K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta on mielenkiintoista seurata, kun Joksut etsivät itsestään niitä toisenlaista puolia ja siksi tykkään, et Damon on mukana kuvioissa.
Mä oon kanssa erittäin iloinen että just damon tuli niin kiinteäksi osaksi heidän Lontoon aikaa. Joku muu olisi ruokkinut ihan erityyppisiä puolia, mutta tykkään just niistä seikoista joita damon heissä vahvistaa. Kyse on kuitenkin just siitä mitä he löytävät itsestään, ei mistään kopioinnista tai päälleliimatusta imagosta.
 
vierailija
Mä oon kanssa erittäin iloinen että just damon tuli niin kiinteäksi osaksi heidän Lontoon aikaa. Joku muu olisi ruokkinut ihan erityyppisiä puolia, mutta tykkään just niistä seikoista joita damon heissä vahvistaa. Kyse on kuitenkin just siitä mitä he löytävät itsestään, ei mistään kopioinnista tai päälleliimatusta imagosta.
Mä oon Damonille ikuisesti kiitollinen siitä, että sai mut valmistumaan ennätysajassa Juristiksi eli kului noin kaksi sekuntia siitä, kun avasin hänen kuvansa Juresta 🤘🏼
 
vierailija
Ymmärrän että teistä todella moni on aivan lääpällään Bojaniin ja näette hänet jonain tosi suurena hottiksena. Totuus on kuitenkin se, että Bojanissa ei ole sellaista suuren luokan karismaa ja kauniista ulkonäöstä huolimatta, hän on aika tavallinen. Joksut on niitä hiukan paremman näköisiä naapurinpoikia ja juuri ehkä siitä syystä he vetoavat moniin ihmisiin.
Musta taas livenä Bojanissa on juuri sitä maailmantähden karismaa, jotain mikä ei välity kuvissa tai videoissa. Kun olin keikalla, en edes huomannut muuta bändiä.
 
vierailija
Damon kirjoittaa intiimisti aika monesta ihmisestä. Mä en edelleenkään osaa luottaa häneen. Kuinka monta läheistä ihmistä henkilöllä voi oikeasti olla.
Ihmiset on erilaisia. Toiset eivät päästä ketään lähelleen, joillakin on vain 1-2 todella läheistä ihmisistä, toisilla taas vaikkapa kymmenen. Jokainen sitten määrittelee sosiaalisen piirinsä ja sen laajuuden omalla tavallaan.
 
vierailija
Damon kirjoittaa intiimisti aika monesta ihmisestä. Mä en edelleenkään osaa luottaa häneen. Kuinka monta läheistä ihmistä henkilöllä voi oikeasti olla.
Usein se kirjoittaa intiimisti lähinnä itsestään. Ne kokemukset voi olla jonkun henkilön inspiroimia, mutta ei se kyllä mitään intiimejä juttuja kenestäkään toisesta kerro. Yleensä niistä välittyy se että se yhteinen kuvaustilanne on ollut merkityksellinen molemmille. Kris nimesi ne therapy sessioneiksi, nace kirjoitti when worlds collide, ja kun ne näitä avasivat haastattelussa niin kyllähän sieltä nousi se hyvin intensiivinen työskentelyn tapa joka selvästi oli heissäkin käynnistänyt jotakin.
 
vierailija
Musta taas livenä Bojanissa on juuri sitä maailmantähden karismaa, jotain mikä ei välity kuvissa tai videoissa. Kun olin keikalla, en edes huomannut muuta bändiä.
Olen ollut niin monilla keikoilla, että rehellisesti on pakko sanoa, etten näe Bojanissa maailmantähden karismaa. On sellainen kotikutoinen söpöliini. Aika näyttää mitä heistä tulee, mutta itse arvioisin että Slovenian ja lähimaiden ulkopuolella heidän yleisömääränsä tulee olemaan 400-3000. Festarit tietysti erikseen jne.
 
vierailija
Olen ollut niin monilla keikoilla, että rehellisesti on pakko sanoa, etten näe Bojanissa maailmantähden karismaa. On sellainen kotikutoinen söpöliini. Aika näyttää mitä heistä tulee, mutta itse arvioisin että Slovenian ja lähimaiden ulkopuolella heidän yleisömääränsä tulee olemaan 400-3000. Festarit tietysti erikseen jne.
Musta se on kyllä tosi karismaattinen. Se sinällään ei ole kyllä suoraan verrannollinen yleisömäärien ja suosion kanssa. Moni tosi pieni artisti on varsin karismaattinen ja karismaa on tosi erilaista.
 
vierailija
Mä oon kanssa erittäin iloinen että just damon tuli niin kiinteäksi osaksi heidän Lontoon aikaa. Joku muu olisi ruokkinut ihan erityyppisiä puolia, mutta tykkään just niistä seikoista joita damon heissä vahvistaa. Kyse on kuitenkin just siitä mitä he löytävät itsestään, ei mistään kopioinnista tai päälleliimatusta imagosta.
Mua vähän alkuun pelotti että niitten Lontoon kausi kuluu siellä pubissa jengaa pelatessa 😄 No, arvelin kyllä että käyvät keikoilla ja ihan vaan vaibailevat ympäri suurkaupungin humua, mutta en osannut edes odottaa, että sieltä tarttuisi joku niin läheisiksi heille. Kuvaukset oli tosi hieno juttu niin faninkin kannalta, mutta kyllä se suurin anti tuossa tutustumisessa on tainnut olla jotain muuta. Ihan jo se että jance puhui omasta suhteestaan ekaa kertaa haastattelussa tai muutenkaan ihan vakavasti.
 
vierailija
Musta se on kyllä tosi karismaattinen. Se sinällään ei ole kyllä suoraan verrannollinen yleisömäärien ja suosion kanssa. Moni tosi pieni artisti on varsin karismaattinen ja karismaa on tosi erilaista.
Oli lähinnä vastaus sille, kun joku kirjoitti, että hänestä löytyy maailmantähden karismaa. En vaan pysty olemaan samaa mieltä siitä. Karismaa toki löytyy tavis kundia enemmän, mutta ei ihan tuossa suuressa mittakaavassa kuitenkaan.
 
vierailija
Osalla maailmantähdistä ei oo lähellekään sellasta karismaa, ku Bojanilla. Mutta ilmeisesti nääki on makukysymyksiä ja niistä on turha kiistellä.
Joo, ei JOn suosio karisman puutteesta oo kiinni, ongelma on ennemminkin biisit. Osa biiseistä on kyllä hyviä, mutta se jokin on vielä löytymättä. Toivottavasti se iso hitti vielä sieltä tulee.
 
vierailija
Osalla maailmantähdistä ei oo lähellekään sellasta karismaa, ku Bojanilla. Mutta ilmeisesti nääki on makukysymyksiä ja niistä on turha kiistellä.
Täällä osa on niin sokeasti Bojanin lumoissa, ettei tästä aiheesta saa normaalia keskustelua aikaiseksi. Muissa musiikkiin liittyvissä paikoissa asiaa pystytään tarkastelemaan objektiivisemmin.
 
vierailija
Oli lähinnä vastaus sille, kun joku kirjoitti, että hänestä löytyy maailmantähden karismaa. En vaan pysty olemaan samaa mieltä siitä. Karismaa toki löytyy tavis kundia enemmän, mutta ei ihan tuossa suuressa mittakaavassa kuitenkaan.
Sellainen karisma yleensä kehittyy sen maailmantähteyden myötä. Ei kellään ole sellaista alkuvuosien keikoillaan, vaikka kuinka karismaattinen olisi. Se ei ole täysin synnyinlahjana saatu ominaisuus vaan karismakin muovautuu kokemuksen myötä.
 
vierailija
Mua vähän alkuun pelotti että niitten Lontoon kausi kuluu siellä pubissa jengaa pelatessa 😄 No, arvelin kyllä että käyvät keikoilla ja ihan vaan vaibailevat ympäri suurkaupungin humua, mutta en osannut edes odottaa, että sieltä tarttuisi joku niin läheisiksi heille. Kuvaukset oli tosi hieno juttu niin faninkin kannalta, mutta kyllä se suurin anti tuossa tutustumisessa on tainnut olla jotain muuta. Ihan jo se että jance puhui omasta suhteestaan ekaa kertaa haastattelussa tai muutenkaan ihan vakavasti.
Joku Jance suhde ei voisi vähempää mua kiinnostaa, vaikka käyn kaikilla mulle mahdollisilla joksujen keikoilla. Mitä tekemistä sillä on joksujen kehittymisen, biisien kirjoittamisen, karisman kanssa
 
vierailija
Täällä osa on niin sokeasti Bojanin lumoissa, ettei tästä aiheesta saa normaalia keskustelua aikaiseksi. Muissa musiikkiin liittyvissä paikoissa asiaa pystytään tarkastelemaan objektiivisemmin.
Mun mielestä on vallan hyvää keskustelua. Tosin vähän tyhmää on tällainen ylimielinen kuittailu siitä että kanssasi eri mieltä olevat ovat vain sokeasti lumoutuneita. Sen kun perustelet kantasi paremmin niin keskustelu voi jatkua. Pelkästään se ei oikein riitä objektiivisuudeksi että vain ilmoittaa ettei sitä karismaa ole.
 
vierailija
Tää on niin turha keskustelu, koska ootte niin Joksujen lumoissa.
Mä olen Bojanin lumoissa, mutta näen silti, että jotain puuttuu. Millaista keskustelua kaipaat. Mitä itse ajattelet heiltä puuttuvan? Yhteys Käärijään sai joksut näkyväksi Suomessa ja ehkä vähän muuallakin. Kiinnostavaa nähdä miten tästä eteenpäin, kun sitä yhteyttä ei enää ole.
 
vierailija
Asian vierestä.
Kuuntelin juuri Robinin uuden biisin
Antti Järvinen.
Laulaa ilkikurisen biisin suomenkielellä.
Jessus mikä pläjäys.
Kesähitti varmana.
Robinissa on karismaa.
Kuntosalilla,hikisenä, komeana.
Olen myyty.
Niin, Bojanissa on myös sitä jotain.
Voi olla vasta myöhemmällä iällä loistokas.
 

Yhteistyössä