K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä juuri K:ta enää seuraa enkä tiedä ko. henkilöä, mutta arkea he eivät ole kyllä tässä hässäkässä ehtineet elämään. Eikä sitä arkea ole varmaan tiedossa pitkään aikaan, mahtaa olla haastavaa tuollainen elämä. Ja on aina iso riski työskennellä oman puolison tai ystävien kanssa, ja heittää tavallaan oma elämä sivuun. Siinä tulee väistämättä konflikteja.
Tämä. Oman kokemuksen mukaan tästä seuraa aina ongelmia, vaikka luulisi, että esim. ystävyyden voisi pitää erillään työasioista.
 
vierailija
Mä juuri K:ta enää seuraa enkä tiedä ko. henkilöä, mutta arkea he eivät ole kyllä tässä hässäkässä ehtineet elämään. Eikä sitä arkea ole varmaan tiedossa pitkään aikaan, mahtaa olla haastavaa tuollainen elämä. Ja on aina iso riski työskennellä oman puolison tai ystävien kanssa, ja heittää tavallaan oma elämä sivuun. Siinä tulee väistämättä konflikteja.
Onko tällä henkilöllä nimenomaan ollut kiinnostusta artisteihin vai oliko se huhupuhetta. Ehkä hän on tällaista elämää hakenutkin. On mahdollista tavata julkkiksia (Bojan!) ja päästä kiinnostaviin tapahtumiin. Jos hän on vahva ihminen, saattaa tällainen toimiakin.
 
vierailija
Pääseehän se niistä hommista halutessaan pois. Ja toisaalta eihän k:lla ole pitkään aikaan ollut keikkoja ennen böleä. Tuskin se puoliso saattelee sitä radiohaastatteluihin ja studiolle kuitenkaan.
Olen kuullut, huhu vain, että NM pitäisi Malmin vuokra-asunnon siivouksista ym. siellä liittyvistä asioista huolen. Olisihan siinä duunia.
 
vierailija
Mä juuri K:ta enää seuraa enkä tiedä ko. henkilöä, mutta arkea he eivät ole kyllä tässä hässäkässä ehtineet elämään. Eikä sitä arkea ole varmaan tiedossa pitkään aikaan, mahtaa olla haastavaa tuollainen elämä. Ja on aina iso riski työskennellä oman puolison tai ystävien kanssa, ja heittää tavallaan oma elämä sivuun. Siinä tulee väistämättä konflikteja.
Onneksi heitä on niin iso lössi, että jos joku haluaa välillä vetäytyä jonnekin yksin, niin eiköhän se onnistu. Ovat varmaan jo oppineet tuntemaan toisensa sen verran hyvin, että tietävät jos jollakulla sietokyky tulee täyteen. Tasoittavat varmaan toisiaan myös persoonina.
 
vierailija
Puhutaan vain avokin ulkonäöstä.
Eikö kukaan tunne häntä. Puhunut hänen kanssaan
Saanut katsekontaktin.
Eikö hän ole myymässä keikoilla.
Käärijälle tuskin kelpaisi ja riittäisi jokin tavallanen tallaaja.
Kyllä hänessä on varmasti jotain erikoista, kauneuden ja kurvikkuuden lisäksi. Käteen sopiva.
Täytyyhän sen näin olla. Ei kukaan jaksa pelkkää kaunista kuorta katsoa.
 
vierailija
Jos jotakuta kiinnostaa minkä näköinen se NM on nykyään niin facessa on uusi profiilikuva sillä Emmojen punaiselta matolta. Kihlasormuskin näkyy komeasti. Se ei ole menossa minnekään.
Sormuksesta ei voi sanoa juuta eikä jaata. On ennenkin pitäny nimettömässä korusormuksia ja luulis että sormukset ostettas vasta sitten kun toinenkin osapuoli ois valmis käyttämään.

Erikoinen valinta tuo Emmaposeeraus henkilöltä joka ei itse ole julkkis. On ikäänkuin goal siinä saavutettu
 
vierailija
Mun on kanssa vaikea nähdä, että K lähtisi viemään imagoaan siihen suuntaan. Jos siellä joku jatkaa pakaroiden pyörittämistä, niin Kärtsä ja Härtsä.
Kyllähän tässä nyt paljasta naisen pintaa nähtiin eri tavalla kuin aiemmin. Pakarat ei mua niin hirveästi häirinnyt, ihmettelin kyllä. Erikan lähes paljaat rinnat oli mulle hieman liikaa. Eikö tuo paremminkin ollut naisten halventamista, vaikka moni yrittää kääntää sen Erikan rohkeudeksi.
 
vierailija
Onneksi heitä on niin iso lössi, että jos joku haluaa välillä vetäytyä jonnekin yksin, niin eiköhän se onnistu. Ovat varmaan jo oppineet tuntemaan toisensa sen verran hyvin, että tietävät jos jollakulla sietokyky tulee täyteen. Tasoittavat varmaan toisiaan myös persoonina.
Tosta tuli mieleen, miten B puhui (eilen?) julkaistussa haastattelussa bändikavereistaan. Ihanasti puhui, ovat tiivis ja saumaton yksikkö, mikä näkyy kyllä päällepäin. Harvoin noin läheistä yhteyttä saa edes ystäväporukan kesken.
 
vierailija
Sormuksesta ei voi sanoa juuta eikä jaata. On ennenkin pitäny nimettömässä korusormuksia ja luulis että sormukset ostettas vasta sitten kun toinenkin osapuoli ois valmis käyttämään.

Erikoinen valinta tuo Emmaposeeraus henkilöltä joka ei itse ole julkkis. On ikäänkuin goal siinä saavutettu
Näyttää ihan siltä kuin hän haluaisi olla esillä🙂niin topakasti poseeraa. Varmaan itsetietoinen nainen. Ei mikään vaatimaton.
 
vierailija
Kyllähän tässä nyt paljasta naisen pintaa nähtiin eri tavalla kuin aiemmin. Pakarat ei mua niin hirveästi häirinnyt, ihmettelin kyllä. Erikan lähes paljaat rinnat oli mulle hieman liikaa. Eikö tuo paremminkin ollut naisten halventamista, vaikka moni yrittää kääntää sen Erikan rohkeudeksi.
Kärtsä ei millään tavoin voi vaikuttaa collabinsa osapuolen vaatteisiin ja tuskin edes haluaa tehdä niin. Toiset tykkää Erikan rohkeasta linjasta ja toiset ei. Makunsa kullakin.
 
vierailija
Sormuksesta ei voi sanoa juuta eikä jaata. On ennenkin pitäny nimettömässä korusormuksia ja luulis että sormukset ostettas vasta sitten kun toinenkin osapuoli ois valmis käyttämään.

Erikoinen valinta tuo Emmaposeeraus henkilöltä joka ei itse ole julkkis. On ikäänkuin goal siinä saavutettu
Siinä punaisella matolla Emma-seinän edessä sai käydä kaikki ottamassa kuvia. Mm. gaalassa käyneistä K-faneista on poseerauksia punaiselta matolta. Tuskin on lehdistön paikalla ollessa otettu vaan ihan omaksi iloksi ja muistoksi.
 
vierailija
Muakin kiinnostaa NM juurikin siksi koska on saanut napattua K:n itselleen eikä varmasti hevillä päästä menemään. Että millainen tyyppi saa tollasen hottiksen . Muistelen taas niitä K:n tankotanssivideoita🥵
Niin on saanut kuuluisan seuralaisen.
Maksaa aika kovaa hintaa siitä.
Ei mitään yleistä esittelyå hänestä.
On kuin vapaa vanki omassa kodissaan.
EI kuvissa, ei avoparin normielämässä, videolla tai missään.
Piilossa.
Otetaan esiin kun tarvitaan.
Paineensietokyky täytyy olla kova naisella.
Hyvin rakastunut ja kärsivällinen.
Ehkä K on näiden kaikkien arvoinen, kun tilanne vähän tasottuu.
Kun se lapsi-koira-omakotitalo elämä vihdoin koittaa.
Ovat varmasti hyvä ja oikea pari.
 
vierailija
Tosta tuli mieleen, miten B puhui (eilen?) julkaistussa haastattelussa bändikavereistaan. Ihanasti puhui, ovat tiivis ja saumaton yksikkö, mikä näkyy kyllä päällepäin. Harvoin noin läheistä yhteyttä saa edes ystäväporukan kesken.
Mitenhän heillä menee palkkiot? Meneekö tasan? B tietysti tehnyt suuren osan musiikista. Saako haastatteluista tai tv-ohjelmista palkkioita?
 
vierailija
Tosta tuli mieleen, miten B puhui (eilen?) julkaistussa haastattelussa bändikavereistaan. Ihanasti puhui, ovat tiivis ja saumaton yksikkö, mikä näkyy kyllä päällepäin. Harvoin noin läheistä yhteyttä saa edes ystäväporukan kesken.
Ovat hyvin sopeutuvaisen ja joustavan oloisia kaikki tai tällainen kuva Joksuista syntyy. Ei taida myöskään pahemmin egot kolista yhteen paitsi leikillä. Uskoisin että Kärtsän crew on myös yhteinen.
 
vierailija
Saako tästä puhua? Oli juttua, että olisi Pyhimyksen ex.
Pyhis pn aviksessa.
Kyllähän tässä nyt paljasta naisen pintaa nähtiin eri tavalla kuin aiemmin. Pakarat ei mua niin hirveästi häirinnyt, ihmettelin kyllä. Erikan lähes paljaat rinnat oli mulle hieman liikaa. Eikö tuo paremminkin ollut naisten halventamista, vaikka moni yrittää kääntää sen Erikan rohkeudeksi.
Niin mullekkin. Tuli Erikan rinnoista mieleen isot meijerit.
Ei seksikkyyttä nähnytkään Erikan rinnat, sen paremmin kuin muukaan olemus.
Päälleliimattua, Keinotekoista muovia.
Ei mitään aitoa.
 
vierailija
Niin on saanut kuuluisan seuralaisen.
Maksaa aika kovaa hintaa siitä.
Ei mitään yleistä esittelyå hänestä.
On kuin vapaa vanki omassa kodissaan.
EI kuvissa, ei avoparin normielämässä, videolla tai missään.
Piilossa.
Otetaan esiin kun tarvitaan.
Paineensietokyky täytyy olla kova naisella.
Hyvin rakastunut ja kärsivällinen.
Ehkä K on näiden kaikkien arvoinen, kun tilanne vähän tasottuu.
Kun se lapsi-koira-omakotitalo elämä vihdoin koittaa.
Ovat varmasti hyvä ja oikea pari.
Ei varmasti K malta muutamaan vuoteen rauhoittua siis "normielämään". B sanoi viime kesän haastattelussa, että 7 vuoden päästä hänellä on kaksi lasta. Kaunis ajatus, mutta ei varmaan ihan realistinen nuorelle muusikolle. Ei taida olla ihan käsitystä, että mitä se perhe-elämä vaatii, pienten lasten yhdistäminen keikkaelämään ei vaan toimi.
 

Yhteistyössä