K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä on ihan päivänselvää että Bojan ja Sadie seukkaa. Liikaa sattumia ja pieniä yksityiskohtia tullu esille. Jotenki harmittaa tai pelkäsin tätä koska Bojan löytää jonkun, kun on ite ollu siihe ihastunu niin tuntuu niiku olis menettäny jonku lol vaikka ei mitään mahista itellä Bojaniin oo koskaan ollukaan mut se kun tietää et nyt joku toinen nainen saa Bojanin. Ja tietty se että Jeren ja Bojanin välit ihan selkeesti viilenny kun ei Bojanilla oo enää aikaa nytkun pitää tyttöystävän perässä lennellä. En ole shippari mutta tykkäsin siitä et kun tuntu et Bojanilla ja Jerellä oli ainutlaatuinen ystävyys. Tuskin nähdään Bojania enää Suomessa vapaa-ajalla niiku sillo viisujen jälkeen.

Pitäs hankkia vissii oma elämä ku tuntuu et itsellä ihan mieli maassa
Mua huvittaa nämä kun itse olen täällä lähinnä K takia ja sillä on koko ajan ollut mukana se joku. Enkä muista että se olisi koskaan sen enempää haitannut. En tiedä olisko tilanne toinen jos se joku olisi tullut mukaan vasta myöhemmässä vaiheessa. Voimia sulle kuitenkin!
 
vierailija
Mulle on oikeesti ihan sama missä B on, ei se mulle kuulu eikä hirveesti sen vapaa aika edes kiinnosta. Ei kosketa seurustelut tai muut mun elämää mitenkään. Mä vain fanitan ja kuuntelen musaa. Kärppää voisin kyllä pannakin kaiken lisäksi.
 
vierailija
Kaikilla näyttää sijaintina olevan edelleen Saksa, vaikka luultavasti ovat jo siirtyneet kotikonnuille. Instan sijaintitietoihin vaikuttaa kuitenkin esim vpn, gps, sijaintitietojen jako eri sovellusten välillä, wifi vai mobiilidata jne. Se siis ei välttämättä vaihdu tasan samaan aikaan kuin itse siirryt maasta toiseen.
 
vierailija
Höpöhöpö. Aivan varmasti B on omilla teillään, koska postasi vasta tänään sen, minkä kaikki muut eilen yhtäaikaa.
Mä aattelin ihan samaa. Sit tulin katumapäälle, koska se on postannut muita vähemmän muutenkin nyt studioaikana, ja aattelin että se on vähän vierottanut itseään instasta. Ja sitten taas kai se olisi muualtakin voinut postata sen saman, ei kai siihen melkein vuorokauden viivettä tarvita vaikka olisi toisella puolella maapalloa. Ja sit lopulta päädyin siihen, että voi se olla vaikka missä, mutta postaamistahti ei ehkä kerro siitä kuitenkaan mitään :D
 
vierailija
Mun mielestä on ihan päivänselvää että Bojan ja Sadie seukkaa. Liikaa sattumia ja pieniä yksityiskohtia tullu esille. Jotenki harmittaa tai pelkäsin tätä koska Bojan löytää jonkun, kun on ite ollu siihe ihastunu niin tuntuu niiku olis menettäny jonku lol vaikka ei mitään mahista itellä Bojaniin oo koskaan ollukaan mut se kun tietää et nyt joku toinen nainen saa Bojanin. Ja tietty se että Jeren ja Bojanin välit ihan selkeesti viilenny kun ei Bojanilla oo enää aikaa nytkun pitää tyttöystävän perässä lennellä. En ole shippari mutta tykkäsin siitä et kun tuntu et Bojanilla ja Jerellä oli ainutlaatuinen ystävyys. Tuskin nähdään Bojania enää Suomessa vapaa-ajalla niiku sillo viisujen jälkeen.

Pitäs hankkia vissii oma elämä ku tuntuu et itsellä ihan mieli maassa
Hassua miten me ajatellaan ihan täysin päinvastoin. Musta olis ihanaa että B löytäis jonkun ihanan tyypin itselleen. Sadiekin sopisi hyvin
mutta mä taas en usko siihen juttuun yhtään. Lähinnä ihmettelen että mitä täällä nyt tyhjästä höyrytään. 😂 Sen voisin uskoa että olis Damonin luona, mutta en mitenkään varma ois siitäkään.
 
vierailija
Mä aattelin ihan samaa. Sit tulin katumapäälle, koska se on postannut muita vähemmän muutenkin nyt studioaikana, ja aattelin että se on vähän vierottanut itseään instasta. Ja sitten taas kai se olisi muualtakin voinut postata sen saman, ei kai siihen melkein vuorokauden viivettä tarvita vaikka olisi toisella puolella maapalloa. Ja sit lopulta päädyin siihen, että voi se olla vaikka missä, mutta postaamistahti ei ehkä kerro siitä kuitenkaan mitään
Apua mitä kirjoitusta!
4 se sanaa Bojanista.
Ihan kuin kirjoittaisi koirasta.
Hän on Bojan
 
vierailija
Mun mielestä nää on aina olleet kiinnostavimpia informaatioita, että kuka panisi ketäkin.

Emoaluksella jo pyhästi lupasin ottaa kaikki joksut yhtaikaa, tarvittaessa voin myös ihan vaan katsella heitä keskenään.
Kun olis kiimaton versio tästä ketjusta. Minusta Bojan on helppo kattella, mutta enempää en kehtaa tässä iässä edes ajatella.
 

Yhteistyössä