K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvaa pystyykin ehkä kuljettamaan mukana, mutta keikkaelämä ei ole lapsien paikka.
Nykyajan artistit elää kurinalaista elämää. Harvassa on enää päihteitä käyttävät ja yökaudet juhlivat tyypit. Muutama tunti illassa keikalla ja loppuaika lasten kanssa hotellissa. Monella ns. tavisten lapsilla voi mennä huonommin. Esim. hoitajien ja lääkäreiden lapset joutuvat olemaan vuoropäiväkodissa jopa useamman vuorokauden putkeen.
 
vierailija
Pmmp tytöt eikö ne keikkailleet lapset mukana?
Tuohan on ihan Erikan tyyliä mitä nähtiin. Omilla keikoillaan aina joko tissit tai hanuri esillä, että ihan varmaan Kärtsästä huolimatta ne hinkit olis heiluneet. Ja nuo tanssijoiden asut niitähän näkee naisartistienkin lavoilla samanlailla persposket paljaana tanssijoita. Tuskin on mikään Kärtsän tuleva imago sen kummemmin.
Joo, kertoivat että oli 3 lasta keikkabussissa ja hienosti pärjäsivät.
 
vierailija
Nykyajan artistit elää kurinalaista elämää. Harvassa on enää päihteitä käyttävät ja yökaudet juhlivat tyypit. Muutama tunti illassa keikalla ja loppuaika lasten kanssa hotellissa. Monella ns. tavisten lapsilla voi mennä huonommin. Esim. hoitajien ja lääkäreiden lapset joutuvat olemaan vuoropäiväkodissa jopa useamman vuorokauden putkeen.
Mikään ei ole raskaampaa kuin se, että oma vanhempi on urheilija ja aina poissa. Usko pois, tiedän tämän.
 
vierailija
Harvalla on keikkoja viikosta toiseen arkipäivisinkin. Ei enää edes Käärijällä.
Tämä juttu lähti siitä, että B haluaisi lapsia ja mietittiin, että voiko lapset ja jatkuvan keikkailun ulkomailla yhdistää. Jotenkin juttu lipui K:hon ja sen tyttöystävään. Kärtsy tuskin on lähdössä ulkomaille, ei ainakaan kauaksi aikaa ja muutenkin olen ymmärtänyt niin, ettei jatkaisi uraansa enää vuosia. Näitä tilanteita ei voi oikein verrata.
 
vierailija
Tämä juttu lähti siitä, että B haluaisi lapsia ja mietittiin, että voiko lapset ja jatkuvan keikkailun ulkomailla yhdistää. Jotenkin juttu lipui K:hon ja sen tyttöystävään. Kärtsy tuskin on lähdössä ulkomaille, ei ainakaan kauaksi aikaa ja muutenkin olen ymmärtänyt niin, ettei jatkaisi uraansa enää vuosia. Näitä tilanteita ei voi oikein verrata.
No ei Bojankaan keikkaile jatkuvasti ulkomailla. Kuukauden max vuodessa tätä nykyä. On ne muutkin vanhemmat esim. vuoro- ja reissutöissä. Mutta täällä nyt on päätetty, ettei Bojan tai K voi tehdä lapsia. Turhapa tästäkään on jatkaa.
 
vierailija

Jos tuossa ketjussa referoitu Baby Lasagnan haastattelu on käännetty oikein, voi tuosta tulkita, että Sadie todella on Bojanin tyttöystävä. On siis Madridissa tavannut BL:n ja kertonut tälle, että menee seuraavaksi tapaamaan tyttöystäväänsä.
Olin just tulossa kirjoittamaan samaa. Eli joko tuo on huonosti referoitu ja puhuivat vain BLn tyttiksestä tai sitten teksti on kirjoitettu oikein ja B tosiaan kertoi olevansa menossa pre-partyilta tapaamaan tyttistään. Kiinnostavaa.
 
vierailija
No ei Bojankaan keikkaile jatkuvasti ulkomailla. Kuukauden max vuodessa tätä nykyä. On ne muutkin vanhemmat esim. vuoro- ja reissutöissä. Mutta täällä nyt on päätetty, ettei Bojan tai K voi tehdä lapsia. Turhapa tästäkään on jatkaa.
Tottakai voi tehdä. Ei siitä ole kysymys. Täällä on monella omilla lapsia, joten he tietävät kuinka rankkaa esim. pikkulapsiaika on. Moni pikkuinen saattaa sairastaa 100 päivää vuodessa (tämän voi lukea lääkäri lehdestä), joten ei se arki helppoa ole. Monella ei ole turvaverkkojakaan.
 
vierailija
Olin just tulossa kirjoittamaan samaa. Eli joko tuo on huonosti referoitu ja puhuivat vain BLn tyttiksestä tai sitten teksti on kirjoitettu oikein ja B tosiaan kertoi olevansa menossa pre-partyilta tapaamaan tyttistään. Kiinnostavaa.
Se käännösreferaatin tehnyt sanoo tehneensä kielioppi- ja sanavalintavirheitä, kun kirjoitti kiireessä. Osaako joku täällä kroatiaa? :D
 
vierailija
Nyt se kääntäjä jatkaa vielä: BL said that Bojan told him that he was visiting his girlfriend after Madrid, then BL said that he talked about Elizabeta (his gf) to Bojan as well 🫶🫶 it's kind of confusing so I don't blame you 😭😭

Eli Bojan lähti Nykkiin tapaamaan tyttöystäväänsä❣
 
vierailija
Uskon että Bojanilla on tyttöystävä mutta mitkä vihjeet viittaa just Sadieen? Minne B meni Madridin jälkeen? Olen huonosti perillä asioista, koska Sadie ei oikein herättänyt mun kiinnostusta aiemmin.
 
vierailija
Nyt se kääntäjä jatkaa vielä: BL said that Bojan told him that he was visiting his girlfriend after Madrid, then BL said that he talked about Elizabeta (his gf) to Bojan as well 🫶🫶 it's kind of confusing so I don't blame you

Eli Bojan lähti Nykkiin tapaamaan tyttöystäväänsä
Pystytkö linkkaamaan tän twiitin? 🙏🏻 Mulle näkyy vaan sen alkuperäisen norjalaisen kysyjän vastaus että hän ymmärsi Bn tyttiksestä olevan kyse.
 

Yhteistyössä