K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä ny höpise. Se lista oli ihan kiva aluksi mutta sitten sinne alkoi päästä vähän liian heppoisin perustein. Voin kuvitella että sen ylläpitokin oli työlästä silloin kun vauvan kommentointitahti kiivaampaa.
t. eri
LG:lle oli oikeasti varmaan työlästä ylläpitää sitä listaa. Hänen täytyi jaksaa lukea aktiivisesti ketjua ja muokata niitä listalle ehdotettuja juttuja sopivaan muotoon jne. Itse rakastan listoja, niihin on koottu nautadomin parhaimmat huumori pläjäykset ja samalla ne toimii muistona menneisyyden hauskoista hetkistä. En tule ikinä ymmärtämään sitä henkilöä, jonka oli pakko ilmiantaa niitä listoja.
 
vierailija
Kuinka paljon Vauvalla on nykyään porukkaa, suurinpiirtein? En ole käynyt pitkiin aikoihin. Onko yhtä aktiivinen kuin ennen?
Se oli aktiivinen viisujen ja äitienpäivän aikoihin. Olikohan viime lauantaina, kun siellä oli illalla erityisen hauska tunnelma (ne AI kuvajutut). Paljon on edelleen ankeutusta, trollailua ja tietty tämän yhden show. Parhaimmillaan olen nähnyt ns. tavallisena arkipäivänä noin 30-45 yläpeukkua jossakin viestissä, joten oletan että porukan määrä on laskenut.
 
vierailija
LG:lle oli oikeasti varmaan työlästä ylläpitää sitä listaa. Hänen täytyi jaksaa lukea aktiivisesti ketjua ja muokata niitä listalle ehdotettuja juttuja sopivaan muotoon jne. Itse rakastan listoja, niihin on koottu nautadomin parhaimmat huumori pläjäykset ja samalla ne toimii muistona menneisyyden hauskoista hetkistä. En tule ikinä ymmärtämään sitä henkilöä, jonka oli pakko ilmiantaa niitä listoja.
Onko ne kaikki LG:n laittamat listat tosiaan poistettu? Just hiljattain mietin että ois kiva käydä lukemassa mutta en onnistunut löytämään.
 
vierailija
Kirjoitin tänne muutama viikko sitten, että tunnen menneisyyden haamujen läsnäolon… Eikä tämä kummitus taida olla ainoa muisto viime kesästä.
Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin 💕 Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.

Janin haitari/balkanin shemeikan äiskä/IK
 
vierailija
Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.

Janin haitari/balkanin shemeikan äiskä/IK
Toi on kyllä fucked up, että yks luonnehäiriöinen pitää koko ketjua panttivankinaan ja ajaa hauskat tyypit pois.
 

Yhteistyössä