Kaameassa kunnossa olevat jalkapohjat

Sattuiko se yhtään? Rupesi kiinnostamaan tuo tökötti....
Ei se sattunut ollenkaan mutta tökötissä oli aika pistävän voimakas yrttinen haju, voi haitata hajuherkkää ihmistä. Hieman se tökötti kihelmöi jaloissa sen vaikutuksen ajan, mutta ei kirveltänyt eikä sattunut, tuntui kuin lämpenisi vähän. Nahan luominen ei tuntunut miltään. Ei vain saisi repiä vaikka ne roikkuu ällösti koska sitten voi sattua, ihon täytyy antaa irrota itse.
 
Mulla ei noin pahaa ongelmaa ole koskaan ollut, mutta tän talven rasvaamisilta taidan säästyä kun löysin karkelon merilevä-sinkki-herraties mitkä-sukat. Etsin linkin, tovi...

Mutta siis ottaisin suolakylvyn, rasvaisin ja vetäisin yöksi noi ihmesukat päälle.
 
Parastahan on, kun ei tee jaloille mitään. Silloin toimivat luontaisesti kuten kuuluu, eli pysyvät kosteina jne.
Mitä enemmän rasvaa (saati raspaa) sen enemmän iho alkaa tarvitsemaan sitä rasvaa, kun normitasapaino häiriintyy.
 
Parastahan on, kun ei tee jaloille mitään. Silloin toimivat luontaisesti kuten kuuluu, eli pysyvät kosteina jne.
Mitä enemmän rasvaa (saati raspaa) sen enemmän iho alkaa tarvitsemaan sitä rasvaa, kun normitasapaino häiriintyy.
Tästä olen täysin samaa mieltä mutta vain jos voi olla edes osan päivästä paljain varpain. Mä pärjään kesäkauden hienosti mutta talvisaikaan on pakko välillä huoltaa jalkojakin.
 
Parastahan on, kun ei tee jaloille mitään. Silloin toimivat luontaisesti kuten kuuluu, eli pysyvät kosteina jne.
Mitä enemmän rasvaa (saati raspaa) sen enemmän iho alkaa tarvitsemaan sitä rasvaa, kun normitasapaino häiriintyy.
Hmm, no mä en ole koko syksynä ja talvena rasvannut jalkojani (aloitin vasta tämän vuoden puolella) ja ei ne kyl itekseen kosteutuneet. Siks nää jalkaongelmat just tuli.
 

Yhteistyössä