K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä kyylään sitä hupparia vieläkin 🤣 yritän etsiä vanhempia kuvia siitä. Kumman se alunperin sitten on? Tässä alussa vilahtaa Sllä samanlainen huppari ja tää on vanhempi kuva.
 
vierailija
Tätä en ymmärrä jos neutraalisti puhutaan ihmisestä ja ei tunnistettavalla nimellä, että miksi se ei käy? Gf on kuitenkin tiedossa. Haukkumista ja henkilötietojen levittelyä en hyväksy, mutta muuten en ymmärrä tuota poistelua.
Se ketju on K ja B suhteelle, siellä on useampi, jotka haluaa heidät tosielämässä yhteen niin eihän tälläinen mitenkään sinne kuulu, ja kun K ei ole tuonut esiin niin ei tiedetä onko kumppania? Yksityishenkilöt ei kuulu muutenkaan
 
vierailija
Emoketjussa on niin paljon kaikkea muuta kuin itse K:ta tai K&B:tä. Fonttikokojen vertailua tai Jokrujuttuja. Ja sit sitä metakeskustelua että mistä saa tai ei saa puhua ja sitten tulee vielä joku vänkäämään.

Ja sori edelleen, tiedän ettei mun valitus kuulu tänne
On täälläkin välillä jokerijuttuja. Hyvä niin koska itse tykkään! Mutta tuota metakeskustelua paljon, paljon vähemmän onneksi. Tänään oli yllättävän paljon, mutta ihan ymmärrettävää kun keskustelemaan tuli uutta porukkaa.
 
vierailija
Emoketjussa on niin paljon kaikkea muuta kuin itse K:ta tai K&B:tä. Fonttikokojen vertailua tai Jokrujuttuja. Ja sit sitä metakeskustelua että mistä saa tai ei saa puhua ja sitten tulee vielä joku vänkäämään.

Ja sori edelleen, tiedän ettei mun valitus kuulu tänne
Ok, oon minäkin väärässä paikassa, minulle se sopii, kun oon molempien fani ja K&B shippaaja sekä tykkään vielä niistä säännöistäkin, ainoa mikä siellä on ärsyttänyt oli se pipolätkähölötys niitä juttuja en jaksanut seurata, kun mukaan tuli vielä sitä P pakotusta silloin
 
vierailija
Tällaista tämä palstailu aina välillä 🤣 öitä
 
vierailija
Kaikkien Joksujen ja JO bändi tilin sijainti näyttää vielä Saksaa. Eikö se yleensä päivity heti kun matkustaa? Ovat vielä siis Saksassa. Boitsulla tuota sijaintia ei ole jaettu.
 

Yhteistyössä