K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuo B:n pään liike ei oikein mikään muukaan vaikuta olevan, kuin pusu. Ei se tietenkään näy mihin se osuu, kun on takaapäin kuvattu. Mutta vaikea kuvitella että tekis tuollaisen eleen vaan puoliväliin asti, eikä koskisi huulilla.
Se on jo valmiiksi ihan kiinni ja työntyy vielä lähemmäs. Jos ei moiskauta niin teknisesti ottaen ei oo pusu 😆 Mitäs muuta vois tehdä tolla etäisyydellä? Puraista korvalehdestä? Nuolaista kaulaa? Puhaltaa hiuksiin?
 
vierailija
Se on jo valmiiksi ihan kiinni ja työntyy vielä lähemmäs. Jos ei moiskauta niin teknisesti ottaen ei oo pusu Mitäs muuta vois tehdä tolla etäisyydellä? Puraista korvalehdestä? Nuolaista kaulaa? Puhaltaa hiuksiin?
Okei, hyväksyn nääkin vaihtoehdot. Ehkä pusu on todennäköisin, mutta vois tietysti olla jotain noistakin tai vastasvaa. Sama merkitys melkolailla kuitenkin, antoipa pusun tai puraisi korvanlehteä. 😄
 
vierailija
Tässäkään ei B osu mihinkään muu on teidän mielikuvitusta, samalla lailla kun se Janin kaulannuolemisvideo eli pelleilee
Et voi sanoa varmaksi tuota, kun se ei näy. Olet vaan itse sitä mieltä. Teoriassa vois kyllä joo myös samalla tavalla leikillään lipaista ilmaa, mutta en itse usko, musta tuossa on erilainen tunnelma. Se Juren pelleily on sit erikseen.
 
vierailija
Tässäkään ei B osu mihinkään muu on teidän mielikuvitusta, samalla lailla kun se Janin kaulannuolemisvideo eli pelleilee
Tuo ei ole kyllä pelleilyä nähnytkään vaan on hyvin aitoa toisen lähelle hakeutumista. Tämä ilman mitään shippilaseja tai taka-ajatuksia siitä, että D:llä ja B:llä vois olla jotakin. Ihan selvästi B haluaa D:n lähelle.
 
vierailija
Vähän ohis mut ootteko huomanneet eroja siinä, miten nais ja mies kirjottajat kuvaavat ficcien s.kohtaukset? Ei pelkästään K ja B vaan ficit yleensä.
Mä oon lukenut ficcejä niin vähän aikaa että en osaa sanoa. Mutta luin sitä täällä suositeltua Sateenkaaren alla -blogia ja siinä on ainakin hyvin samantyyppistä kuvausta kuin mitä oon ao3:sta lukenut. En ole lukenut k/b ficcejä kylläkään, vaan lähinnä jokereista.
 
vierailija
Tuo ei ole kyllä pelleilyä nähnytkään vaan on hyvin aitoa toisen lähelle hakeutumista. Tämä ilman mitään shippilaseja tai taka-ajatuksia siitä, että D:llä ja B:llä vois olla jotakin. Ihan selvästi B haluaa D:n lähelle.
Samaa mieltä. Ja vaahtoan aina tästä samasta asiasta, mutta edelleenkin olen sitä mieltä että vaikka tilanteeseen liittyisi leikkimielisyyttä ja hassuttelua, siinä voi silti olla ihan aito halu olla toisin lähellä.
 
vierailija
Mä oon lukenut ficcejä niin vähän aikaa että en osaa sanoa. Mutta luin sitä täällä suositeltua Sateenkaaren alla -blogia ja siinä on ainakin hyvin samantyyppistä kuvausta kuin mitä oon ao3:sta lukenut. En ole lukenut k/b ficcejä kylläkään, vaan lähinnä jokereista.
Mä jäin wattpadissa koukkuun Ohuella jäällä ficciin. Ihan Ohiksena, ei liity keskusteluun mitenkään.
 
vierailija
Samaa mieltä. Ja vaahtoan aina tästä samasta asiasta, mutta edelleenkin olen sitä mieltä että vaikka tilanteeseen liittyisi leikkimielisyyttä ja hassuttelua, siinä voi silti olla ihan aito halu olla toisin lähellä.
Kieltämättä nämä hidastukset saa tilanteen näyttämään todellisemmalta. Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos siinä oikeasti jotain tapahtuisi niin ei sitä olisi julkaistu.
 
vierailija
Kieltämättä nämä hidastukset saa tilanteen näyttämään todellisemmalta. Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos siinä oikeasti jotain tapahtuisi niin ei sitä olisi julkaistu.
Tai sit ne vaan ei pidä yhtä pusua kovin maatamullistavana juttuna. Onhan bojan pussannut bändikavereitaankin kameroiden edessä. Viime keväältä mieleen on jäänyt erityisesti se video josta se pusu on hitto vieköön sensuroitu!!! Tais olla nace siinä vastaanottavana osapuolena.
 
vierailija
Mua kyllästyttää B/K shippi. En vaan näe sitä samaa, mitä näin vuosi sitten. Mielummin seuraan Bojanin liikkeitä ja spekuloin niitä. K/B on niin ollutta ja mennyttä.
Mua ei kyllästytä itse shippi, vaan mä olen jotenkin tympääntynyt toiseen osapuoleen näistä ns. yksinään. En haluis olla, mutta minkäs teet. Suorastaan mietin, että mitä mä näin siinä alussa, nyt tuntuu vaan kaikki typerältä. Nyt kun muut intoilee tulevista keikoista, mä ajattelen vaan, että täytyy pysyä pois palstalta hetken aikaa.
 

Yhteistyössä