K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokin henkilö oli tarjoutunut myymään niitä paitoja Kn keikoilla.
Hänelle sanottiin, että myyjät ovat perhepiiristä tai muuten läheisiä. Ei huolittu mukaan.
En nyt sitä tarkoittanutkaan että itse tarjoutuisin K mukaan (vaikka kyllähän sekin kävisi) vaan että jos olisin samanlaisessa tilanteessa missä voisin tarjoutua kaverilleni paitamyyjäksi tai kaveri kysyisi.
 
vierailija
Mä uskon tähän. B:lle ei ole tullut mieleen että BL kertoisi heidän keskustelustaan eteenpäin ja BL:lle ei ole tullut mieleen että B:n tyttöystävä olisi salaisuus. Jos he olisivat puhuneet kuka B:n tyttöystävä on (jos se on Sadie) niin ehkä siitä hän olisi voinut hoksata että onkohan asia julkinen mutta jos asiaa on sivuttu vain puolihuolimattomasti, ei sitä välttämättä tule ajatelleeksi.
Bojanilla ei ole tyttöystävää.
 
vierailija
Joo ei kuulunut.
Ajatukseni oli, että Katri on todella innostunut CCCsta. Kun pitää raskaana olevana matkustaa Malmöön. Kun paikka ei ollut ihan kaikkein rauhallisin tässä maailmanmenossa.
Lähinnä tuo tuleva lapsi mietitytti.
Katri taisi siellä ottaa kuitenkin hieman rauhallisemmin eikä näkynyt esim. sillä yökerhokeikalla vai mikä se nyt oli missä muut tanssijat oli kuitenkin mukana.
 
vierailija
Muakin ärsyttää se puoli. Mutta näin se sadie on tainnut toimia, ei oo ottanut kantaa mihinkään seurusteluasioihin ollenkaan. Toisaalta en tiedä onko se varsinaisesti piilotellut mitään, ei vaan ole kommentoinut. Eli jos bojan joskus näkyy paparazzikuvissa sen kanssa, newyorkilaiset ei välttämättä tiedä kenestä on kyse mutta jokerifanit kyllä tietää mikä on tilanne.
Kun ei ne oo yhdessä... Niin ei tule näkymään 🥴
 
vierailija
Huvittavinta supersalaiseen Sadie-suhteeseen uskovissa on, kun käyttävät todisteena sitä nimenomaista asiaa, jonka perusteella ajatukset supersalaisesta suhteesta voi kumota alkuunsa. Miksi Bojan ryhtyisi seuraamaan Sadien äitiä ja muita läheisiä julkisella instatilillään, jota tietää fanien tarkkailevan, jos väitetty suhde olisi olemassa ja tarkoitus pitää täysin salassa? Se tiedetään, että B on tavannut Sadien New Yorkissa, ja varmaan myös tämän sukulaisia, mutta ennemminkin sukulaisten instaseuraaminen kertoo siitä, että mitään salattavaa tuohon tapaamiseen ei liittynyt.
Yhtä kummallista on minusta alkaa seuraamaan jonkun lyhyen tuttavuuden jälkeen esim. tämän äitiä
 
vierailija
Yhtä kummallista on minusta alkaa seuraamaan jonkun lyhyen tuttavuuden jälkeen esim. tämän äitiä
Mun parikymppisten lasten kaverit kyllä seuraa mua instassa 🤔 Osaa olen tavannut ehkä kerran, jos sitäkään. Seuraan toki sitten heitä 😄 Olen ajatellut että se on aika normaalia, omatkin lapset seuraa joittenkin kavereittensa vanhempia ja myös minun kavereitani.
 
vierailija
Huvittavinta supersalaiseen Sadie-suhteeseen uskovissa on, kun käyttävät todisteena sitä nimenomaista asiaa, jonka perusteella ajatukset supersalaisesta suhteesta voi kumota alkuunsa. Miksi Bojan ryhtyisi seuraamaan Sadien äitiä ja muita läheisiä julkisella instatilillään, jota tietää fanien tarkkailevan, jos väitetty suhde olisi olemassa ja tarkoitus pitää täysin salassa? Se tiedetään, että B on tavannut Sadien New Yorkissa, ja varmaan myös tämän sukulaisia, mutta ennemminkin sukulaisten instaseuraaminen kertoo siitä, että mitään salattavaa tuohon tapaamiseen ei liittynyt.
Paitsi jos ei välitä noista instaseuraajien kyttääjistä eikä meinaa mahdollista seurusteluaan julkisesti kommentoida niin mitäpä merkitystä noilla sillon ees ois, kaikki voi vaan kuitata juoruiluna
 
vierailija
Mun parikymppisten lasten kaverit kyllä seuraa mua instassa Osaa olen tavannut ehkä kerran, jos sitäkään. Seuraan toki sitten heitä Olen ajatellut että se on aika normaalia, omatkin lapset seuraa joittenkin kavereittensa vanhempia ja myös minun kavereitani.
Tää on ehkä vähän semmoinen mitä jokainen katsoo omasta näkökulmastaan. Meillä ei edes kaikki sisarukset seuraa toisen sisaruksen pitkäaikaista puolisoa saatikka sitten jotain hänen sukulaisiaan. Toiset toki ottavat seurantaan kaikki kerrankin tavatut joita eivät sitten edes muista ketä olivat.
 
vierailija
Mä en taida uskoa että bojanilla olisi mitään suhdetta kenenkään kanssa. Mutta toivon että se on Lontoossa venytellyt rajojaan (ja raajojaan) ja saanut lumpustella rauhassa. Samoin toivon ettö jance on kävellyt romanttisesti käsi kädessä ja pussaillut keskellä Lontoon humua, jossa kukaan ei kiinnitä huomiota heihin.

🥰🥰🥰🥰😁
 

Yhteistyössä