Kaakonkulman Odottajien kesä 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

AnQ
Huijui, mie olin pari päivää poissa ja hirveet määrät tekstiä - mikä ei ole ollenkaan huono juttu, mahtavaa että tämä pino on näinkin aktiivinen! Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille :flower:

Kääkkänällä oli aika hurjia kuulumisia, toivottavasti pikkuinen malttaisi vähän aikaa majailla masussa ja että kokeissa selviäisi jotain! Uskon, ettei olon kanssa ole mitään helppoa, joten tietysti jos lähtisi tulemaan, olisi kuitenkin jo hyvät viikot alla. Paljon tsemppiä kuitenkin :flower:

Jonspelle :flower: ihanista ultrakuulumisista! Olisit kyllä voinut junailla sen viikon 33 ultran jotenkin miulle, mie mielelläni kävisin tarkistuttamassa naperon kokotilanteen :LOL:

Kotona olemisesta: esikoisen kanssa olin kotona sen vanhempainvapaan ajan, eli miulla loppu silloin toukokuun lopussa vapaat ja mies jäi kotiin sen jälkeen. Esikoinen meni hoitoon vähän päälle vuoden vanhana. Nyt miulla loppuu vanhempainvapaa pari viikkoa aiemmin, sen päälle pidän nyt parin vuoden kesälomat ja palaan töihin. Saa nähdä, haluaako mies jäädä nyt kotiin, kyllä se meillä sotki taloutta jonkin verran. Sen tiedän kuitenkin, että vuoden verran itse olen kotona - mie ihailen suunnattomasti kotiäitejä, jotka on vuosikausia kotona, sillä itse en siihen pystyisi. Toivon vaan, että tän toisen kanssa hoitoasiat sujuu yhtä hyvin kuin esikoisen kanssa, eli on päiväkodissa kuin kotonaan.

Tänne ei vielä ole rantautunut turvotukset, tosin tää painonnousu olis helpompi kestää jos olis "vaan" turvotusta :D Huomenna olisi taas neuvola, pääsee ihailemaan vaa'assa varmasti uusia kymmenlukuja, huhhuh.. Ja kahden viikon päästä olen viimoista päivää töissä! Paniikki!

AnQ + tyyppi 32+6
 
Poika syntyi 24.6 klo 11.28. 3285g ja 49cm. Kiireelliseen sektioon meni kahen päivän käynnistelyjen jälkeen, joka oli tuskaa.. Kohtu kerkes tulehtuu, joten antibiottitippaan poika ja äiti ja viikko sairaalassa... Mut paranemaan päin jo ja poika on ihana :) mut oli aika rankka kokemus.. Selvittiin kuitenkin hengissä Anzzu ja poika 6vrk
 
Jonspelle onnittelut myös täältä hyvien ultrakuulumisten johdosta. :flower:

Kääkkis Toivottavasti tein pikkunen vielä hetken malttaisi pysyä masussa, jaksuja siulle. :)

Anzzu Hui, kuulostaa aika rankalta kokemukselta tuo siun synnytys. Onneksi nyt kaikki on hyvin. :heart:

Tulin päivittelemään masukuvaa kun ei oo taas kuukauteen tullu otettua. :) Eli tässä tämän päivän masunen. Rv 28+4.



AngelEyes ja Säihkis
 
AnQ
Pikaisesti neuvolakuulumisia ennen optikkoreissua, jaiks! Ehkä vihdoin näytän sit yhtä fiksulta, kun mitä olen :LOL: Miulla ei siis ei ole laseja ja jotenkin olen asennoitunut niin, että nyt ne sit tulee - pari vuotta on silmät pyöriny päässä niin pahasti, et hyvä et aina selkoa saa :D

Mutta siis se neuvola:

Rv 33+0 (31+0)
Paino +1100 (+700) MITÄ TÄÄ NYT OIKEIN ON?!?!
Turvotus - (-)
RR 124/76 (129/74)
Pissa puhdas (puhdas)
Hb 104 (127)
Sf-mitta 29 (26) aletaan lähestyä keskikäyrää, wau!
Tarjonta RT (-)
Syke +145 (+146)
Liikkeet ++ (++)

Terkka kokeili, löytyykö tällä kertaa päätä ja on nyt sitä mieltä, että on voinut jo painua niin syvälle lantioon ettei hän saa siihen tuntumaa. Hikka kyllä tuntuu jotenkin tosi syvällä, eli voi olla hyvinkin mahdollista. Pääasia kuitenkin on, että napero on oikeinpäin, eikä tarvii siitä stressata. Olisin vaan toivonut, että paino romahtanut ja hemppa noussut, ei tän näin päin pidä mennä |O Eli rautaa pitäis alkaa popsimaan, pitää vähän tehdä taustatutkimusta siitä, mikä olis parhain vaihtoehto. Kokemuksia? Obsidanista meikällä meni pakki ihan sekaisin viime raskaudessa, söin sitä viikon ja olikin jo ihan normaali.

Omaa napaa vaan nyt, pakko kiiruhtaa sinne näöntrakastukseen (onneksi ei ulkonäön, ahahahah, puujalka vaan kolisee!), huh!

AnQ + tyyppi 33+0
 
Heips,

laiskana kopsin tuolta toisesta ketjusta omanapaisen tekstini. Tsemppiä kuitenkin kaikille näihin helteisiin :hug: :hug: :hug:

Mulla on tää viikko mennyt rampatessa tk:ssa. Sunnuntai-iltana kuvittelin jo synnytyksen käynnistyneen, oli niin törkeet kivut ja puukoniskut ja supparit. Lisäksi alko kirvelemään alaosastoa jne. Maanantaina otettiin näytteet ja löyty verta kahdella plussalla ja proteiinia yhdellä plussalla pissasta. Lääkitys päälle ja lääkäriin... Yllätys oli,että tulehdus on tehny tuhojaan ja kohdunkaulaa oli enää sentti jäljellä,kohdunsuu pehmeä ja vetreä. Vauva laskeutunut tosi alas, pylly on mun navan korkeudella, päätä pysty lääkäri sormella silittämään Eli voi alkaa millon vaan. Liikkuminen tekee nyt tosi kipeetä ja juuri yöllä kääntymiset sun muut!

Ens ma ois vasta s-tapa-arvio, saa nähdä mennäänkö nyt edes sinne asti,kun kuulemma tuo tulehdus on edesauttanut etenemistä eikä sitä pysty enää jarruttamaan. Ei vaan uskalla mihkään lähteä, kun on leikkaus edessä.

Kääkkis ja lapanen 36+2

 
Kylläpä Kääkkänä elää jänniä ja varmasti rankkojakin päiviä! Hurjasti tsemppiä :hug: Onneks viikkoja on jo niin hyvin kasassa.

Emmarialle kovasti tervatuloa pinoon!

Kuinkas kävi AnQ:n optikkoreissun? Siis tuliko lasit? Jostain olen saanu päähäni, että raskausaikana näkö voi muuttua suuntaan jos toiseen, joten ihan hevillä laseja ei lähdetä muuttamaan / määräämään. Tosin en oo kyl mikää optikko, joten eiköhän ammattilaiset tiedä :D Itse kuljin kakkulat nenällä liki 20v, kunnes sit about 5v sit kävin silmäleikkauksessa, enkä ole sen koommin laseja tarvinnu.

Sit taas omaa napaa... Eilen oli viimeinen neukkulääkäri, enkä kyllä tullu hullua hurskaammaks sillä reissulla. Lääkäri on sellainen omituinen höpöttäjä, joka höpötti samat löpinät ku viime kerrallakin Kattelin vaan ikkunasta ulos ja funtsin sen aikaa omiani :LOL: Vilkas se kuitenkin alakerran tilanteen, mut siitäkään en muuta infoa saanun, ku kohdunsuu kiinni. Kohdunsuuta ei kuulemma alkanu mittailemaan, eikä arvuuttelemaan vauvan kokoa, kun arvio heittää kuitenkin kilolla suuntaan tai toiseen... Mietin just, et pitäskö varata yksityiselle viel aika / ultra, niin sais itselle vähän varmemman olon. Hemppari oli edelleen 106, vaikka oon popsinu tuplarautaa jo viikkokausia. Th ei siitä kuitenkaan ollu mitenkään huolestunu, ku hänestä se ei oo mitenkään huono. Välillä miulla on toinen th, ja se sit taas aina kiihkoilee ja panikoi tuosta.. Tiedä sit kumpaa kuuntelee :D Oon nyt kokeillu Retaferia, Duroferonia ja tällä hetkellä syön Obsidania. Mikään ei siis sitä nosta :ashamed:

Eilen käytiin muuten synnärillä "opastetulla kieroajelulla", kuten ukko-kulta asian ilmaisi :) Kylläpä siellä näytti mukavalle, kun vertaa 10v:n taakse! Niin oli kaikki uutta ja tilavaa. Tosin ilmastointi oli just pahimmoilleen helteillä rikki/remontissa, mut eiköhän se minun synnytyksen koittaessa ole jo kunnossa B) Itsekästä ajattelua, HYI!

Mut nyt Elosalama suuntaa vatsoineen kitkemään kukkapenkkiä ja ruokkimaan itikoita!

Elosalama ja mini 35+3
 
Nyt on pakko tunkeutuu tänne ketjuun ja onnitella Jonspea uudesta odotuksesta :) eipä olla onnistuttu sitten näkemään missään leikkipuistossa tai muuta.. mie oon maailman huonoin näköjään "pitämään lupauksia".. mutta hurjasti onnea teille muillekin loppuodotuksiin!!!

Äiti lpr
 
AnQ
Kääkkänälle paljon tsemppiä :flower:

Elosalama
, oli kyllä vähän ympäripyöreetä tietoa lääkäriltä, heh! Mie soittelin tänään Pilleriin ja kyselin vähän hintoja, meinasin pökertyä kun melkein pari sataa sais maksaa silti, vaikkei mikään rakenne- tms. ultra olisikaan (onkohan niillä edes 4D-vehkeitä siellä?). Voi olla, että yritän selvitä ilman, vaikka mieli tekis kovin käydä tarkistamassa vauvan koko - toi hinta vaan tökkii ja pahasti!

Optikkoreissu meni hyvin, hajataittoa oli sen verran, että päätin ottaa lasit. Miulla on ongelmia ollut näön kanssa jo jonkin aikaa (optikko sanoi just siitä, miten raskausaikana voi heittää häränpyllyä ) mutta nyt vasta sain aikaisiksi käydä tarkistuttamassa. Onneksi ei kuitenkaan ole niin paha tilanne, että pitäisi koko ajan pitää laseja - lähinnä vaan silloin, kun alkaa vetää tekstit puuroksi. Löytyi kivat, euron maksavat kehykset joten tulee vähän muutosta ulkonäköön - mie en uskalla leikkuuttaa edes hiuksia :LOL:

Huh, viikonloppuna alkais meillä salaojaremontti, onneksi itse pääsee työnjohtotehtäviin - ahdistaa silti. Niin paljon asioita, mitkä voi mennä vikaan ja niin paljon asioita, mistä pitää pitää huoli - mies on kaiken lisäksi taas sopivasti viikonlopun Helsingissä |O Ihan kiva kyllä, että saa taloa vähän ulkopuoleltakin kuntoon - tää on tällanen naapuruston häpeäpilkku, mut kyl tää varmaan joku päivä näyttää taas hyvältä!

AnQ + tyyppi 33+1 (mie alan jo vähitellen olemaan viikoista sekaisin)
 
Joskohan uskaltaiuis kysymään mahtuuko mukaan? :) Olen tuolla Lokakauisissa kirjoitellut ja silloin tällöin tänne kurkannut. Jotain taisin joskus täältä kysyä, en nyt muista mitä .. :whistle:

La olisi 5.10 ja toista odotellaan sekä KOKS kutsuu sitten kun aika koittaa.. Ikää on 26v..

Taikamyrsky
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista <3

Osaako joku kertoa, että miten KOKS:ssa on "valmennuksia" tai synnärille tutustumisia? Neuvolassa tai äippäpolilla ei ole mitään asiasta mainittu ja olen lueskellut, että monella samoilla viikoilla olevilla (muualla päin Suomea) on jo ollut vaikka mitä asiaan liittyvää menoa..
 
AnQ
Huomenta!

Täällä herätty inhottavan selkäkivun kera - alaselkä vihoittelee muuten vaan, yläselän poltin (elämäni ensimmäistä kertaa!!) viikonloppuna, kun tehtiin pihahommia. Huh, kai tää tästä vielä helpottaa.. |O Muuten yllättävän hyvin jaksoi vielä painaa hommia, kyllä tosin huomaa ettei oma jaksaminen ole ihan entisen veroista - ja tietysti se ärsyttää!

Ei kyllä mitään muuta uutta tänne, ei ole tälle viikolle edes mitään kivoja menoja :D Ensi viikkoa odotellessa siis, vihdoinkin koittaa loma!

Punakka AnQ + tyyppi 33+5
 
Jaksuja AnQ:lle selän kanssa :hug:
täällä kanssa vaikka minkälaista särkyä ja jomotusta, vaikken enää oikein mitään jaksa tehdäkään :ashamed:

Tänään oli synnytystapa.arvio ja sain sitten sektioajankin 10 päivän päähän. Olen siihen oikein tyytyväinen! Mutta muuten ei menny niin hyvin, verenpaineet oli koholla 132/97, painoa 1400g 6 päivässä ja valkuaistakin löyty. Huomenna pitää mennä hakemaan mittari kotiin, eivät siis vielä mitään sen kummemmin tee jos ei pahene olo ja tuu muita oireita. Kontrollinäytteetkin on vietävä.

Mulla on jatkuvasti pinna niin kireellä et tuntuu että huudan vaan mukuloille. Kaikki ärsyttää ja kun ne ei tekis mitään vaikka pyytää. Ja meillä siis jo ihan teiniäkin :x Onneksi mies jäi lomalle ja auttaa ihan tosi paljon, tänään juuri häntä siitä kiitinkin että on ollut aivan ihana. :heart:

Koitetaan jaksaa nää helteet, vaikka turvotus alkaa ollakin jo aika valtaisaa... :wave:

Kääkkis ja lapanen 36+6
 
Kääkkis Siulla on jo kohta vauva sylissä, voi miten ihanaa. :heart: Tuo hermojen menettäminen kuulostaa niin tutulta, meillä kanssa nuo 11- ja 10-vuotiaat välillä käy niiiiin hermojen päälle. :(

Emmaria Tosiaan täällä EKKS:ssa nuo valmennukset on 34 viikosta eteenpäin ja tutustumiskäynnit on keskiviikkoisin 13-14. Täällä päin nuo tiedot noista on ainakin neuvolan ilmoitustaululla. Kannattaa varmaan terkkarilta kysyä noista, vaihtelee varmaan melko paljon sairaaloittain.

Taikamyrsky Tervetuloa siullekin, lisäilen tietosi tuonne etusivulle. :flower:

Elosalama Miulla kanssa ei tuo hemppa nouse vaikka seisoisin päälläni, nytkin koko ajan huidellut tuolla 110 tienoilla. Itse en edes osaa vielä huolestua tuosta, terkka on vähän enemmän huolissaan. Miulla on joka raskaudessa laskenut tuo hb kuin lehmän häntä ja sitten kun synnyttää niin taas nousee ihan normiksi. :)

AnQ Siulla alkaa sitten lomailut ihan kohta. Jaksuja vielä loppurutistukseen. :)

( . ) Kävin tänään neuvolassa ja kaikki oli vallan mainiosti. Tässä taas speksit sieltä.

Paino 88,6 kg (+525 g/vko)
Turvotus +/-
RR 115/62
Pissa puhdas
Hb 101
Sf-mitta 26
Sykkeet ja liikkeet +

Nyt pitääkin sit alkaa käydä tuolla kahden viikon välein, ei kyllä olisi ollut vielä väliksi, kun saa ihan riittävästi ravata muutenkin.

Säihkis pitää mahassa aikamoista elämää, välillä oikein sattuu kun potkii. Vielä on tilaan nähtävästi myllätä, kun välillä potkut tuntuu tuolla alapäässä ja välillä taas tuossa tissien alla.
Täällä on muuten nautittu helteestä, tosin tänään olisi pakko jaksaa siivoilla. Muuten meinasin kuluttaa aikaa lojumalla tuolla riippumatossa, tosin vettä saa kantaa kyllä kasveille ihan urakalla. Meillä on kasvihuoneessa tällä hetkellä valmistumassa sellaset viitisenkymmentä kurkkua että sillain. :D

Nyt raahaamaan mattoja pihalle. :)

AngelEyes ja Säihkis 29+4
 
Jospa miäkin taas pitkästä aikaa kirjoittelisin kuulumisia.

Ensiksi kiitokset Äiti Lpr:lle onnitteluista vielä tätäkin kautta!

Emmarialle ja Taikamyrskylle lämpimät tervetulotoivotukset!

AnQ: Felicitaksella on 4D-laitteet, mutta hinta on sielläkin yhtä suolainen. Jos noista kahdesta pitäisi valita, menisin kyllä Felicitakselle. Ainut vain, että noilla viikoilla ei enää pahemmin kuvia vauvasta saa, ja varsinkin, jos vauva on yhtään laskeutunut.. "Parhaimmat" viikot 4D:lle on kait yleensä n. rv 25-28. Ja tsemppiä selkäkipujen kanssa kamppailuun!

Kääkkänällä ja Elosalamalla jo viimeisiä viedään. Paljon jaksuja molemmille, pian teillä on jo nyytit sylissä!

Angel Eyesilla hyviä neuvolakuulumisia. Kahden viikon välein ravaamiset alkoivat nyt sit meilläkin :D

(.) Tänään oli neuvola ja tässä kuulumisia.

Rv 30+0
Paino +325g/vko (yht. 8.2kg)
Turvotus +
RR 129/76
Pissa puhdas
Hb 130
Sf 29cm (sama kuin 4vko sitten, mut eri mittaajat..)
RT
Sykkeet 143 ja liikkeet ++

Vauva on kuulemma jo aika alhaalla, pää tuntuu häpyluun tienoilla (ei ihme, että on liitoksia välillä vähän särkenyt). Turvotusta on myös ihan mukavasti, kiitos näiden helteiden, ja olo on muutenkin vähän nuutunut. Sain loppuviikosta vielä kesäflunssan päälle, joten paljon ylimääräistä energiaa ei tunnu tällä hetkellä löytyvän :/ Huomenna alkaa vielä viimeinen kolmen päivän reissuleskeys ja sen jälkeen mies aloittaa kesälomansa - onneksi. Loppukuu onkin melkoista reissaamista ja touhuamista, ja kaikki vauvajutut on päättänyt säästää elo-syyskuulle.

Nyt esikoisen kanssa päikyille, että jaksaa taas loppupäivän.

Jonspe ja Lilliputti 30+0



 
4D:stä... Me käytiin Lahdessa yksityisessä äitiysneuvolassa 4D:ssä. Mukaan saatiin DVD ja kuviakin on kuulemma jotkut saaneet. Me ei saatu kuvia, koska vauva oli hankalassa asennossa eikä oikein "antanut" kuvata esim. kasvojaan. Lääkäri oli tosi ammattitaitoinen vanhempi herra ja hinta oli muistaakseni jotain 140 euroa, josta Kela korvasi jälkikäteen n. 60 euroa, kun lääkäri kirjoitti syyksi "Vauvan koon seuranta"-koodin. "Hupiultristahan" ei Kela korvaa takaisin päin.


ON: Mulla on asentohuimausta! Maailma vaan pyörii tai itseasiassa olo on sellainen, että itse pyörisi.. Vaikea selittää. Lisäksi tähän liittyy nyt etova olo. Ei lainkaan kivaa ja Pienenkin vointi hieman huolestuttaa... :( Viimeksi (eka tämmöinen kohtaus) joulun aikaan tämä kohtaus kesti reilun pari viikkoa, vaikka kävin fysioterapiassa ja sain sieltä ohjeita, joiden avulla huimaus voi helpottaa. Ohjeet vaatii nopeita liikkeitä jne. ja kun kokeilin niitä, niin masuun sattui kauheasti, joten joudun jättämään niiden teon tältä erää. Pelottaa vaan, että venyykö tämä huimaus nyt sitten edellistä pidemmäksi, kun en pysty "treenata", että tasapainoelimen hippuset asettuisi paikoilleen...
 
Täällä poksutaan, eli tänään tasan 30 viikkoa kasassa. :) Sen kunniaksi tännekin pinoon laittelen taas masusta kuvaa, olisi kyllä kiva nähdä muidenkin kuvia... :vinkvink:



Huh, hellettä voisi sanoa. Vaikka lämpimästä tykkäänkin niin verottaa tää kuumuus jonkun verran noita yöunia. :( Muutenkin alkaa tuo maha olla tiellä nukkuessa ja närästää joten yöt on tosi katkonaisia.

Jonspellakin hyviä neuvola kuulumisia. Aika hassua että ei vielä täällä tuota tarjontaa ole tarkastettu ollenkaan, vaikka yleensä tässä vaiheessa on jo merkattu neuvolakorttiin. No Säihkis kyllä mahtuu pyörimään melkoisen mukavasti vielä ympyrää, että melko turhaahan tuo olisikin. :D

Emmaria Ei kuulosta kovinkaan kivalle tuo asentohuimaus, toivottavasti vaiva helpottaisi. :hug:

Mites Kääkkiksen voinnit? Vieläkö oot yhdessä kasassa?

Jeps, nyt vähän imuroimaan ja kuulostelemaan josko tuo ukkonen yltäisi tänne asti että saisi edes hetken helpotusta tähän kuumuuteen. :)

AngelEyes ja Säihkis 30+0
 
Toivotaan, että Emmarian tasapainohäiriöt helpottavat pian :hug:

Angel Eyes, tässä sitten masukuvaa siun toivomuksesta :D

Rantapallo rv 30+1


Nyt äkkiä leipomaan mustikkapiirakkaa, kohta tulee kaveri kylään ja pikkuneiti on päikyillä. Kivaa viikonloppua kaikille! Me lähdetään huomenna mökille helteitä karkuun (edes hetkeksi).

Jonspe ja Lillis 30+3
 
Ihanan siro masu Jonspella :)
Juu täällä ollaan vielä tuskaisena.. sain taas uuden kuurin vti:n, nyt löyty sit enterokokkibakteeria joka resistentti antibiooteille :headwall:

Raskausmyrkytysoireita edelleen, nyt ei saa RR enää yhtään nousta kuulemma, joten välttelen suolaa kovasti...

ai niin ja tänään vanhenin vuodella,joten mulle voi päivittää iäksi 34v.

Kääkkis ja Lapanen 37+3, laittelen masukuvan vähän myöhemmin
 
Angel Eyes ja Jonspe: Ihania masukuvia :heart:

Kääkkänä: Myöhästyneet synttärionnittelut <3

Täällä koetetaan toipua eilisistä polttareista, joissa olin kaason ominaisuudessa. Mulle alkaisi nää helteet riittää, koska niiden takia eilinenkin oli aika rankka päivä! Ja tietty muutenkin, kun yli 12 h oli liikenteessä.. Illalla särki alaselkää ja yöllä kotiin päästessä oli häpyluun (?) seudulla kivut niin kovia, että itkut meinasi kävellessä tulla. Mutta polttarit oli kyllä ihan mukavat! =)

Mulla on tänään POKS rv 28 + 0! =)
 
Nyt tulee varsin omanapaista tekstiä, anteeksi :ashamed: Mutta alkaa vaan huumorin kukka kuihtumaan pikkuhiljaa... Viime viikolla alkoi ihan yks kaks lenssua kurkkukipuineen lykkäämään päälle ja tauti senkin jatkuu ja jatkuu. Olo alkaa olla jo tosi kurja ja kyljet on vietävän kipeät yskimisestä. En oo ollu ainakaan vuoteen kipeänä ja nyt ku paukuttaa reilun 30 helteitä, niin sit iskee lenssu :headwall: Vähän liikaa jo... Lisäks ihan järkky turvotus vaivaa yhä, tai siis lisääntyy koko ajan. Jalkapöydät on tosi kipeät, samoin sormien nivelet. Onneks huomenna oon taas neuvola, niin saa tsekattua paineet ja pissan, että on varmasti ok. Ja josko sitä muutenkin olis jo huomenna paremmalla mielellä. Tosiaan eilen ja tänään on ekaa kertaa raskausaikana ollu sellainen tosi kettumainen fiilis ja tuskastuttaa ihan kaikki asiat. Onneks esikoinen on isällään viettämässä muksaa lomaa, ettei hänen tartte joutua miun kiukkujen keskelle. Ukko saa sit osansa, ku tulee töistä, raukkaparka! :LOL:

Mut tais täällä olla muitakin kipuilijoita, joten voimahali kaikille sitä tarvitseville :hug:

Ja mahtuuhan tähän päivään jotain positiivistakin: POKS 37!! :heart:
 
Kiitos Emmaria ja :hug: Elosalamalle!! Ei oo reiluu alkaa sairastamaan näillä keleillä ja viikoilla :/ Turvotukset ihan hirveitä täällä kanssa. Mies on joka ilta hieronu mun jalkapohjia kunnon jalkakylvyn jälkeen ja sanoo,että jalat tuntuukin palloilta. Great! Silti, tänään kävin vipossa (iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik , nytkö tää loppuu??) neuvolassa, eikä painoa ollu tullu yhtään viikossa :eek: :eek: Siis tosi hyvä mun kannalta, mutta entäs kun tää mamma on turvonnu oikeesti tosi kovasti, niin jostainhan se paino on poissa? Toimiiko istukka kunnolla?
Nää helteet on kyl niin karseita tässä vaiheessa,että mä olen kotona ku Manaaja :ashamed: mutta niin kyllä on tenavatkin,joten tasoissa lieneen :kieh:

Enpä muista enää mitä piti kommentoimani,joten totean vain että toivottelen kovasti jaksamista kaikille, muistakaa juoda paaaaaljon ja levätä,minkä vain voitte!!!

Kääkkis ja Lapanen,joka roikkuu jo polvissa 37+6
 
AnQ
Pitkästä aikaa jos malttais runoilla tänne jotain, oon kyllä käynyt lukemassa mut jotenkin keskittymiskyky on ollut ihan nollassa, enkä oo jaksanut sit kirjottaa mitään.

Kääkkänä
lle myöhästyneet synttärionnittelut ja paljon jaksuja vielä viimoisiin päiviin - koita jaksaa :hug: Palkinto kaikista vaivoista siintää jo niin lähellä!

Angel eyesillä ja Jonspella oli molemmilla kivoja neuvolakuulumisia ja ihanat masukuvat <3 Ehkä voisi itsekin ylihuomenna, viikkojen poksumisen kunniaksi, pistää kuvaa. Alkaa olla jo aika tukala olo, miun pikkumassu on nykyään ihan JÄRKYTTÄVÄ röllykkä :LOL:

Elosalamalle onnittelut täysiaikaisuudesta ja paljon tervehtymistuulia! Miulla on myös ollut noita känkkäränkkäpäiviä, harmi ettei mies osaa oikein suhtautua niihin - tietysti puran kaiken kiukun lähimpään ihmiseen, vaikkei se reilua olekaan. Eniten harmittaa kyllä just esikoisen puolesta, kun äiskä ei kestä yhtään vastoikäymistä ja kivahtaa herkästi - sit on entistä paskempi olo!

Miulla ei siis oo intoa tehdä mitään. Tää on meikälle tosi outoa, kun yleensä oon tykänny aina touhuta kun vaan mahdollista - nyt kaiken tekemisen delegois mielummin jollekin muulle. Harmi vaan, että oon tehnyt itselleni listan minkä hommat on saatava tehtyä ennen vauvan tuloa, tai niitä ei sit tulla tekemään aikoihin! Ei pitäis asettaa itelleen tollasia vaatimuksia, mut.. Mein pihakin on yks iso hiekkakenttä nykyään ja sekin ahdistaa! Tulis jo talvi ni ei tartteis siitäkään huolehtia :LOL:

Huomenna olis taas neuvola, labra ja viimonen työpäivä! On sitä kyllä odotettukin!

AnQ + tyyppi 34+5
 

Yhteistyössä