K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
😂 Irtoisko täältä jotain kuumistelua? Aikaisemmin oli juttua niistä Damianon kuvista. Ottaisin kyllä mielelläni B:nkin tällaisiin kuviin. Saisi reisiarkistoija lisää materiaalia arkistoihinsa.
Krishän sillon vihjaili seuraavista kuvauksista, vai oliko se vaan sellaista toivetta tulevasta? Mutta mehän voidaan manifestoida kalsarikuvia joksuista. Mä haluan Janista tollasia myös, mutta sen kanssa ei vissiin millään kirjalla voi peitellä kalleuksia.
 
vierailija
Krishän sillon vihjaili seuraavista kuvauksista, vai oliko se vaan sellaista toivetta tulevasta? Mutta mehän voidaan manifestoida kalsarikuvia joksuista. Mä haluan Janista tollasia myös, mutta sen kanssa ei vissiin millään kirjalla voi peitellä kalleuksia.
Mä olen niin rakastunut tanssija-Jesseen, että jopa Janin kallaudet ovat vähän päässeet unohtumaan. Olen yrittänyt tiirailla Jessen kalleuksia, mutta vähän huonolla menestyksellä.
 
vierailija
Joo, taitaa olla just se kaksi päivää ikäeroa Oikeesti Damiano ois tosi hot mutta nää hiukset ja viikset aiheuttaa mussa vääränlaisia väristyksiä. Se pitkätukkavaihe oli upea.

Mun mielestä bojan on kiinnostavampi koska on jotenkin tavallisempi. Tykkään siitä että se voi olla kuvissa ja ylipäänsä esillä niissä kolmiraidoissaan ja erilaisissa huolittelemattomissa haivenissa (joista osa on äärimmäisen kuumia mutta sit joskus se on vaan kuin kuka tahansa amisjonne). Ja silti se on ihana! Damiano on julkisesti aina niin viimeisen päälle että sit sen koko charmi lähtee heti kun joku tietty juttu muuttuu, esim mun kohdalla ne hiukset. Bojan taas vaihtaa kolmiraidat piukempiin nöpötyshousuihin ja kostopitsiin, ja lennähtää lavalle seksijumalana. Se ei pelkää näyttää vähän höhlältä, mutta handlss täysin sen kuumisteluvaihteenkin.
Mitenköhän höhlältä sä näytät päivittäin?
 
vierailija
Samaa mieltä kanssasi joka kirjoitit siihen tyyliin että Bojan voi olla rennosti, vitsailla ja hölmöillä ja silti on hot. Sitten lavalla vaan vaihteita lisää, ei tuo monelta onnistu. 🔥
 

Yhteistyössä