K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan hänellä ollut vastaavaa sen Dylan Spousen kanssa, ja nyt losiinkin meni ilmeisesti häntä tapaamaan
Se oli Cole josta näitä epäilyjä on ollut, ei dylan. Ja sekin siis on ollut koko ajan parisuhteessa, vaihtoi tosin naista välillä. Damon otti siitä paljon kuvia ja hengailivat yhdessä mutta niitä varsinaisia läheisyyskuvia en ole nähnyt. Tosin jos niitä olisikin, ja jättäisi jopa ne colen puolisot huomioimatta, niin en nyt damonin osalta kovin toistuvana kuviona pitäisi siltikään. Ne on tunteneet toisensa ainakin vuodesta 2017. Jos siis viimeisen 7 vuoden ajalta löytyy yksi tyyppi jonka kanssa se olisi istuskellut samalla tavalla sylikkäin kuin bojanin kanssa niin ehkä se ei niin hirveästi ole.
 
vierailija
Damon katsoi erilailla kiinnostuneena Krisiä kuin muita, kemia välityy ja hänestä on myös se intiimimpi suihkukuva, lisäksi D ja Kris on viettäneet sitä elokuvailtaa yhdessä ja heidät on nähty siellä keikkapaikkojen ulkopuolella kävelemässä kaksistaan
Eli tarjosit ihan sen oman tulkintasi kemioista ja kiinnostuksesta. Voisitko edes sanoa missä nämä mielestäsi näkyvät?
 
vierailija
Ennen siellä liioiteltiin ihan kunnolla kaikkine lavalle heittäytymisineen. Itse kirjoitin ennen jotain JO instaliveä että aioin kysyä siellä nämä kysymykset ja listasin sitä sun tätä ja mielestäni vedin sen tarpeeksi yli mutta ei tajuttu enää vitsiksi. Toki osa tajusi mutta sitten tuli vielä se viesti että "toivottavasti kaikki tajuavat että shippiä ei hierota osapauolten naamalle". Puhumattakaan siitä että instaliveen voisit kirjoittaa mitä tahansa ja 90% eivät huomaa kommenttiasi siinä viestitulvassa.

Tämä vaan yhtenä esimerkkinä. No itse olen jo pääosin vieroittanut itseni sinne kirjoittelusta ja vain selaan ketjun päivittäin.
Sä sanoitit hyvin munkin ajatukset. Juuri tämä mua vaivaa, että kaikkeen pitäisi kirjoittaa vitsi tai laittaa pellehymiö. Ne yliampuvat vitsit ja pelleily oli se suola, mikä mut piti siinä ketjussa kiinni syksyyn asti. Sen jälkeen lopetin aikalailla sinne kirjoittelemisen ja lähinnä on tullut vaan selattua ketju läpi.
 
vierailija
Se oli Cole josta näitä epäilyjä on ollut, ei dylan. Ja sekin siis on ollut koko ajan parisuhteessa, vaihtoi tosin naista välillä. Damon otti siitä paljon kuvia ja hengailivat yhdessä mutta niitä varsinaisia läheisyyskuvia en ole nähnyt. Tosin jos niitä olisikin, ja jättäisi jopa ne colen puolisot huomioimatta, niin en nyt damonin osalta kovin toistuvana kuviona pitäisi siltikään. Ne on tunteneet toisensa ainakin vuodesta 2017. Jos siis viimeisen 7 vuoden ajalta löytyy yksi tyyppi jonka kanssa se olisi istuskellut samalla tavalla sylikkäin kuin bojanin kanssa niin ehkä se ei niin hirveästi ole.
Niitten ekat kuvaukset on tainneet olla jo 2016. Eli jos tän cole sprousen perusteella väitetään että damonilla on tapana heittäytyä yhteen tyyppiin ja siirtyä pian seuraavaan, niin ei nyt ehkä osu ihan kohdalle.
 
vierailija
Olen seurannut D:tä vuosien ajan ja voin vannoa, että todella harvojen kanssa hänellä on ollut noin intiimiä läheisyyttä kuin B:n. On poikkeuksellista jopa Damonille.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Itse seurannut myös vuosien ajan ja tuo on Dlle hyvin tyypillistä ystävien kanssa. Hän on hyvin kosketteleva ja puhuu ystävistään kauniisti ja rakastavasti. Häntä on yritetty naittaa Sadienkin kanssa, mutta ystävyyttä se on vain ollut. D on muoti maailmassa senkin vuoksi arvostettu kuvaaja, koska hän menee ihmistä lähelle ja vaikka kosketteleva on niin hän tekee sen ammatillisesti, mutta saa tuntemaan sinut turvalliseksi, toisin kuin monet setämiehet nuorien tyttöjen kanssa. Siellä maailmassa on vieläkin törkeää kourimista ammatin varjolla.
 
vierailija
Tästä olen kyllä eri mieltä. Itse seurannut myös vuosien ajan ja tuo on Dlle hyvin tyypillistä ystävien kanssa. Hän on hyvin kosketteleva ja puhuu ystävistään kauniisti ja rakastavasti. Häntä on yritetty naittaa Sadienkin kanssa, mutta ystävyyttä se on vain ollut. D on muoti maailmassa senkin vuoksi arvostettu kuvaaja, koska hän menee ihmistä lähelle ja vaikka kosketteleva on niin hän tekee sen ammatillisesti, mutta saa tuntemaan sinut turvalliseksi, toisin kuin monet setämiehet nuorien tyttöjen kanssa. Siellä maailmassa on vieläkin törkeää kourimista ammatin varjolla.
Ok. No voitko linkittää tänne ne kuvat ja videot, joissa D:llä on yhtä intiimi tunnelma jonkun toisen kuin B:n kanssa? Poseeraa lähellä kavereitaan, mutta ei noin intiimisti. Jään odottelemaan.
 
vierailija
Mulla on käsitys että Damon on seurustellut andreja pejicin kanssa ennen kuin hän korjasi sukupuolensa. Senkin jälkeen ovat olleet paljon yhdessä mutta en tiedä oliko kyse enää parisuhteesta (tai alun perinkään). Mielenkiintoista tässä on lähinnä se että Andreja on bosnialaistaustainen 😄
 
vierailija
Useammin damon on tainnut olla kaulakkain naisten kanssa, mutta ei ne ole tainneet koskaan kovin kiihkeitä otteita olla. Tosin en ole kuullut että niiden perusteella olisi suhteita kuviteltu, sadienkaan kanssa.
 
vierailija
Mulla on käsitys että Damon on seurustellut andreja pejicin kanssa ennen kuin hän korjasi sukupuolensa. Senkin jälkeen ovat olleet paljon yhdessä mutta en tiedä oliko kyse enää parisuhteesta (tai alun perinkään). Mielenkiintoista tässä on lähinnä se että Andreja on bosnialaistaustainen
Ainakin julkkisjuorujen perusteella ovat seurustelleet. Hyvännäköinen toi A on sekä miehenä että naisena.
 
vierailija
Tästä olen kyllä eri mieltä. Itse seurannut myös vuosien ajan ja tuo on Dlle hyvin tyypillistä ystävien kanssa. Hän on hyvin kosketteleva ja puhuu ystävistään kauniisti ja rakastavasti. Häntä on yritetty naittaa Sadienkin kanssa, mutta ystävyyttä se on vain ollut. D on muoti maailmassa senkin vuoksi arvostettu kuvaaja, koska hän menee ihmistä lähelle ja vaikka kosketteleva on niin hän tekee sen ammatillisesti, mutta saa tuntemaan sinut turvalliseksi, toisin kuin monet setämiehet nuorien tyttöjen kanssa. Siellä maailmassa on vieläkin törkeää kourimista ammatin varjolla.
Mä taas olen ymmärtänyt mallien haastattelujen perusteella et D ei ole kosketteleva??!
 
vierailija
Mulla kyllä ärsyttää tuo kb-shippari täällä, joka koko ajan vänkää, ettei Bllä voi olla mitään kenenkään kanssa. Niinku se hänen jankkaus meidän jutut lopettais. Turhaan kuluttaa aikaansa täällä ja omaa mieltään pahoittaa.
 
vierailija
Mulla on käsitys että Damon on seurustellut andreja pejicin kanssa ennen kuin hän korjasi sukupuolensa. Senkin jälkeen ovat olleet paljon yhdessä mutta en tiedä oliko kyse enää parisuhteesta (tai alun perinkään). Mielenkiintoista tässä on lähinnä se että Andreja on bosnialaistaustainen
Ahaa eli jos damonilla onkin joku toistuva kaava niin se onkin nää jugoslaviasta paenneiden jälkeläiset 😁
 
vierailija
Ok. No voitko linkittää tänne ne kuvat ja videot, joissa D:llä on yhtä intiimi tunnelma jonkun toisen kuin B:n kanssa? Poseeraa lähellä kavereitaan, mutta ei noin intiimisti. Jään odottelemaan.
On maannut päällekkäin Colen kanssa ja on muitakin kuvia. Luuletteko te tosiaan että nämä julkisuudessa nähdyt ovat Damonin ainoita ystävlä? Ei niitä intiimimpiä hetkiä laiteta tietenkään nettiin jos jotain on meneillään. B ja D on ihan samaa sarjaa kuin K ja B tai B ja Kris. Kavereitten höpöttelyä ja ystävyyttä. Tuntuu että väkisellä haetaan sitä seksuaalista vetoa mitä ei ole edes olemassa. Täällä on vielä pahempaa kuin vauvalla, kun D shipparit hyppäävät heti kimppuun kun joku erehtyy sanomaan esim. mielipiteensä että B on hetero ja Sadie on mahdollinen kumppani. B katsoo samanlailla montaa ihmistä kuin siinä D kuvassa ja siitä täällä heti jankutetaan että kyllä se on niin rakastunut. Sama meno jatkuu mutta kohde vain vaihtuu ja täällä arvostellaan vauvalaisia. Itse en shippaa ja en sitä ymmärrä muutenkaan.
- eri
 

Yhteistyössä