K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielenkiintoista. Saatan mäkin palata tänne uudestaan. Säännöt anonyymeillä palstoilla ei oikein houkuta, kun menee niin vänkäämiseksi välillä. Sitten on sivukaupalla sitä metakeskustelua. Mutta shippaaja kyllä oon ja K:n fani.

Jos tosiaan muuten täältä lähti toi hupparijuttu, niin aika hyvin bongattu, pisteet siitä 🫡
 
vierailija
Mielenkiintoista. Saatan mäkin palata tänne uudestaan. Säännöt anonyymeillä palstoilla ei oikein houkuta, kun menee niin vänkäämiseksi välillä. Sitten on sivukaupalla sitä metakeskustelua. Mutta shippaaja kyllä oon ja K:n fani.

Jos tosiaan muuten täältä lähti toi hupparijuttu, niin aika hyvin bongattu, pisteet siitä 🫡
Kyllä se täältä tänään lähti, en oo itse ainakaan missään huomannut että sitä ois muualla spekuloitu
 
vierailija
Voiko olla tylsempää keskusteltavaa kuin joku hermafrodiitti narkki Damon ja Visulahden vahakabinetin Sadie
Kuin niin.
Täällähän piti analysoida Bojanin ja Käärijän suhdetta realistisesetiä
Sit tää ketju ei oo sulle.
Miks ei. Täällähän piti analysoida Käärijän ja Bojanin suhdetta realismilasein. Mun mielestä Damon ja Sadie ei oo mitään realismia
 
vierailija
Mielenkiintoista. Saatan mäkin palata tänne uudestaan. Säännöt anonyymeillä palstoilla ei oikein houkuta, kun menee niin vänkäämiseksi välillä. Sitten on sivukaupalla sitä metakeskustelua. Mutta shippaaja kyllä oon ja K:n fani.

Jos tosiaan muuten täältä lähti toi hupparijuttu, niin aika hyvin bongattu, pisteet siitä 🫡
Ai eikun täällä siis ei saa shipata? Oon nyt vähän pihalla kun luin vasta noi uusimmat viestit. Ehkä pysyn sittenkin laivalla.
 
vierailija
Se täällä plussalla on plussaa että viestejä ei voi mielivaltaisesti poistella vain koska ei itse halua lukea niitä tai kuvittelee olevansa joku laivasiivooja ja poistelee toisia säästääkseen.
 
vierailija
Siis tää on tosi noloa mut mä oon oikeasti hyvin hämmentynyt siitä että B ei ookaan sitä miltä vaikuttaa. Sori, menen häpeämään!
Ei tuo S nyt ainakaan mikään "beard" ole, tai sii miksi olisi? Hän on niin menestynyt, ettei olisi mitään järkeä esittää slovenialaisen laulajan gf:ää. Lisäksi mahdollista suhdetta ei ole mitenkään tuotu esille, niin kuin beard -tilanteessa tehtäisiin. En näe syytä miksi B ei voisi olla heterokin
 
vierailija
Ei muakaan erityisesti kiinnostaa D tai S tai muutkaan "julkkisystävät" mut mua kiinnostaa oikein erityisesti B ja hänen elämänsä, myös se kenen kanssa hän oikeasti on. Ja sitä ei saa laivalla spekuloida.
 
vierailija
Emolla tuo on aika ristiriitainen mielipide, tämä sitten vaikuttaakin kotoisammalta paikalta, jos tuo on hyväksyttävä mielipide
Täällä on ihmisen hyvä olla. Paljon on keskusteluja jotka ei itseä kiinnosta ja paljon on ihmisiä eri mieltä mutta paljon paremmin eri aiheet ja mielipiteet mielestäni täällä soljuu kuin vauvalla. Toki tännekin trollit välillä eksyy.

Ja siis itse shippaan KB edelleen ja käyn usein vauvalla mutta yhä useammin siellä alkaa ärsyttää.
 
vierailija
Kyllä mä olen täysin vakuuttunut, että S ja B on yhdessä. Ei kaikki voi olla vain sattumaa. Onnea vaan sulle, joka lupasi syödä kamelin haalarin jos Bn kumppani ei ole nainen, vältyit tosi pahalta 🤣
 
vierailija
Mieluummin tää sais olla kokonaan no rules-palsta! Tosiasia kuitenkin on, että moni K&B -shipparikin kirjoittaa tänne, minäkin. Syy: täällä saa kiihkottomasti pohtia myös muita ”kiellettyjä” ihmisiä ja heidän asemaansa kaikessa. Ja voi spekuloida erilaisilla asioilla. Välillä täällä on tosiaan oikein kiinnostavaa ja kiihkotonta keskustelua.
 
vierailija
Ei tuo S nyt ainakaan mikään "beard" ole, tai sii miksi olisi? Hän on niin menestynyt, ettei olisi mitään järkeä esittää slovenialaisen laulajan gf:ää. Lisäksi mahdollista suhdetta ei ole mitenkään tuotu esille, niin kuin beard -tilanteessa tehtäisiin. En näe syytä miksi B ei voisi olla heterokin
Niin, kaikki viittaa siihen et gf on. Mä kun luulin että ei ole hetero.
 
vierailija
Ei tuo S nyt ainakaan mikään "beard" ole, tai sii miksi olisi? Hän on niin menestynyt, ettei olisi mitään järkeä esittää slovenialaisen laulajan gf:ää. Lisäksi mahdollista suhdetta ei ole mitenkään tuotu esille, niin kuin beard -tilanteessa tehtäisiin. En näe syytä miksi B ei voisi olla heterokin
Mä oon ainakin ollut koko ajan sitä mieltä että B on hetero. Tähän mennessä mun homotutka ei oo vielä kertaakaan pettänyt, mutta eipä mua nyt haittais olla väärässäkään tässä asiassa :D
 
vierailija
Mieluummin tää sais olla kokonaan no rules-palsta! Tosiasia kuitenkin on, että moni K&B -shipparikin kirjoittaa tänne, minäkin. Syy: täällä saa kiihkottomasti pohtia myös muita ”kiellettyjä” ihmisiä ja heidän asemaansa kaikessa. Ja voi spekuloida erilaisilla asioilla. Välillä täällä on tosiaan oikein kiinnostavaa ja kiihkotonta keskustelua.
Passaa minulle. Kunhan ei aleta valittamaan "realiteeteista" ja turhaa vänkäystä niin kuin emolla. NO RULES!
 
vierailija
Mä oon ainakin ollut koko ajan sitä mieltä että B on hetero. Tähän mennessä mun homotutka ei oo vielä kertaakaan pettänyt, mutta eipä mua nyt haittais olla väärässäkään tässä asiassa
Samaa mieltä! En tiedä onko minulla edes tutkaa, mutta olen pitänyt heterona. Onhan niitä vaihtoehtoja tietenkin siinä välissäkin, mutta ei ole mikään saanut minua epäilemään
 

Yhteistyössä