K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jahas, pitäs rueta ettiin kuvaa missä Bllä on se musta huppari päällä ja verrata
Katsoin videoita eri keikkojen soundcheckeistä missä Bllä oli se huppari päällä ja vetoketju, nyörit ja taskut ainakin näyttäisi täsmäävän.

Ainoa mikä mua mietityttää on että hihat eivät Sadien päällä näytä kovin pitkiltä mutta Bn päällä hihat ovat itse asiassa aika lyhyet. Tosi löysä tuo huppari Sadien päällä on.
 
vierailija
Katsoin videoita eri keikkojen soundcheckeistä missä Bllä oli se huppari päällä ja vetoketju, nyörit ja taskut ainakin näyttäisi täsmäävän.

Ainoa mikä mua mietityttää on että hihat eivät Sadien päällä näytä kovin pitkiltä mutta Bn päällä hihat ovat itse asiassa aika lyhyet. Tosi löysä tuo huppari Sadien päällä on.
No miksi kuvittelette, että toi olis B:n huppari? Aika sairasta oikeastaan
 
vierailija
Anteeeks nyt, mutta mä en ymmärrä noita ”k näyttää saaneelta” tulkintoja. Ovat kyllä niin mutuilua kuin vaan mutullu voi olla. Kaikkea jotkut kuvittelee pystyvänsä ihmisestä näkemään. Vähän samoja kuin nuo ilmeiden ja eleiden tulkinnat shippaajilla. Lääppimis yms. videoiden spekuilun ymmärrän oikein hyvin ja niistä käytävän esitystä vai oikeita tunteita -koskevan keskustelun, mutta rajansa kaikella.
 
vierailija
Sekä Sadien että Bojanin hupparissa näyttäisi olevan harmaa vuori.
 
vierailija
Sekä Sadien että Bojanin hupparissa näyttäisi olevan harmaa vuori.
Hmm eli ainakin vetoketju, nyörit, taskut ja vuori täsmäis ja toki itse hupparin väri :D Interesting :p
 
vierailija
Aika monella ihmisellä tässä maailmassa on musta huppari, jossa saattaa olla harmaa vuori, mitkä älyvapaiden kokoontumisajat täällä nyt taas on?!
Höh ei tarvi noin tosissaan ottaa, saahan tässä nyt pohdiskella asioita. Miten tämä muka on sen älyvapaampaa kuin vauvan ketju jossa on jo yli vuosi pohdittu K&B välejä milloin minkäkin videon tai kuvan perusteella
 
vierailija
Aika monella ihmisellä tässä maailmassa on musta huppari, jossa saattaa olla harmaa vuori, mitkä älyvapaiden kokoontumisajat täällä nyt taas on?!
On toki mutta että kahdella ihmisellä joiden suhteesta on huhuttu on huppari jossa kaikki täsmää 1:1 ja pienemmällä osapuolella tämä huppari näyttää aika isolta. Turha sun on tästä ottaa kierroksia ihan samanlaista spekuilua tehdään kuin täällä aiemminkin.
 
vierailija
Aika monella ihmisellä tässä maailmassa on musta huppari, jossa saattaa olla harmaa vuori, mitkä älyvapaiden kokoontumisajat täällä nyt taas on?!
Ei se harmaa vuori ole ihan tavallinen. Eikös musta huppari ole musta joka puolelta yleensä. Haluaako ne nyt antaa vihjeitä suhteestaan, kyllä sen Bojanin takin jälkeen on ihan selvää, että Sadien musta huppari tutkitaan tarkasti.
 
vierailija
On toki mutta että kahdella ihmisellä joiden suhteesta on huhuttu on huppari jossa kaikki täsmää 1:1 ja pienemmällä osapuolella tämä huppari näyttää aika isolta. Turha sun on tästä ottaa kierroksia ihan samanlaista spekuilua tehdään kuin täällä aiemminkin.
Täytyy laittaa joksuille viestiä varmaan tästä vainoamisesta, että B laittaa nyt ton hupparin päälle, ettei luulla hänen ystävänsä käyttävän, ei ole mitään suhdetta pöljät
 
vierailija
Täytyy laittaa joksuille viestiä varmaan tästä vainoamisesta, että B laittaa nyt ton hupparin päälle, ettei luulla hänen ystävänsä käyttävän, ei ole mitään suhdetta pöljät
Anteeksi mutta mitä ihmettä sä teet tässä ketjussa? Sut tunnistaa kirjoitustyylistä kyllä. Et taida olla edes KB-shippiin pettynyt joten mikset vain mene vauvalle ja jätä tulematta tänne?
 
vierailija
Ei se harmaa vuori ole ihan tavallinen. Eikös musta huppari ole musta joka puolelta yleensä. Haluaako ne nyt antaa vihjeitä suhteestaan, kyllä sen Bojanin takin jälkeen on ihan selvää, että Sadien musta huppari tutkitaan tarkasti.
Meillä on miehen kanssa viisi mustaa hupparia tässä taloudessa. Yhdessäkään ei ole harmaa vuori. Yksi huppareista on tuollaista samanlaista paksua, jämäkkää ja sileää puuvillaa mutta muutoin erilainen kuin S/B-huppari.
 

Yhteistyössä