kaavinnasta nyt 37 päivää

ja tänään ovulaatitesti tuli positiiviseksi? Kumman myöhään eikö? Olin ihan äimänä kun tuli vaan "olo" että vois koittaa testata. Olen jostain kuullut, että myös ovulaatiotesti voi tulla plussaksi jos on raskaana. Tein sitten samasta pisusta herkän raskaustestin mikä tuli negatiiviseksi. Ei olla käytetty ehkäisyä, muttei aktiivisesti yritettykään.
Kysymys kuuluukin kun lääkäri kehotti aloittamaan keltarauhas kuurin kolme päivää ovulaatiosta SEURAAVASSA kierrossa kun totesi että tuskin hedelmöityn tässä kierrossa ultran perusteella (limakalvo ohut, eikä kasvaneita munarakkuloita).Ultra oli 22 päivää kaavinnasta eli jokin aika sitten.

Tuli vaan kuitenkin sellainen mieleen, että mitä jos raskaushormonia ei vain vielä olekaan niin paljon että testissä näkyisi ja että oisinkin nyt jo pieniin päin? Meneekö keho sitten ihan sekaisin jos kuitenkin aloitan sen kuurin 3 päivän päästä? Ollaan oltu vällyjen alla eilen, joten riski hedelmöitykseen on olemassa. Vai kannattaisko mun testata 3 päivän päästä vielä raskaustestillä ja luottaa sitten sen tulokseen onko mulla nyt oikeasti ovulaatio vai voisinko ehkä ollakin...? Tuntuu vaan niin hassulta tää myöhäinen kiertopäivä, koska haaveilin jo kuukautisten lähenevän, että seuraavassa kierrossa päästäis tosi toimiin Mulla siis jo kaksi keskenmenoa perätysten Ehkä kolmas kerta toden sanoo..

 
Minusta voit aloittaa keltarauhasvalmisteen 3 vrk:n kuluttua, jos nyt näyttää, että olisi ovis ja jos mahdollista,että olisit raskaana! Minullakin keltarauhasvalmiste valmiina jos haluan käyttää tässä kierrossa, se aloitetaan myös 3 vrk:n kuluttua oviksesta, on Lugesteron nimeltään ja sitä käytetään raskaustestiin asti ja jos plussa sitä jatketaan varhaisultraan asti jos nega se lopetetaan.

Minulla siis kp 2/32, eilen alkoi menkat km:n jälkeen! :heart:

Tässä kierrossa, sitten kovasti toivomme raskautta! :heart:

rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitos vastauksesta näin pian! Tuntuu kyllä hassulta että edes ylipäätään ovuloin tässä kierrossa, mutta luonto on ihmeellinen. Ekan keskenmenon jälkeen yritettiin heti raskautua eikä siitä tärpänny.Tosin en silloin edes testaillut ovuloisinko, mutta ei ollut edes ovis tuntemuksia =) Tänään tosiaa oikeaa puolta "kramppaa" ja lämmöt 37 joten ehkä tosiaan ovis sitten tulla tupsahti, vaikkakin myöhään. Laskeskelin jo, että jos ei nyt olekaan tärpännyt niin menkkoja saa sitten vielä odottaa "ikuisuuden" ja kierron pituudeksi tulee 51. Mutta kaavinnan jälkeen voikin olla ihan odotettavissa, että kroppa sekaisin. Mulla kyllä ennenkin kierrot aika pitkät, mutta tämä kierto ois sitten pisin koskaan!
Mä pidän sulle peukkuja tässä kierrossa, että tärppäisi!!! =)
 
Minulla myös jälkitarkastus 21 vrk:tta km:stä ja jo silloin olin ovuloinut 2 munasolua oli jo irronnut gyne sanoi ultratessaan kohdun ja todetessaan sen kunnossa olevaksi! :heart:

Eli nopeastikin voi raskauden jälkeen ovuloida! :saint:

Peukkuja teillekkin! :wave:
 

Yhteistyössä