Kaasoa ei kiinnosta hääni? Mielipiteitä kiitos :)

[QUOTE="Joo";21968431]Tiedätkös mitä? Sun kannattaa ehkä kännykkäs asetuksista ottaa se välitystietojen tulo puhelimeen. Sitten tiedät että viesti on menny perille.

Käykö sulle usein niin ettei sun tekstarit päädy vastaanottajilleen?

Ja onko normaalia että sä et ota yhteyttä häneen 4 päivään`?[/QUOTE]

Lähetin netistä viestin.
Ei ole normaalia että en ota häneen yhteyttä 4 päivään jos hän on ensin jotenkin ottanut minuun yhteyttä kuten ei ole normaalia toisinkaan päin.
 
Keittiönoita
Ok olisi kertonut edes sen että tieto on mennyt perille. Olisin voinut vaikka viikon kuluttua kysellä että onko lukenut blogia ja haluaisiko auttaa. Toisin kuin nyt mietin että menikö edes koko viesti perille vai mikä mättää kun mitään ei kuulu, tämä kun ei hänen tapaistaan ole.
Nyt joudun miettimään että koska viitsin ottaa yhteyttä, jos hän ei haluakkaan ottaa yhteyttä ja siksi hiljaisuus vai mistä on kyse? En todellakaan halua häntä hätistellä.
Mun mielestä sä voit joka tapauksessa viikon päästä soittaa ja kysyä. Ja oikeasti...jos hän on hyvä ystäväsi eikä vastaamattomuus ole hänen tapaistaan, niin voithan sä soittaa jo ihan senkin vuoksi, että olet huolissasi, kun hän ei vastaa. Ties vaikka olisi jotain sattunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa;21968444:
Aha :confused:
Onko tuo 24h miten tarkka, noin niinku minuutilleen?

Siis oikeesti. Soita tälle kaverillesi, mikä olet varma että hänen vaatimattoman panostuksensa häihisi haluat. (Eihän hän osaa edes kummin tehtäväänsä tehdä oikein...)
Keittis tuolla jo mainitsikin, että jos kaverisi vastaisi "ok" niin miten se riittäisi siihen tietoon, minkä askartelun hän kontolleen ottaa??
On se tarkka. Ja aika looginen raja jos yhtään mietit, jos ottaa yhteyttä illalla/yöllä niin vastaus tulee seuraavan päivän aikana yleensä heti aamulla. Tapanamme on jo vuosikausia ollut ottaa toiseen heti yhteys kun toinen on koittanut tavoitella. Etenkin nykyään kun emme nää yhtä usein ja koska on tiettyjä henk.koht. asioita jotka saattavat muuttua nopeastikin.

Vastasin kysymykseesi ok-vastausta koskien.

Ihan ot mutta onpas ihanaa päästä väittelemään palstalle piitkästä aikaa ja närkästyttämään ihmisiä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21968466:
Mun mielestä sä voit joka tapauksessa viikon päästä soittaa ja kysyä. Ja oikeasti...jos hän on hyvä ystäväsi eikä vastaamattomuus ole hänen tapaistaan, niin voithan sä soittaa jo ihan senkin vuoksi, että olet huolissasi, kun hän ei vastaa. Ties vaikka olisi jotain sattunut.
Hän asuu vanhempiensa luona joten luotan että tieto olisi minulle kulkeutunut jos jotain olisi sattunut Siksi en siis ole huolissani sillä tavalla.
Otankin yhteyttä viikon kuluttua tai jotain jos ei mitään ala kuulumaan, tosin luulen että hän vastaa jotain jo sitä ennen.

muoks. Sanat menee sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Hän asuu vanhempiensa luona joten luotan että tieto olisi minulle kulkeutunut jos ei olisi vastannut. Siksi en siis ole huolissani sillä tavalla.
Otankin yhteyttä viikon kuluttua tai jotain jos ei mitään ala kuulumaan, tosin luulen että hän vastaa jotain jo sitä ennen.
Mä luulen - tietystikään en ihmistä unne, joten voin olla väärässäki - että hän ottaa yhteyttä sitten, kun on blogisi lukenut ja tietää edes suurinpiirtein, mitä niistä hommista voi ottaa hoitaakseen :) Ystävälläsi voi olla vaikka joku uusi jäbä kierroksessa ja nämä neljä päivää on mennyt kiihkeään kuherteluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa;21968496:
Mä en ainakaan närkästy, jos joku tuiki tuntematon stressaa tulevilla häillään jo vuoden ennakkoon :D
Jotkut närkästyvät kun kuvittelevat minun orjuuttavan kaasoparkaa. Vuosi etukäteen kannattaakin "stressata" jos on budjetti tiukka (hankinnat pitää tehdä osissa) ja ensi vuonna pikku nyytti sylissä tekemässä oman osansa "häiriöistä" toteuttamiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21968511:
Mä luulen - tietystikään en ihmistä unne, joten voin olla väärässäki - että hän ottaa yhteyttä sitten, kun on blogisi lukenut ja tietää edes suurinpiirtein, mitä niistä hommista voi ottaa hoitaakseen :) Ystävälläsi voi olla vaikka joku uusi jäbä kierroksessa ja nämä neljä päivää on mennyt kiihkeään kuherteluun.
Toivon että ottaa.. Se olisikin hyvä syy olla muissa ajatuksissa jos olisi vihdoin jonkun miehen löytänyt :)
 
Tuohon vastaamattomuuteen, niin jos teillä on ollut tapana vastata heti tai ainakin saman vuorokauden aikana, niin kyllä mä olisin jo varmaankin sinuna soittanut ystävälle. Voihan sitä kysellä muita kuulumisia ja sitten ohimennen kysäistä, että ehditkös jo vilkaista blogiani.
 
Ok olisi kertonut edes sen että tieto on mennyt perille. Olisin voinut vaikka viikon kuluttua kysellä että onko lukenut blogia ja haluaisiko auttaa. Toisin kuin nyt mietin että menikö edes koko viesti perille vai mikä mättää kun mitään ei kuulu, tämä kun ei hänen tapaistaan ole.
Nyt joudun miettimään että koska viitsin ottaa yhteyttä, jos hän ei haluakkaan ottaa yhteyttä ja siksi hiljaisuus vai mistä on kyse? En todellakaan halua häntä hätistellä.
No jos sua ihan oikeasti mietityttää menikö viesti perille niin kysy. Sillähän se selviää. jos ei mennyt niin saat sanan perille saakka ja jos on mennyt niin voit tuumata että hyvä, kertoile kun kaaso on ehtinyt kattella blogia ja sitten odottelet että kaaso ehtii blogiin tutustua.
Oikeesti ei nyt kukaan normaali ihminen voi ahdistua mitenkään siitä jos toinen kysyy ootko saanut mun viestini jonka lähetin.
 
No jos sua ihan oikeasti mietityttää menikö viesti perille niin kysy. Sillähän se selviää. jos ei mennyt niin saat sanan perille saakka ja jos on mennyt niin voit tuumata että hyvä, kertoile kun kaaso on ehtinyt kattella blogia ja sitten odottelet että kaaso ehtii blogiin tutustua.
Oikeesti ei nyt kukaan normaali ihminen voi ahdistua mitenkään siitä jos toinen kysyy ootko saanut mun viestini jonka lähetin.
Kyseessä ei ole maailman helpoin ihminen. Kyse on enemmänkin hänen reaktioistaan kuin siitä miltä minusta tuntuu "hätistellä" häntä.
 
hmmm.. pakko laittaa, etää mä (38v) luen siviilisähköpostiani noin kahden viikon välein, puhelin voi silloin tällöin jäädä töihin/kotiin tai olla sähkötön jossain kun en ole muistanut ladata jne. Ei mun vaan tarvii olla koko ajan tavoitettavissa. Eikä netissä. Arkisin (esim. päiväkodista tai koulusta jos soittavat) mut saa kiinni työnumerosta ja työosoitteesta.

Ja mä en kestä OK-viestejä! Voiko olla turhempaa viestiä! 10 senttiä siihen, että ei ole mitään sanottavaa, juuta eikä jaata! HUom. mun puhelinlasku on max 50 euroa VUODESSA.

Viimeiseksi: mulla on Saunalahden liittymä. Tässä on viime aikoina käynyt useasti niin, että mulle ei tule puhelut läpi (esim. mieheni koittanut soittaa, mulla on ollut luuri päällä). Vaihdoin puhelintakin pari kertaa (meillä on niitä sattumoisin liiaksi asti) mutta ei auta. Veikkaan siis syypääksi Saunalahtea ja heidän alimittaista verkkoaan. Varsinkin jos on netistä lähetetty viesti, se on voinut kadota bittiavaruuteen...

Eli mitäs jos odottaisit vielä viikon? Ihmisillä voi jopa lipsahtaa asioita mielestä! Jos se onkin tavannut jonkin komean uroksen ja ... :whistle:
 
"vieras"
Älä idunnor-parka huoli. Keskiajalla ei ollut kännyköitä eikä sähköposteja. Ystäväsi tulee kyllä palttinahalatissa ratsulla kertomaan sinulle vastauksensa, kunhan itsekasvatettu pellava on ensin kankaaksi kudottu ja vaatteeksi käsin ommeltu.
 
fdsa
Kaikista on siis normaalia että jos teille saapuu tekstiviesti niin ette vastaa siihen yhtään mitään? Jessus.
jos ei heti päivän, parin, aikana tule vastattua txt.iin, niin mulle käy helposti sitten kyllä niin, että jätän sen hamaan tulevaisuuden, että en sillä erää sitten reagoi enää.
Noin yleensä siis.

Mutta aika usein (viime viikolla viimeksi) käy niin, että tekstari jättää saapumatta, tai lähtemättä. On vähän haittaakin noista ollut. En tiedä johtuuko puhelimestani, joka on vanha rämä.
 
Ok olisi kertonut edes sen että tieto on mennyt perille. Olisin voinut vaikka viikon kuluttua kysellä että onko lukenut blogia ja haluaisiko auttaa. Toisin kuin nyt mietin että menikö edes koko viesti perille vai mikä mättää kun mitään ei kuulu, tämä kun ei hänen tapaistaan ole.
Nyt joudun miettimään että koska viitsin ottaa yhteyttä, jos hän ei haluakkaan ottaa yhteyttä ja siksi hiljaisuus vai mistä on kyse? En todellakaan halua häntä hätistellä.
Ei voi oikeasti olla noin hankalaa :LOL:

Jos olette ystäviä niin miksi tuollaisia juttuja edes pitää alkaa miettimään. Kyllä minä ainakin voin soittaa ystävälleni ja kysyä tuliko viesti, kun et ole mitään vastannut. Vaikuttaa, että olette vain hyvänpäivän tuttuja, kun noin "virallisesti" hoidatte asioita (tai siis sinä hoidat...).
 
Onko kaaso nyt siis ollut tietoinen teemasta aemmin vai ei? Aluksi kirjoitat että kaaso on ollut alkuun innoissaan teemasta ja yht'äkkiä into laantunut..ja hetken päästä kirjoitat että kaason olisi ollut tärkeä kurkata blogiin jotta saisi teeman tietoonsa, sekä muitakin asioita kun ei ole ollut tietoinen mistään??
 
"juu"
aika huvittavaa että itse nyt kiukuttelet että kaasosta ei ole mitään kuulunut, häänne on vasta vuoden päästä,ketä jaksaa kiinnostaa häät joihin on noin paljon aikaa? Mahdollisesti sinulla vielä häiden teemat sun muutkin muuttuu.
 
"vieras"
Siis kysyitkö sä siinä tekstarissa häneltä jotain? En mä laita viestiä takaisin vain ilmoittaakseni että viesti on tullut perille, jos multa ei kysytä mitään mihin vastaisin.
 
Mä en olis hyvä kaaso ja olenkin juurikin tästä syystä kaason hommista kieltäytynytkin.

Mä en jaksanut lukea koko ketjua, mutta ehkä kaveria närkästyttää että häähumu alkaa jo vuoden ennen häitä? Mä ainakin itse olen ollut joskus vähän närkästynyt kun olen 'menettänyt' kaverini häähuumalle..
 
Mimoosa harmaana
Hmm, onpas hankalan kuuloista vääntöä. Täällä ollaan menossa ensi kesänä myöskin naimisii, budjetti tyyliin 10e, ja sattuneesta syystä en pysty, halua, enkä kykene pyytämään ketään muutamasta hyvästä ystävästä kaasoksi. Ollaan kaikki luettu liikaa tämmöisiä ihmeellisiä vääntötarinoita (Eiks vaan voi soittaa..??), sekä karmivia kauhutarinoita kaasouden/morsiamiuden kamaluudesta.
 
Onko kaaso nyt siis ollut tietoinen teemasta aemmin vai ei? Aluksi kirjoitat että kaaso on ollut alkuun innoissaan teemasta ja yht'äkkiä into laantunut..ja hetken päästä kirjoitat että kaason olisi ollut tärkeä kurkata blogiin jotta saisi teeman tietoonsa, sekä muitakin asioita kun ei ole ollut tietoinen mistään??

En ole kirjoittanut että hän on ollut innoissaan teemasta vaan häistä. Teemaa ei ole tiennyt ennen kuin on blogiin kurkannut jos on.
 

Yhteistyössä