K40-ketju. Tässä saat valittaa ikääntymisen tekemistä krempoista ja kulahtamisesta

Täytyy kyllä sanoa, että oma terveys on suorastaan romahtanut 3 vuodessa. Koronalla etc. ei asiassa ole osaa eikä arpaa. Periaatteessa ei mitään vakavaa, mutta kokonaisvaikutus on melkoinen.

Se kun on ollut terve kuin pukki 0 -45 ilman oikeastaan pienintäkään ongelmaa, niin sitten kun alkaa kasaantumaan, niin se tuntuu aika kamalalta.

Flunssat tuntuu nykyään helvetiltä. Jalat/polvet prakaa. Olen alkanut ottaa influenssa-rokotteita, koska luulen että olisivat liikaa minulle nykyään.

Urheilut loppuneet lähes tyystin. Ennen pelasin lätkää ja fudista. Nyt ei tarvi noita ees harkita enää. Paljon aikoinaan liikkuneena tää on aika ikävää. Joku sanoo, että rupee tekemään jotain muuta. Mutta mua ei nuo yksilölajit oo ikinä kiinnostaneet.

Yhäkään en kyllä ole ollut oikeastaan koskaan saikulla. Omassa työssö sitä saikut hoidetaan etänä, näin se vaan menee.
Kannattaa silti yrittää liikkua. Ensi alkuun voi joku yksilölaji tökkiä, mutta sit se helpottaa. Uinti kävis polvivaivaiselle? :)
 
Onpa aika huolestuttavaa luettavaa, että 40- vuotiaat ovat noin huonossa kunnossa. Olen yli 60 ja 40+ päivätyön lisäksi vedin viikossa kahta liikuntaryhmää miesten&naisten, ajoin päivässä 21 km fillarilla ja illalla kävin hoitamassa hevosen tallilla. 45 lähdin opiskelemaan uutta ammattia. Nyt voin sanoa, että suksi ei kulje enää yhtä kovaa mutta pärjään.
Nyt teillä 40+ on viimeiset hetket kerätä kuntoa vanhuutta varten.
Totta! Ja ylipainon kans saa olla tosi tarkkana.
 
Mun selkä on jo siinä kuosissa etten meinaa päästä lattialta edes käsiä käyttäen ylös joten ei siis oo pitkää ikää odotettavissa
Terveisin: Ketjun ikäsyrjintää vastustava Nuori kapinallinen jonka mielestä säännöt on tehty rikottaviksi(silloin kun siitä ei ole vahinkoa)
Miten sun kädet jakselee? Ja onko testattu ettei ole reumaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Miten sun kädet jakselee? Ja onko testattu ettei ole reumaa?
Kädet on leikkauksen jälkeen hyvät. Selkä on mennyt töissä, kutakuinkin kaikki nikamat lukossa ja alaselkä on nyt tosi huono, varmaan fyssarilla/osteopaatilla sais hoidettua mut kun ei saa aikaiseksi. Ei lihaksisto palaudu enää niinkuin nuorempana:unsure:
 
Mun selkä on jo siinä kuosissa etten meinaa päästä lattialta edes käsiä käyttäen ylös joten ei siis oo pitkää ikää odotettavissa
Terveisin: Ketjun ikäsyrjintää vastustava Nuori kapinallinen jonka mielestä säännöt on tehty rikottaviksi(silloin kun siitä ei ole vahinkoa)
Sen takia otin 40 ikävuoden rajapyykiksi, koska se on oikeesti se vedenjakaja. Siihen mennessä tehdyt terveysmokat alkavat näkyä kehossa, ja 40 alkaen alkaa rupsahtaminen käynnistyä vauhdilla. Mulla on jo esivaihdevuodet. :(
 
Mitäs.....merkkiä sä käytät? (Siis uskon että olet ikinuori etkä tarvitse mitään, mut käytät kuitenki ähäskutti)
Mulla on nyt tätä mutta en maksanut siit kuin kympin per purkki ku ostin niin että menivät parissa kuukaudessa vanhaksi.


Mut en huomaa tuossa mitään eroa siihen, kun'viimeksi mulla oli joku edullinen pussillinen kollageenijauhetta. Päinvastoin sitä oli helppo heittää ruokalusikallinen smoothien sekaan. Noi kapselit ovat niin pieniä että oikeasti on älytöntä edes pakata sitä niihin.

Eli siis vaikka tää toimii yhtälailla.

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulla on nyt tätä mutta en maksanut siit kuin kympin per purkki ku ostin niin että menivät parissa kuukaudessa vanhaksi.


Mut en huomaa tuossa mitään eroa siihen, kun'viimeksi mulla oli joku edullinen pussillinen kollageenijauhetta. Päinvastoin sitä oli helppo heittää ruokalusikallinen smoothien sekaan. Noi kapselit ovat niin pieniä että oikeasti on älytöntä edes pakata sitä niihin.

Eli siis vaikka tää toimii yhtälailla.

Ei tuo pussi vaikuta kalliilta. :)
 

Yhteistyössä