K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En vieläkään tajua, miten joku Bojan Sloveniasta on saanut hurmattua itselleen tuon tason tähden. Ja siis olen kuitenkin itse aivan hurmaantunut Bojanista, joka on ihanin ikinä!
Siis kun on suhteita, niin tuollainen voi tapahtua ihan luonnollisesti. Onhan se Kamelinvarvaskin sen huippunäyttelijän kanssa, eivätkä juuri tuo suhdettaan esille tai pönkitä toisiaan missään :D Arvostan kyllä K.ta siitä, eetä hänellä on ihan "maallikko". Voisi usealla tuollaisesta suosiosta nousta pissa hattuun, ja "tavikset" unohtua nopeasti.
 
vierailija
Tulin laivasta ekaa kertaa tänne moikkaamaan. Mä ainakin toivon että K ja B ovat tahoillaan onnellisia. Hienoa, jos molemmilla on tyttöystävät! Mä olin pitkään mieheni kanssa etäsuhteessa ja omin yhden hänen huppareistaan, ah se tuoksu<3 Ja silti, mulle tuo tosi paljon iloa kuvitella K ja B yhdessä mökillä Jotenkin kummallista, että tässä pitäisi valita puoli. Eipä mulla muuta, jatkakaa ja älkää ottako elämää niin valtavan vakavasti
Et ole meidän kirjoittajia, älä esitä
 
vierailija
En kyllä melkein toivois että toi suhde ois totta. Hemmetinmoinen homma saada se toimiin. Mutta kai niitä poikkeuksiakin on. Mutta en haluis olla samassa tilanteessa silti.
Mä en itse asiassa edes usko, että tuo tulee kestämään tai on mikään vakava juttu, jos koko suhdetta enää on. Vähän liian paljon muuttujia ja esteitä. Samoin ihmettelen, jos se Krisin mystinen tyttöystävä on enää matkassa, kun eihän tuolla aikataululla ole mitään yhteistä aikaa eikä hetkiä edes samassa maassa.
 
vierailija
Mä en itse asiassa edes usko, että tuo tulee kestämään tai on mikään vakava juttu, jos koko suhdetta enää on. Vähän liian paljon muuttujia ja esteitä. Samoin ihmettelen, jos se Krisin mystinen tyttöystävä on enää matkassa, kun eihän tuolla aikataululla ole mitään yhteistä aikaa eikä hetkiä edes samassa maassa.
Vähän hankalaa juu, kun B:n ura on niin kiinni Balkaneilla/Euroopassa ja juuri tuo keikkailu on tässä vaiheessa runsasta ja tärkeää
 
vierailija
Mä en itse asiassa edes usko, että tuo tulee kestämään tai on mikään vakava juttu, jos koko suhdetta enää on. Vähän liian paljon muuttujia ja esteitä. Samoin ihmettelen, jos se Krisin mystinen tyttöystävä on enää matkassa, kun eihän tuolla aikataululla ole mitään yhteistä aikaa eikä hetkiä edes samassa maassa.
Twitterin juorutilillä onkin jo monta kertaa ollut esillä, että Krisillä olisi uusi tyttöystävä, ei se sama, jonka kanssa oli monta vuotta.
 

Yhteistyössä