Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

:wave: pitkästä aikaa..TERVETULOA KAIKILLE UUSILLE!!! :flower: :hug:

mie en ole ehtinnyt ihan joka ketjuun mihin olen alkanut kirjoitella.. pitää muistaa liikkua jotta nämä sokerit ei nouse korkeelle eikä paino lähde liikaa nousemaan..

ja AINAKIN VIELÄ olen saanut olla ilman insuliinin alotusta..seuraava mittaus tulosten tarkastaminen on 30.9.09..samana pivänä taas pääsee ultraankin, kun katellaan salaperäisen ihastuksen painoarvo..

salaperäinen ihastus on antanut ymmätää että se mikä jalkojen välissä on on hänen eikä sitä toisten tarvitse tiirailla :heart: :LOL: ..jokaisella ultraus kerralla on ollut napanuora jalkojen välissä :D

nyt lähden teen keittoon kun nämä nuhanenä koululaiset heräsivät..TIETENKIN AIKAISIN KUN EI OLE KOULU AAMU :D :heart:

Dare ja "maradona nisupulla" 25+5
 
Onnea tällipaju! :flower:

Mä kävin nyt sit eilen koks:issa jälkikontrollissa niistä viime viikoisista vuodoista ja kaikki oli hyvin! =)
Laskettuaika ois nyt sitten 23.4.2010, samana päivänä on mun enon syntymäpäivä et saas nähdä kuin käy.. :heart:
 
Laitan sulle yv:tä... ei viitti yleisellä palstalla vielä ilmiantaa paikkakuntaa kun ollaan näin alussa raskautta jos vaikka kaikki ei olekaan kunnossa tms..ja jos vaikka joku tuttu arvaa...
Mietin tässä josko joku jaksaisi aloittaa uuden pinon (vähän niinkuin päivitystä...???)
 
hieman kesti...elikkäs poika syntyi 25.8 klo 10.53.3240g ja 49cm. Kipulääkitykseni meni päin pers...vasta kun yökkö saapui,sain oikeat lääkkeet... |O Kotiinlähdön kanssa taistelin koko lauantain |O |O olin vasta 18.30 kotona....poika oli lastenosastolla koko ajan,sokeritipassa.Nyt totuttelemme arkeen =) 4v.poika mustis.Ihanaa tämä on :heart: :heart: Onnea kaikille vauvansa saaneille sekä odottajille :hug: Tiedoksi ensi kertalaisille jotka koksiin menevät,älkää antako pompottaa siellä!vauva on teidän...suurin osa ihania siellä 8bllä :heart: En viitsi nimiä laittaa ikävistä tyypeistä |O
 
Tällipaju ja Elriina Onnea molemmille pienistä nyyteistä :heart:

Uusille tervetuloa :wave: Koksilaisia lisää :D

Mulle ainakin sattunut molemmilla aiemmilla kerroilla mukavat hoitsut,mut ehkä mä oon ollu siel oikeessa päässä käytävää :D

Muutes koksilaiset vielä tekeekö sen rakenneultran kätilö vai lääkäri,mulla kun se on ens viikolla eessä ja oon miettiny tota meiän eskarilaisen hoitoo tai siis et ehinkö kotiin ennen ku tuo kotiutuu,ku jos on pelkkä kätilö ni kai sielt nopsaa selviiki,mulla ku ei oo mitää muistikuvaa tai viimeks ramppasin siel jatkuvasti ja milloin oli kätilö ja milloin lääkäri :/

Piiuli ja toukka 20+0
 
Piiuli mie meen tiistaina, eikös sulla ollu vasta sen jälkeen, voin tulla tiistaina kertomaa mikä oli tilanne sillon. :p

Mukavaa kun tulee uusia !! Toivottavasti saatais vähän elvytettyä tätäkin keskustelua pikkuhiljaa. :)

Täällä tosiaan ei sen ihmeempiä, r-ultraa jännittäessä ja oottaessa, masu kasvaa ihan silmissä, ja pikkuhiljaa alkaa liikkeet voimistumaa niin että tuntuu jo joka päivä ainakin jotain tönimistä, ja mieskin ehtiny muutaman kerran tuntea. :heart:

NiiZ ja Pallero 21+5 :heart:
 
niiz joo keskiviikkona menossa :D tuuhan infoomaan,tosin meillä kyllä mies sanoi et voi jäädä kotiin lasten kanssa ni sithän mul ei oo välii vaik menis koko päivä ;) onkohan sul muuten menny viikot jo vähä juosten? :whistle: ku mulla mun laskujen mukaan 20+4 ja eikös sul ollu la paria päivää ennen mua vai muistanko mä ihan väärin :ashamed:
 
oho no näköjään sitä on eilen puolunessa taas kirjotellu ihan mitä sattuu. :LOL: siis oikeesti joo tänään 20+6.. :p näköjään sitä yrittää kiriä tota aikaa että menis nopeemmin.

joo tuun sit kuitenki kertoo kuin meni. :heart:
 
Hello!!
Täällä kärsitään armottomasta räkätaudista
:snotty: mistä lie sen saanut..veti eilen ihan veteläksi ja makoilin siis eilisen päivän sängynpohjalla...

Huomenna olisi ensimmäinen neuvola käynti jes!!
Toivottavasti sydän äänet kuuluu... niin jaksaa iloisin mielin odotella sitä ultraa.. =)
Palaillaan taasen... :wave:
 
Täällä rakenneultra takana ja kaikki oli niin kuin pitää,painoa pikkuisella 400g,koko vastasi viikkoja 21+3,mut ei sit kuitenkaa sitä lähteny muuttamaan.Kätilö oli kyllä aivan ihana ja kysellä sai niin paljon ku kerkes :D sukupuoltakin siinä yritti kattoa ja hataran veikkauksen sain vahvistamaan mun omaa mieltä :heart:
Näkyi siellä muutama muukin rakenneultraan menijä tai sit olivat muuten vaan pieni mahaisia :) joten taitaa olla tammimasuja tulossa aika paljon :heart:

Piiuli ja toukka 20+6
 
Täällä odotellaan huomista eka neuvolaa.. Saa taas varmaan istua ja turista jonkun 1,5-2 tuntia neuvolan tätsyn kanssa, sen tapaamisista ei nimittäin alle tunnissa selviä! =)

Meillä tyttönen taas pipinä, onneks ei kuumetta mutta vissiin virtsiitti on. Alkaa riittää jo noi lääkekuurit!
Onko kellään kokemusta kaakon alueen homeopaateista? Minkä hintaisia jne.
 
Hellou...
Mulla oli eilen neuvola, pääsin sieltä suht nopeaan meni vain 45min. :D
Oli ihan kiva olla "tentattavana".
Sydän ääniä pyysin että yritettäis saada kuulumaan... ja eihän sieltä kuulunut mitään,
mikä vähän harmittaa, mutta onneksi on ultra parin vkon päästä.
Lastketuksi ajaksi se Töytärin Eija sai 22.4 (kuukautisista) itse olin laskenut 23pvä...
mutta katsotaan mitä ne sanoo sitten ultrassa.
Vaikka yliaikaiseksi se kait menee kuitenkin..eli jos sitte Vapuksi..
Ellei nyt satu huonoa tuuria ja ole joku tuulimuna tms...Toivotaan parasta! =)
 
Voi harmi ettei kuulunut sydän ääniä.. =( Mulla on huomenna toi Metsäsen Mikin vastaanotto ja siellä saattaa aina hiukan venähtää, mut ei se haittaa! =) Innolla odotan et pääsen taas sen kanssa juoruamaan!
:LOL:
 
Neuvolassa tuli käytyä ja kaikki oli hyvin! =)
Neuvolantäti merkkasi lasketuksi ajaksi 20.4.2010, mut mä taidan pysyä siinä 23.4.2010 koska se on kumminkin ultrassa saatu.
Nyt sitten odotellaan aikaa np-ultraan ja ihmetellään että miten hitossa mun alavatsa alkaa nyt jo pömpöttää.. :p
 
Moikka kaikille tosi pitkästä aikaa!

En ole päässyt ollenkaan koneelle, olen kotona maannut sairaslomalla viimeiset kaksi viikkoa ja sitä ennen olin kesälomalla kuukauden.

Kaikki on muuten ihan hyvim, paitsi että paha olo pahenee edelleen, oksentelen joka päivä ja yö. Paino nousee silti joten sen takia ei isompi huoli masukin puolesta ole.

Tänään viimeksi käytiin neuvolassa ja kaikki oli kunnossa, hb oli tosin tippunut 106 vaikka syön rautaa. Nyt sitten rupean syömään kaksi päivässä ja c-vitamiinit päälle.

En varmaan hirveästi pääse koneelle lppuraskauden aikana, hiukan harmittaa kun on ollut niin ihanaa jutella teidän kaikkien kanssa ja jakaa kaikki ilot ja murheet!

Iloista odotus aikaa kaikille kuitenkin ja tulen kyllä moikkaamaan aina kun mahdollista! :hug: =)

Jennninho+masukas poikanen 26+1
 
Im Back.. :wave:
ja samalla nosto ettei vajota ihan viimosille sivuille..... ;)
Koks:iin sain ultra ajan 6pvä Lokakuuta...vielä puolitoista vkoa!!! :kieh:
Pitää kyllä sanoa että olo on kun en olisi raskaana laisinkaan, pahoinvointikin oli aika "mietoa" ja loppui sekin kokonaan muutama vko sitten...huoh..
 

Yhteistyössä