K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K lla näytti kyllä ainakin jossain vaiheessa olevan halu koskettaa Bojania. Mistä se sitten kertoi, en tiedä. En samanlaista muista nähneeni K n suhtautumisessa muihin ystäviinsä tai sitten muiden kanssa sellaista ei ole näytetty ulkopuolisille. Onko Bojanin kanssa sitten ollut jonkinlainen showlisä mukana.
Kyllä minustakin näytti, että heillä oli sellaista kemiaa molemmin puolin. En osaa oikein arvailla mitä se K:lle oli, sitä man crushia vai jotain muuta.
 
vierailija
En ole kirjoittanut mitään homoteema viestiä. Pointtini on kuitenkin se, että miesten välinen lämmin ja hellä kaveruus pitäisi normalisoida. Se ei onnistu, jos halutaan tehdä siitä vääriä johtopäätöksiä ja oletuksia toisen seksuaalisesta suuntautumisesta.
Olen kanssasi ihan samaa mieltä tuosta miesten välisen lämmön ja hellyyden normalisoimisesta. Kuitenkin tässä on myös kolikon kääntöpuoli, sellainen muita kuin heterosuhteita koskeva ”hienotunteisuus”, se että ikäänkuin kieltäydytään näkemästä selkeitäkään suhteita, jos ne eivät ole heterosuhteita. Kuin se ei olisi yhtä todellinen mahdollisuus, kuin heterosuhdekin. Tunnen vanhempia ihmisiä, jotka puhuvat selvästä miesten välisestä suhteesta siten, että toisella osapuolista on se ”ystävä” ja asiaa kierrellään, kun samaan aikaan tuoreistakin heteropareista puhutaan ihan suoraan tyttö-ja poikaystävinä. Nämä puhujat ovat siis ihan mukavia hyväntahtoisia ihmisiä. Toivoisin tähän normaalisuutta myös, että se kumppani voi olla kumpaa sukupuolta vaan, eikä sitä asiaa tarvitse sen enempää varoa kuin heteroparienkaan kohdalla.

Kenenkään itselleni tuntemattoman seksuaalisuudesta en osaa tietenkään sanoa mitään varmaa, niin kuin en siitäkään kenen kanssa ovat/ eivät ole suhteessa. Kun tulee kuitenkin välillä osallistuttua keskusteluun, niin lähden siitä mitä meille on somen välityksellä näytetty ja siltä pohjalta minusta on ihan luontevaa ajatella että aika tiiviissä tunnelmissa sylikkäin olevilla miehillä voi olla jotain keskenään, ihan kuin vastaavassa tilanteessa olevalla miehellä ja naisellakin voisi olla. Ainakin välillä täällä näkee niitä ”maanpinnalle palautuksia” että höpöhöpö, heteroita ne on kaikki. Ja lievemmin ilmaistuna myös samantyyppistä kommentointia. Rivien välistä voi lukea, että ajatellaan että vain heterosuhteet ovat realistisia ja muut harvinainen poikkeus. Tämä on se mikä itselläni tökkii.
 
vierailija
Olen kanssasi ihan samaa mieltä tuosta miesten välisen lämmön ja hellyyden normalisoimisesta. Kuitenkin tässä on myös kolikon kääntöpuoli, sellainen muita kuin heterosuhteita koskeva ”hienotunteisuus”, se että ikäänkuin kieltäydytään näkemästä selkeitäkään suhteita, jos ne eivät ole heterosuhteita. Kuin se ei olisi yhtä todellinen mahdollisuus, kuin heterosuhdekin. Tunnen vanhempia ihmisiä, jotka puhuvat selvästä miesten välisestä suhteesta siten, että toisella osapuolista on se ”ystävä” ja asiaa kierrellään, kun samaan aikaan tuoreistakin heteropareista puhutaan ihan suoraan tyttö-ja poikaystävinä. Nämä puhujat ovat siis ihan mukavia hyväntahtoisia ihmisiä. Toivoisin tähän normaalisuutta myös, että se kumppani voi olla kumpaa sukupuolta vaan, eikä sitä asiaa tarvitse sen enempää varoa kuin heteroparienkaan kohdalla.

Kenenkään itselleni tuntemattoman seksuaalisuudesta en osaa tietenkään sanoa mitään varmaa, niin kuin en siitäkään kenen kanssa ovat/ eivät ole suhteessa. Kun tulee kuitenkin välillä osallistuttua keskusteluun, niin lähden siitä mitä meille on somen välityksellä näytetty ja siltä pohjalta minusta on ihan luontevaa ajatella että aika tiiviissä tunnelmissa sylikkäin olevilla miehillä voi olla jotain keskenään, ihan kuin vastaavassa tilanteessa olevalla miehellä ja naisellakin voisi olla. Ainakin välillä täällä näkee niitä ”maanpinnalle palautuksia” että höpöhöpö, heteroita ne on kaikki. Ja lievemmin ilmaistuna myös samantyyppistä kommentointia. Rivien välistä voi lukea, että ajatellaan että vain heterosuhteet ovat realistisia ja muut harvinainen poikkeus. Tämä on se mikä itselläni tökkii.
Olen tästä niin samaa mieltä ja oon aiheesta tänne kirjoitellutkin. Kyllä, miesten välinen hellyys ja läheisyys ansaitsee arvonnousun, ja kavereiden välillä sen ei tarvitse tarkoittaa mitään romanttista tai seksuaalista. Mutta miesten välinen rakkaus, romantiikka ja seksuaalinen vetovoima ansaitsee myös normalisointia. On rasittavaa tulla tulkituksi aina "erityiseksi ystäväksi", jos suhde on jotain ihan muuta. Nämä eivät tietenkään ole aina eri asioita, vaan kavereiden kesken saattaa ilmetä seksuaalista halua tai ystävyys voi muuttua romanttiseksi rakkaudeksi. Joskus taas voi näkyä vahva seksuaalinen vetovoima, mutta varsinainen kiinnostus puuttuu silti. Näitä kaikkia muotoja voi ilmentää huumorin, leikin, pelleilyn kautta, vaikka ne olisivat pohjimmiltaan täynnä syviä ja merkityksellisiä tunteita. Ihan niin kuin miesten ja naistenkin välillä!
 
vierailija
Olen tästä niin samaa mieltä ja oon aiheesta tänne kirjoitellutkin. Kyllä, miesten välinen hellyys ja läheisyys ansaitsee arvonnousun, ja kavereiden välillä sen ei tarvitse tarkoittaa mitään romanttista tai seksuaalista. Mutta miesten välinen rakkaus, romantiikka ja seksuaalinen vetovoima ansaitsee myös normalisointia. On rasittavaa tulla tulkituksi aina "erityiseksi ystäväksi", jos suhde on jotain ihan muuta. Nämä eivät tietenkään ole aina eri asioita, vaan kavereiden kesken saattaa ilmetä seksuaalista halua tai ystävyys voi muuttua romanttiseksi rakkaudeksi. Joskus taas voi näkyä vahva seksuaalinen vetovoima, mutta varsinainen kiinnostus puuttuu silti. Näitä kaikkia muotoja voi ilmentää huumorin, leikin, pelleilyn kautta, vaikka ne olisivat pohjimmiltaan täynnä syviä ja merkityksellisiä tunteita. Ihan niin kuin miesten ja naistenkin välillä!
Totta, me ihmiset ollaan aika monimutkaisia olentoja.
 
vierailija
Oon ollut vähän laiska palstailija ja huomasin että vauvalla Baby Lasagna on persona non grata. Mistä tämä johtuu? En halua kysyä siellä, kun saan kuitenkin vain 20 alapeukkua mutta en vastausta.
 
vierailija
Varmaan eivät anna anteeksi sitä jotain K n mahakuvaa. Oon huomannut saman. Minusta BL saattaa olla ihan symppis.
Tän lisäksi varmaan myös se BLn julkaisema yksäri viesti Kärtsältä juuri ennen ekaa semiä (jonka saattoi tulkita niin kuin Kn suosikki ois BL) plus lisäksi ne puheet jossa paljasti (ehkä) Bn olevan menossa tapaamaan tyttöystäväänsä Madridin prepartyjen jälkeen...
 
vierailija
Oon ollut vähän laiska palstailija ja huomasin että vauvalla Baby Lasagna on persona non grata. Mistä tämä johtuu? En halua kysyä siellä, kun saan kuitenkin vain 20 alapeukkua mutta en vastausta.
Se oli semmoinen video missä BL näytti vanhaa kuvaa itsestään missä vatsalihakset näkyivät hyvin ja sitten vertasi sitä nykymahaansa (joka oli kuin K viisuaikoina) ja sanoi jotain että näyttää nyt siltä kuin olisi menossa ccc vetämään lavalle. Siitä se alunperin sai vauvalla vihat niskaansa. Ei kylläkään mun enkä nähnyt siinä niin kamalaa bodysheimausta. BL poisti videonsa (instastoori?) melko pian mutta tietysti twitteristit ja vauvallakin sitä muistellaan vielä ensi vuonnakin.
 
vierailija
Onks kärpyn emäntä muka päästänyt sen ulkomaanmatkalle poikien kesken vai joko on volde näkynyt lomakuvissa!
K ei lähde edes kuselle ilman emäntää
Kesälaukku, huivi, bikinit ovat kuvissa ihan vahingossa.
En tajua, miksi K leikkii tätä älytöntä piiloleikkiä.
Pitää porukkaa idiootteina.
BL toi heti seurustelukumppaninsa näkyviin.
Eikä fanitus ole hänellä yhtään tästä notkahtanut.
Arvostan
Jos K nyt sitä pelkää.
Kyllä ne teinit ja mummot kuolaa Kta vaikka se tekisi ihan mitä vain.
Ja valkopesee loput
 
vierailija
K ei lähde edes kuselle ilman emäntää
Kesälaukku, huivi, bikinit ovat kuvissa ihan vahingossa.
En tajua, miksi K leikkii tätä älytöntä piiloleikkiä.
Pitää porukkaa idiootteina.
BL toi heti seurustelukumppaninsa näkyviin.
Eikä fanitus ole hänellä yhtään tästä notkahtanut.
Arvostan
Jos K nyt sitä pelkää.
Kyllä ne teinit ja mummot kuolaa Kta vaikka se tekisi ihan mitä vain.
Ja valkopesee loput
Siis missä stooreissa tai kuvissa on ollu kesälaukku, huivit ja bikinit hä?
 
vierailija
Siis missä stooreissa tai kuvissa on ollu kesälaukku, huivit ja bikinit hä?
Malediiveiltä ja Thaikuista lähtien.
Lentokoneessa, sängyllä, missä milloinkin.
Myönnettävä on kun pääsin eroon siitä kupletin juonesta,
lopetin Kn fanittamisen.Ja seuraamisen.
Ehkä nyt on oppinut editoimaan, en tiedä enkä välitä.
Turhaa kulutin aikaani Kn seuraamiseen.
Aluksi hyvästä tyypistä
tuli silmissäni ylimielinen pelle.
 
vierailija
Oon ollut vähän laiska palstailija ja huomasin että vauvalla Baby Lasagna on persona non grata. Mistä tämä johtuu? En halua kysyä siellä, kun saan kuitenkin vain 20 alapeukkua mutta en vastausta.
Mun mielestä ihan symppis tyyppi. Oli ihan hämmentynyt siitä vastaanotosta, jonka sai kotimaassaan ja purskahti lavalla itkuun. Lisäksi kieltäytyi 50 000 palkkiosta ja ohjasi sen jonnekin lastensairaalaan tms.
 
vierailija
Päästiinkö muuten siitä Baby Lasagnen haastattelusta koskaan yhteisymmärrykseen että kenen tyttöystävästä tai -ystävistä oli kyse? Seurasin sitä saagaa siihen vaiheeseen että käännös oli kai oikein mutta siitä oli tulkintaeroja (?) että referoitiinko yleensä keskustelussa olleita aiheita vai kummankin omia sanomisia tjsp.
Minun puolestani Sadie olisi Boitsulle oikein hyvä tyttöystävä, ei varmaankaan mustasukkainen B:n saamasta huomiosta tai mitenkään nirppanokka (jos pitää paikkansa että hän on hengannut Joksujen pienellä Lontoon-kimppakämpälläkin saati hikisessä äijien keikkabussissa monta päivää).
Tästä ei ole varmuutta. Sellainen käsitys on joka alustalla, että kyse oli B:n tyttöystävästä.
 
vierailija
Tästä ei ole varmuutta. Sellainen käsitys on joka alustalla, että kyse oli B:n tyttöystävästä.
Niin paitsi vauvalla toki päätettiin että BL puhui vaan omasta tyttiksestään. BL kuitenkin sanoi sen esimerkin heidän keskustelustaan ja sitten sanoi vielä: "So I started to talk about Elizabeta too", miks ois siis sanonut noin jos ois jo puhunut siitä omasta tyttöystävästään koko ajan
 
vierailija
Niin paitsi vauvalla toki päätettiin että BL puhui vaan omasta tyttiksestään. BL kuitenkin sanoi sen esimerkin heidän keskustelustaan ja sitten sanoi vielä: "So I started to talk about Elizabeta too", miks ois siis sanonut noin jos ois jo puhunut siitä omasta tyttöystävästään koko ajan
Jos tuo Elizabeta-kohta on noin mennyt niin onhan se sitten päivänselvää että puhuttiin molempien tyttöystävistä.
Jos B:n gf on Sadie niin kiinnostavaa nähdä, tuleeko missään kohtaa mitään vahvistusta. Moni tuntuu uskovan että ei (mikä varmaan osin on sitäkin että ei haluta uskoa että B:llä on joku ainakaan vakavasti) siihen perustuen, että S on aiemminkin pitänyt yksityiselämänsä tiukasti omana tietonaan. Mutta hän on niin nuori, että mitäs jos mitään erityistä kerrottavaa ei ole aiemmin ollut?
Pidän itse ihan mahdollisena että näyttäytyvät joskus jossain yhdessä tarkoituksella, vaikka mitään kommentteja tai haastatteluja eivät antaisikaan.
 
vierailija
Jos tuo Elizabeta-kohta on noin mennyt niin onhan se sitten päivänselvää että puhuttiin molempien tyttöystävistä.
Jos B:n gf on Sadie niin kiinnostavaa nähdä, tuleeko missään kohtaa mitään vahvistusta. Moni tuntuu uskovan että ei (mikä varmaan osin on sitäkin että ei haluta uskoa että B:llä on joku ainakaan vakavasti) siihen perustuen, että S on aiemminkin pitänyt yksityiselämänsä tiukasti omana tietonaan. Mutta hän on niin nuori, että mitäs jos mitään erityistä kerrottavaa ei ole aiemmin ollut?
Pidän itse ihan mahdollisena että näyttäytyvät joskus jossain yhdessä tarkoituksella, vaikka mitään kommentteja tai haastatteluja eivät antaisikaan.
Löysin vielä sen twitteristin kääntämän jutun siitä haastattelusta:

 
vierailija
Löysin vielä sen twitteristin kääntämän jutun siitä haastattelusta:

Tuolla oli litterointi alkuperäisellä kielellä. Sitähän täälläkin käännettiin eri käännösohjelmilla ja jäin kyllä itse käsitykseen, että siinä oli enemmänkin kyse just tuosta ”we more talked like” -puheesta, eli BL oli lähinnä vaan kuvannut keskustelua yleisesti, koska he eivät puhuneetkaan haastattelijan kyselemästä aiheesta. Hän ei siis siteerannut suoraan Bojania, vaan antoi esimerkkejä, ja siksi siitä ei ihan suoraan kyllä selvinnyt yhtään mitään. Mun oma mielikuva oli että he eivät ehkä erityisen paljoa jutelleet, mutta kun sloveenimedia kysyi, BL sanoi heidän kohdanneen ”on deeper level”, ja heitti sitten siitä kohtaamisesta tuollaisia smalltalk lauseita malliksi.
 
vierailija
Tuolla oli litterointi alkuperäisellä kielellä. Sitähän täälläkin käännettiin eri käännösohjelmilla ja jäin kyllä itse käsitykseen, että siinä oli enemmänkin kyse just tuosta ”we more talked like” -puheesta, eli BL oli lähinnä vaan kuvannut keskustelua yleisesti, koska he eivät puhuneetkaan haastattelijan kyselemästä aiheesta. Hän ei siis siteerannut suoraan Bojania, vaan antoi esimerkkejä, ja siksi siitä ei ihan suoraan kyllä selvinnyt yhtään mitään. Mun oma mielikuva oli että he eivät ehkä erityisen paljoa jutelleet, mutta kun sloveenimedia kysyi, BL sanoi heidän kohdanneen ”on deeper level”, ja heitti sitten siitä kohtaamisesta tuollaisia smalltalk lauseita malliksi.
No toki jos haluaa uskoa ennemmin jotain käännösohjelmia kuin ihan kroatialaisen tekemää käännöstä...
 

Yhteistyössä