K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se ketju on K ja B suhteelle, siellä on useampi, jotka haluaa heidät tosielämässä yhteen niin eihän tälläinen mitenkään sinne kuulu, ja kun K ei ole tuonut esiin niin ei tiedetä onko kumppania? Yksityishenkilöt ei kuulu muutenkaan
Juu juu, ei tiedetä onko Klla kumppania. Muuten vaan ollut kohta jo kaks vuotta sama muija messissä, sama muija ollut mukana useammalla lomareissulla, sama muija (tai sen omaisuutta) on näkynyt useampien videoiden/kuvien taustalla, sama muija on ollut Kn mukana ties kuin monen eri bändin bäkkärillä... Mut joo, ei tiedetä onko Klla kumppania
 
vierailija
Eikös B sanonut että viimeisteli kaikki kiertueella kuullut uudet kappaleet Helsingissä? En mäkään usko että mitään niistä on alettu varta vasten S:stä kirjoittaa, mutta on tuore suhde voinut siinä viimeistelyvaiheessa vaikuttaa paljonkin.
Mua kyllä vähän huvittaa koko S-kuvio. Olin itse varma että Lontoossa B voi vapautuneemmin ja enemmän tuntemattomana etsiä/löytää miesseuraa, mutta sitten se meneekin ja löytää itselleen sieltä mahdollisimman kuuluisan tyttöystävän.
 
vierailija
Joo joku Slovenialainen slaidaa Hollywood tähden dmään ihan varmasti. Ja sitten alkaa vasta seuraamaan Tammikuussa? Joo ei.
Mä en DM-juttuihin usko mutta on B saattanut tavata Sn ja Dn viime vuonna kun sehän alkoi seurata Dtä instassa jo syksyllä. Ja oli vähän outoa että D oli viemässä Krisille synttärikakkua sydänsilmin heti vuoden alussa jos olivat juuri tutustuneet. Mitä B puhuikaan Dhen tutustumisesta siinä JO subsin haastattelussa?
 
vierailija
Mä en DM-juttuihin usko mutta on B saattanut tavata Sn ja Dn viime vuonna kun sehän alkoi seurata Dtä instassa jo syksyllä. Ja oli vähän outoa että D oli viemässä Krisille synttärikakkua sydänsilmin heti vuoden alussa jos olivat juuri tutustuneet. Mitä B puhuikaan Dhen tutustumisesta siinä JO subsin haastattelussa?
Krishän kävi yksinkin Lontoossa on voinut tutustua silloin. Sadietä alkaneet seurata Tammikuussa.
 
vierailija
Ja minä sanon, että sulla on joku pakkomielle jankata K ja Joksujen viilenneistä suhteista, vaikkei se pohjaudu mitenkään todellisuuteen. K on sitä paitsi tykännyt tosta julkaisusta.
Näkihän sen jokainen, että jotain oli tapahtunut/tapahtumassa noiden suhteelle Suomen keikkojen aikoihin. Härtsällä sen sijaan on ollut luontevat välit joksuihin jo jonkin aikaa. Hän tapasi joksut Lontoossakin keväällä.
 
vierailija
Ei K ole seurustellut moneen vuoteen.
Ne niistä sanomisista.
No just näin. Kun seuraavan kerran B:ltäkin jossain haastiksessa kysytään, että onko yhä sinkku niin aivan varmasti vastaa että on/kiertää kysymyksen, vaikka todellinen tilanne olisi mikä. Ja se on täysin ok, kaikki julkisuuden henkilöt tietysti saavat kertoa julkisuuteen yksityisasioistaan haluamansa version tai olla kommentoimatta kokonaan.
 
vierailija
Näkihän sen jokainen, että jotain oli tapahtunut/tapahtumassa noiden suhteelle Suomen keikkojen aikoihin. Härtsällä sen sijaan on ollut luontevat välit joksuihin jo jonkin aikaa. Hän tapasi joksut Lontoossakin keväällä.
Herran jumala niillä ei ole koskaan muuta suhdetta ollut kuin ystävyys suhde. Se Bn uusi suhde saattoi vaikuttaa siihen miten julkisesti käyttäydyttiin ja mitä postattiin, mutta ystävyyteen ei ole mikään vaikuttanut.
 

Yhteistyössä