K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo mihin vastasit on osa sitä kulttimeininkiä. On "me" ja "ne", ja "meistä" kaikki ovat puhdasoppisia, koska jos eivät ole, ovat "niitä". Ei tän pitäisi olla niin vakavaa, haloo!
Juu, eihän siinä ole mitään ideaa vain painaa menemään 50 keikkaa/kesä tahdilla. Heillä on kuitenkin omat kiertueensa, niin kesälle riittänee festarit
Kyllä minä olen tosi pettynyt joksujen laiskuuteen, tavallisiakin keikkoja olisi voinut tuohon ottaa
 
vierailija
Hmm ei tääkään taida oikein olla mun paikka. Oon annaliisa ja shippari ja muut asiat ei kauheasti kiinnosta. Tumppu tuntuu eniten omalta paikalta, harmi kun siellä ei oo suomenkielistä juttua.

Ja sori turhasta spämmistä, halusin vain sanoa, jos jollain muulla on samat fiilikset.
 
vierailija
Hmm ei tääkään taida oikein olla mun paikka. Oon annaliisa ja shippari ja muut asiat ei kauheasti kiinnosta. Tumppu tuntuu eniten omalta paikalta, harmi kun siellä ei oo suomenkielistä juttua.

Ja sori turhasta spämmistä, halusin vain sanoa, jos jollain muulla on samat fiilikset.
Ei mullakaan ole enää samanlaista paikka kuin kesän ketju mutta silti roikun näissä edelleen.
 
vierailija
Hmm ei tääkään taida oikein olla mun paikka. Oon annaliisa ja shippari ja muut asiat ei kauheasti kiinnosta. Tumppu tuntuu eniten omalta paikalta, harmi kun siellä ei oo suomenkielistä juttua.

Ja sori turhasta spämmistä, halusin vain sanoa, jos jollain muulla on samat fiilikset.
Mikäs emoketjussa on vikana? Tykkäät shipata K:ta muille kuin B:lle
 

Yhteistyössä