K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aivan varmasti ollut, mä oon alusta asti nähnyt K:lla aidompia tunteita, mikä tietysti vähän kummastuttaa, kun gf mukana kuvioissa. Toisaalta jos ei osaa piilottaa tunteita ja on muutenkin avoin, niin näkyyhän se. Mäkin ajattelen, että himmailut on B:stä johtuvaa, vaikutti ehkä väleihin viime keikkojen aikana, ehkä tyttis ehkä joku muu. Tai ehkä molemmilla ollut asioita mielen päällä. Kuitenkin jos tunteet ja puheet ystävyydestä olleet niin suuria, niin kyllä ne edelleen siellä pinnan alla on.
Muakin vähän hämmästyttää aina, kun sanotaan, että tunteita oli enemmän Bojanilla, kun minusta saattoi olla jopa toisin päin. Gf olemassaolo samaan aikaan kyllä ihmetyttää, mutta minkäs tunteilleen voi.
 
vierailija
Jos eivät olisi edes väleissä enää, niin miksi Jesse laittaisi ystävälleen keikalle eteen katsottavaksi jonkun toisen ystävän kuvan, sellaisen jonka kanssa välit olisi menneet poikki. Ei kai Jesse (tai kuka sen laittoikin) nyt sillä tavalla toimisi. Jos välien poikki meneminen taas olisi K:n mielestä hyvä vitsi, olisi hän taas tosi kylmä ihminen. Ei pidä kyllä sekään paikkaansa. En tiedä mitä huumoria tuo oli, mutta selvästi välit on K:n ja B:n välillä edelleen hyvät ja kuva toi K:lle hyvää fiilistä keikalle. Jos olisi päinvastoin, ei kukaan crew:sta olisi niin hölmö, että laittaisi huonoja fiiliksiä tuovan kuvan tärkeälle keikalle K:n eteen.
Tästä oon täysin samaa mieltä!
 
vierailija
Mäkin oon kyllä nyt sitä mieltä että B&Dn välit oo enää kunnossa kun ei oo tullut mitään toisiin viittavia juttuja sen Dn keikkabussista poistumisen jälkeen. Ihan yhtä hyvät perustelut on kun epäillä B&K välejäkin
 
vierailija
Mitä tarkoitat? Tai ketä? Nehän oli minuuttiaikataululla siellä viisuviikolla, vapaat hetket B käytti käärijän seurassa. Tai joskus nekin hetket kun piti olla jossain haastateltavana.
Käärijä crew ja Joksut tulivat niin hyvin toimeen keskenään, että viettivät sen takia paljon aikaa yhdessä. Voin hyvin kuvitella, miten B ja K ovat käyneet keskusteluja siitä, että kenen viisu edustajan kanssa he mieluiten harrastaisivat seksiä jne.
 
vierailija
Varmaan oli tunteita molemmilla, mutta tuskin mitään sellaista mikä olisi vaatinut mitään myöhempiä selvittelyjä ja keskusteluja. Tilanteet on sen jälkeen soljuneet omillaan eteenpäin. Vielä syyskuussa heillä oli varmasti paljon yhteistä kun kummankin kesä oli täynnä uusia kokemuksia ja Euroopan kiertueet edessä. Mutta maaliskuussa tilanne oli jo vähän erilainen. B oli viettänyt alkuvuoden lontoossa, edessä oli jo uusi Euroopan kiertue, k taas vietti ansaittua lomaa ja työjutut painottuivat kotimaahan. Kumpikaan ei ole mitenkään toista parempi tai hienompi juttu, mutta mielenmaisemat saattoi siinä vaiheessa olla aiempaa kauempana toisistaan. Uskon että tapaavat heinäkuussa oikein mielellään.
 
vierailija
Mäkin oon kyllä nyt sitä mieltä että B&Dn välit oo enää kunnossa kun ei oo tullut mitään toisiin viittavia juttuja sen Dn keikkabussista poistumisen jälkeen. Ihan yhtä hyvät perustelut on kun epäillä B&K välejäkin
Oi tää ois traagista! Ja sit vielä kris on vihjaillut uusista kuvauksista ja samaan aikaan B on bilettänyt tuskissaan new yorkissa
 
vierailija
Muakin vähän hämmästyttää aina, kun sanotaan, että tunteita oli enemmän Bojanilla, kun minusta saattoi olla jopa toisin päin. Gf olemassaolo samaan aikaan kyllä ihmetyttää, mutta minkäs tunteilleen voi.
Minusta ne Bojanin tunteet oli ihan selvästi nähtävissä. Vähän vaikeana yritti välillä peitelläkin niitä mutta ei onnistunut. Olen ihan samaa mieltä tuosta, että näytti siltä, että K:llakin oli tunteita. Se on vain hämäävää, kun seurusteli samaan aikaan. Hän myös käyttää niin paljon huumoria jutuissaan, että välillä oli vaikea tulkita oliko ne jutut kuinka paljon huumoria ja kuinka paljon todellista ihastusta. Siksi itse en osaa hänen kohdallaan sanoa miten se oli. Voihan tunteita olla kahtakin ihmistä kohtaan, mutta en lähde arvailemaan olisiko voinut olla niin, vai oliko muuten vaan hullaantunut uuteen ystävään.
 
vierailija
Mäkin oon kyllä nyt sitä mieltä että B&Dn välit oo enää kunnossa kun ei oo tullut mitään toisiin viittavia juttuja sen Dn keikkabussista poistumisen jälkeen. Ihan yhtä hyvät perustelut on kun epäillä B&K välejäkin
Vaikka oon sitä mieltä että D:n kanssa sitä juttua on ollut, niin mäkin mietin tätä. Eihän kaikki alkavat suhteet aina kanna sen pidemmälle. Tai sitten päättivät pitää homman täysin yksityisenä.
 
vierailija
Minusta ne Bojanin tunteet oli ihan selvästi nähtävissä. Vähän vaikeana yritti välillä peitelläkin niitä mutta ei onnistunut. Olen ihan samaa mieltä tuosta, että näytti siltä, että K:llakin oli tunteita. Se on vain hämäävää, kun seurusteli samaan aikaan. Hän myös käyttää niin paljon huumoria jutuissaan, että välillä oli vaikea tulkita oliko ne jutut kuinka paljon huumoria ja kuinka paljon todellista ihastusta. Siksi itse en osaa hänen kohdallaan sanoa miten se oli. Voihan tunteita olla kahtakin ihmistä kohtaan, mutta en lähde arvailemaan olisiko voinut olla niin, vai oliko muuten vaan hullaantunut uuteen ystävään.
Hullaantunut on hyvä sana tähän. Mutta millaista se on ollut luonteeltaan, on se kysymys.
 
vierailija
Vaikka oon sitä mieltä että D:n kanssa sitä juttua on ollut, niin mäkin mietin tätä. Eihän kaikki alkavat suhteet aina kanna sen pidemmälle. Tai sitten päättivät pitää homman täysin yksityisenä.
Sadien kanssa Bojan nyt kuitenkin NYC issä oli. Ja tyttöystävää oli omien sanojensa mukaan menossa katsomaan, uskon että tämä tulkinta B L n puheista on oikea. Sadie se taitaa olla.
 
vierailija
Vaikka oon sitä mieltä että D:n kanssa sitä juttua on ollut, niin mäkin mietin tätä. Eihän kaikki alkavat suhteet aina kanna sen pidemmälle. Tai sitten päättivät pitää homman täysin yksityisenä.
Lisään vielä että luulen D:n olleen Nykissä myös ja ymmärrän jos eivät olisi somettaneet sieltä, mutta sen jälkeenkin on ollut ihmeen hiljaista.
 
vierailija
Vaikka D:n kanssa olisikin ollut jotain niin onhan se voinut ihan lähtökohtaisesti olla täysin kevyttä ja ilman mitään sitoumuksia ja tulevaisuuden suunnitelmia. D on varmaan tiennyt Yhdysvaltoihin lähdöstäänkin jo hyvissä ajoin, en ainakaan usko että näin pitkää oleskelua on kovin äkkinäisesti voitu keksiä. Ja koska se tutustui hyvin koko bändin kanssa, ja oli vielä aikaa, hänet kutsuttiin kiertueelle. Ei siis bojanin kumppanina vaan ihan niitten kaikkien kaverina. Saattoi niillä silti olla jotain intiimiä kanssakäymistä kahdestaan, ja saattoi damonilla ja krisilläkin olla. Ei sen silti tartte mitään suurta rakkautta olla.
 
vierailija
Mäkin oon kyllä nyt sitä mieltä että B&Dn välit oo enää kunnossa kun ei oo tullut mitään toisiin viittavia juttuja sen Dn keikkabussista poistumisen jälkeen. Ihan yhtä hyvät perustelut on kun epäillä B&K välejäkin
Molemmat ovat olleet kiinni töissään toisilla puolilla maailmaa. B. on myös vähentänyt somen käytön minimiin, ettei siinä oikein pääse edes kyttäämään D:n puolelta tykkäyksiä. Ei D:kään jaa mitenkään sellaista sisältöä, josta voisi päätellä jotain suuntaan tai toiseen onko elämässä B:ta, S:ta tms.
 
vierailija
Vaikka D:n kanssa olisikin ollut jotain niin onhan se voinut ihan lähtökohtaisesti olla täysin kevyttä ja ilman mitään sitoumuksia ja tulevaisuuden suunnitelmia. D on varmaan tiennyt Yhdysvaltoihin lähdöstäänkin jo hyvissä ajoin, en ainakaan usko että näin pitkää oleskelua on kovin äkkinäisesti voitu keksiä. Ja koska se tutustui hyvin koko bändin kanssa, ja oli vielä aikaa, hänet kutsuttiin kiertueelle. Ei siis bojanin kumppanina vaan ihan niitten kaikkien kaverina. Saattoi niillä silti olla jotain intiimiä kanssakäymistä kahdestaan, ja saattoi damonilla ja krisilläkin olla. Ei sen silti tartte mitään suurta rakkautta olla.
Joo, kyllä tuo voisi noinkin olla, että oli vain keveämmällä pohjalla, eikä vakavaa, vaikka olisikin ollut jonkinlainen suhde. Krisin ja D:n välillä en usko kuin ystävyyteen. Krisillä voi olla edelleen tyttöystäväkin kuvioissa, vaikka se ei ole varmaa.
 
vierailija
Mustakin vaikuttaa että B on nyt hyvin vähän somessa, niin kuin ne kaikki. On niistä osa kuitenkin tykännyt damianon kuvista. Jos olisi joku suuri välirikko niin kai nekin vähän himmailisi damonin suuntaan, ihan kaverin tukemisen takia.
 
vierailija
Molemmat ovat olleet kiinni töissään toisilla puolilla maailmaa. B. on myös vähentänyt somen käytön minimiin, ettei siinä oikein pääse edes kyttäämään D:n puolelta tykkäyksiä. Ei D:kään jaa mitenkään sellaista sisältöä, josta voisi päätellä jotain suuntaan tai toiseen onko elämässä B:ta, S:ta tms.
Ei tuosta oikein ota selvää. Ehkä se kertoo paljon jos D tulee taas jossain vaiheessa mukaan hengailemaan. Lyhyesti voivat tietysti nähdä muutenkin mutta jos D on pitkään mukana tai B pitkään Lontoossa, niin ehkä siitä voisi päätellä jotain.
 
vierailija
Joo, kyllä tuo voisi noinkin olla, että oli vain keveämmällä pohjalla, eikä vakavaa, vaikka olisikin ollut jonkinlainen suhde. Krisin ja D:n välillä en usko kuin ystävyyteen. Krisillä voi olla edelleen tyttöystäväkin kuvioissa, vaikka se ei ole varmaa.
Mä arvelen että kris on vähän koetellut ja venytellyt rajojaan damonin kanssa. Ei siis välttämättä mitään minkä voisi tulkita mahd kumppanin pettämiseksi, mutta on se jotenkin antanut itsestään vähän uudenlaista puolta kaikissa huivikuvissaan yms.
 
vierailija
Mustakin vaikuttaa että B on nyt hyvin vähän somessa, niin kuin ne kaikki. On niistä osa kuitenkin tykännyt damianon kuvista. Jos olisi joku suuri välirikko niin kai nekin vähän himmailisi damonin suuntaan, ihan kaverin tukemisen takia.
Totta varmasti tuokin. Toki jos juttu ei olisi vain toiminut mutta ei olisi isompaa välirikkoa, toiset voisi tykkäilläkin D:n postauksista, kun hekin on kuitenkin ystäviä keskenään.
 

Yhteistyössä