K tunsi vetovoimaa Tommya kohtaa. B taas tuntui Kärtsyn mielestä sellaiselta kaverilta, jota oli helppoa lähestyä ja jonka kanssa oli kiva viettää aikaa. Tommya K taas katsoi oikeasti sillä lailla.
 
vierailija
Eikö täällä muuta puheenaihetta ole kuin se, mistä kaikesta vauvalla ei saa puhua? Vauvan ketjun "säännöt" on selkeät ja ei mua kyllä haittaa, että muista aiheista puhumisen voi hoitaa muualla, kuten täällä. Miksi ihmeessä se mua ärsyttäisi? Enhän mä nyt Alkoonkaan mene maitoa hakemaan, kun tiedän ettei sitä sieltä saa, väärä paikka
Se siinä eniten ärsyttää että se oli tavallaan jatkoketju sille emopaatille jolla ei ollut sääntöjä ja oli lupa fiilistellä kaikkia julkaisuja. Nykyisin se ei käy koska "tilanne eskaloituu jos se ja se näkyy/mainitaan ja lähtee laukalle joten poistellaanpas nyt sitä ja tätä". Ne säännöt ei alunperin olleet samat ja niitä vaihdettiin kesken risteilyn. Siellä halutaan olla nyt vaaleanpunaisen hattaran keskellä joten tämä on tasan oikea paikka keskustella vauvan ketjusta.
 
vierailija
Mä oon eri, mutta mun mielestä siellä on nykyään harvoin hauskaa. Se on edelleen hyvä ketju nopeutensa ja aktiivisuutensa puitteissa, ja itsekin siellä kirjoittelen jos vaan sopiva aihe osuu kohdalle. Olen multishippaaja ja ristiinnaittaja joten b/k ei häiritse lainkaan. Mutta tunnelma ei ole mielestäni enää aikoihin ollut erityisen kiva, vaikka ajoittain siellä onneksi vielä hersytäänkin ihan entiseen malliin. Ihan jo vaikka se että viestiin on melkeinpä pakko kirjoittaa että TÄ-MÄ ON VIT-SI jos ei halua tulla haukutuksi ja toivotetuksi muualle. Kyllä me siellä ennen osattiin tulkita liioittelua, sarkasmia ja ihan vaan läpänheittoa, nyt on eri meininki.
Ennen siellä liioiteltiin ihan kunnolla kaikkine lavalle heittäytymisineen. Itse kirjoitin ennen jotain JO instaliveä että aioin kysyä siellä nämä kysymykset ja listasin sitä sun tätä ja mielestäni vedin sen tarpeeksi yli mutta ei tajuttu enää vitsiksi. Toki osa tajusi mutta sitten tuli vielä se viesti että "toivottavasti kaikki tajuavat että shippiä ei hierota osapauolten naamalle". Puhumattakaan siitä että instaliveen voisit kirjoittaa mitä tahansa ja 90% eivät huomaa kommenttiasi siinä viestitulvassa.

Tämä vaan yhtenä esimerkkinä. No itse olen jo pääosin vieroittanut itseni sinne kirjoittelusta ja vain selaan ketjun päivittäin.
 
vierailija
No sitä minäkin ihmettelen, käyn lukemassa näitä kaikkia ketjuja, mutta tämä enemmän hämmästyttää ja koen oudoksi, kun B:tä paritetaan lähes joka ihmiselle, jonka hän tapaa eli harvemmin tulee osallistuttua keskusteluun ärsytti vaan toi emoketjun haukkuminen
Onko siinä nyt eroa K jonka jokaista tapaamista kenen tahansa miehen kanssa vielä kesällä katsottiin sillä silmällä että olisko aihetta laittaa miestä seinälle?
 
vierailija
Moni näkee taas niin, että B:llä ja D:llä on välissään niitä aitoja tunteita. Itse taas olen sen spekun kannalla, että K tunsi vetovoimaa Tommya kohtaa. B taas tuntui Kärtsyn mielestä sellaiselta kaverilta, jota oli helppoa lähestyä ja jonka kanssa oli kiva viettää aikaa. Tommya K taas katsoi oikeasti sillä lailla.
Tää on hassua kun itse taas näen että Tommy katsoi K sillä silmällä mutta ei toisin päin. En tiedä pitäisikö katsoa uudelleen niitä jos näkisi vaikka toisin.
 
vierailija
Se siinä eniten ärsyttää että se oli tavallaan jatkoketju sille emopaatille jolla ei ollut sääntöjä ja oli lupa fiilistellä kaikkia julkaisuja. Nykyisin se ei käy koska "tilanne eskaloituu jos se ja se näkyy/mainitaan ja lähtee laukalle joten poistellaanpas nyt sitä ja tätä". Ne säännöt ei alunperin olleet samat ja niitä vaihdettiin kesken risteilyn. Siellä halutaan olla nyt vaaleanpunaisen hattaran keskellä joten tämä on tasan oikea paikka keskustella vauvan ketjusta.
Juuri tuo sääntöjen muuttuminen kesken kaiken oli ikävää. Sitä ennen ollut yhteisö hajosi siinä kohdassa muutenkin, kun uutta ketjua ei meinattu millään saada pysymään palstalla, ja varmaan aika paljon sitä kesän vakkariporukkaa jäi pois. Tiukka yhden shipin sääntö voi olla joillekin tosi mieluinen, mutta loppujen lopuksi täälläkin käy jatkuvasti porukkaa jotka edelleen käyvät myös siellä. Varmaan melkein kaikki on sellaisia. Se kertoo varmaan jotain siitä että ankarat säännöt eivät miellytä kaikkia. Tämä ketju kun ei ole siinä mielessä rinnakkainen, että olisi joku yksittäinen aihe josta puhua, vaan lähtökohta on ollut koko ajan se että tähän ketjuun tullaan silloin kun siellä ei saa puhua jostakin. Ja näkyyhän se, päivittäin siellä ehdotetaan jotakuta siirtymään Kompostiin milloin mistäkin syystä.
 
vierailija
En koe asiaa samalla tavalla, koska he ovat itse puhuneet täydellisistä treffeistä ja something more väleistä niin se ei ole silloin keinotekoista ja voin jäädä odottamaan heidän mahdollisen suhteensa kehittymistä
Ymmärrätkö sen, että ne heidän treffit oli ihan pelkkää vitsailua ja se something more saattaa tarkoittaa syvää ystävyyttä, ei mitään romanttista? Oli sitten kyse mistä näistä pareista tahansa, niin ei kannata jäädä odottamaan suhteen kehittymistä kuin vain leikkimielisesti.
 
vierailija
Eli kyse ei ole itse parituksen/parituksien kritisoimisesta vaan väärien paritusten vain? Siis sellaisten mitkä on vääriä sinusta vaikka jostakin toisesta kyseinen paritus on ihan ok.
No koen tuon jokaiselle parittamisen luonnottomana ja K&B on itsellään syntynyt ja he ovat antaneet siihen puheillaan aihetta, nämä something more välit ovat tulleet esiin niin se on silloin aivan eri asia
 
vierailija
Tää on hassua kun itse taas näen että Tommy katsoi K sillä silmällä mutta ei toisin päin. En tiedä pitäisikö katsoa uudelleen niitä jos näkisi vaikka toisin.
Sä tarkastelet asiaa eri tavoin. K katsoo Tommya niinkuin totaalisen ihastunut ja jännitykseen pyörtämässä oleva teini-ikäinen. Jos ottaa ne ruusunpunaiset harlekiini romanttiset B&K lasit pois päästä, niin näkee asioiden toiset laidat paljon paremmin.
 
vierailija
Tää on hassua kun itse taas näen että Tommy katsoi K sillä silmällä mutta ei toisin päin. En tiedä pitäisikö katsoa uudelleen niitä jos näkisi vaikka toisin.
Mä näen tän myös jotenkin näin. Tai itse asiassa näin ehkä niin että k ei pitänyt ihan luontevana sitä kuumistelua vaikka varmasti halusikin sen näyttävän siltä. Just tänään tumpussa tai twitterissä tuli vastaan videopätkää kun t otti k:n paljaasta vyötäröltä kiinni ja työnsi kasvoja ihan lähelle. Mun mielestä k vaikutti vähän siltä ettei oikein tiennyt miten olisi siihen vastannut, vaikka luultavasti se esityksen kulku oli kuitenkin ennalta käyty läpi.
 
vierailija
No koen tuon jokaiselle parittamisen luonnottomana ja K&B on itsellään syntynyt ja he ovat antaneet siihen puheillaan aihetta, nämä something more välit ovat tulleet esiin niin se on silloin aivan eri asia
No totta kai sellainen pari on oikeampi jos he ovat antaneet itsestään julkisuuteenkin kuvia esim sylikkäin tai muuten hellästi toistensa lähellä
 

Yhteistyössä