K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskon, että heidän välillä on tapahtunut myös jotakin seksuaalista, ymmärrän tätä suhdetta odottavia, koska heidän välillään on selkeää kemiaa nähtävissä
Jotain epätavanomaista saattoi tapahtua, koska K oli are you- illan jälkeen jotenkin hämillinen ja outo. Ja siihen päälle Etelin vihjailut. Mitä Etel tietää? Ja ehkä myös Matti?
 
vierailija
Mä en usko että yöpyivät Vantaalla. Iso lössi, tuskin siellä Pöyhösillä niin paljon tilaa on. Ekan illan kävivät viettämässä siellä, ruokaa, juomaa ja saunaa.
Minä kyllä uskon. Onhan niillä viidelle tilaa, kun omista pojista vain yksi enää kotona. Kn äiti bailasi Kultsallakin Kn kavereiden kanssa, varmasti tottunut poikia ja niiden kavereita passaamaan. Mikä siinä on niin vaikea uskoa? K on antelias ja auttavainen ystävilleen. Onhan se kuultu esim. riensi heti PB Tiinaa ja miestään auttamaan kun niillä hajosi auto ja piti ehtiä junaan.
 
vierailija
Minä kyllä uskon. Onhan niillä viidelle tilaa, kun omista pojista vain yksi enää kotona. Kn äiti bailasi Kultsallakin Kn kavereiden kanssa, varmasti tottunut poikia ja niiden kavereita passaamaan. Mikä siinä on niin vaikea uskoa? K on antelias ja auttavainen ystävilleen. Onhan se kuultu esim. riensi heti PB Tiinaa ja miestään auttamaan kun niillä hajosi auto ja piti ehtiä junaan.
No entäs crew, missä ne yöpyi kaks ekaa yötä? Vai tuliko ne Suomeen vasta lauantaiksi?
 
vierailija
Jos te nyt käskette paatille noiden are you iltojen ja etelin takia niin itse ainakin kyselen ihan vaan siksi että tietäisin onko nekin Etelin vihajailut vaan jonkun omassa päässä kehittelemiä vai ihan asiaa. Ei ole vielä shippaamista.
 

Yhteistyössä