Kadehditko koskaan ystäväsi lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?

En minäkään pahalla ystävieni lapsiin suhtaudu. Siis en toivo etteivät he olisi niitä ikinä saaneet tms. Siitä vain olen katkera että miksi en minäkin saa? :(
 
Lisä kysymys
Jos et kadehdi:
Niin onko sinulla jo lapsia?
Haluaisitko lapsia, mutta et jostain syystä saa?
vai oletko tyytyväinen lapsettomana/tyytyväinen niihin lapsiin jotka sinulla jo on + lapsien määrään.

:xmas:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?

En minäkään pahalla ystävieni lapsiin suhtaudu. Siis en toivo etteivät he olisi niitä ikinä saaneet tms. Siitä vain olen katkera että miksi en minäkin saa? :(
Ymmärrän sua hyvin. Mulle oli ystävien vauvauutiset ja lapset kova paikka parin vuoden ajan. Ihania lapsia enkä koskaan heille asiaa näyttänyt, mutta sisimmässäni tunsin että sydän itkee. Yhdellekään ystävälle en koskaan kertonut, itkin vain kotona miehen kainalossa. Nyt mulla on vauva masussa ja pelko menettämisestä on ollut kovaa. Mutta alan hiljalleen toipua. Tsemppiä sulle! Toivottavasti onnistutte pian!
 
vieras
En todellakaan. Ystävieni lapset tuntuu olevan kauheita riiviöitä. 4v kaverin poika jahtasi omaa lastani kirveellä, rikkoi meidän lasivitriin vasaralla ja oli sytyttää sohvamme tuleen. Ja parin muun perheen lapset saman tyylisiä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lisä kysymys:
Jos et kadehdi:
Niin onko sinulla jo lapsia?
Haluaisitko lapsia, mutta et jostain syystä saa?
vai oletko tyytyväinen lapsettomana/tyytyväinen niihin lapsiin jotka sinulla jo on + lapsien määrään.

:xmas:

On 3. Vanhin on 3v3kk ja nuorin kohta 2kk. Tällä hetkellä hyvin tyytyväinen. Yksi voisi olla joskus vielä.. Ehkä.
 
vieras
Hieman kyllä sillä mun ystävien lapset on aivan ihastuttavia lapsia ja pikkupersoonia. Mutta en tosissani, olen varma, että tätä omaani ihanampaa ei sitten olekaan kunhan hän syntyy.. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan. Ystävieni lapset tuntuu olevan kauheita riiviöitä. 4v kaverin poika jahtasi omaa lastani kirveellä, rikkoi meidän lasivitriin vasaralla ja oli sytyttää sohvamme tuleen. Ja parin muun perheen lapset saman tyylisiä.. :whistle:
Oho :eek: *sanaton* :eek:

Ehkä minäkään en noita lapsia kadehtisi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?

En minäkään pahalla ystävieni lapsiin suhtaudu. Siis en toivo etteivät he olisi niitä ikinä saaneet tms. Siitä vain olen katkera että miksi en minäkin saa? :(
On jo kolme lasta, lisää en halua.
Voimia ja tsemppiä ap:lle, toivottavasti pian saatte oman vauvan :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?

En minäkään pahalla ystävieni lapsiin suhtaudu. Siis en toivo etteivät he olisi niitä ikinä saaneet tms. Siitä vain olen katkera että miksi en minäkin saa? :(
Ymmärrän sua hyvin. Mulle oli ystävien vauvauutiset ja lapset kova paikka parin vuoden ajan. Ihania lapsia enkä koskaan heille asiaa näyttänyt, mutta sisimmässäni tunsin että sydän itkee. Yhdellekään ystävälle en koskaan kertonut, itkin vain kotona miehen kainalossa. Nyt mulla on vauva masussa ja pelko menettämisestä on ollut kovaa. Mutta alan hiljalleen toipua. Tsemppiä sulle! Toivottavasti onnistutte pian!
Joo. Kovia paikkoja ovat ja kun tuntuu että jokainen vuorollaan ilmoittaa olevansa raskaana. Nekin joista en olettanut että lasta edes haluaisivat.
Mua pelottaa suorastaan nähdä ystäväni ja hänen vauvansa kun ovat jossain vaiheessa tulossa käymään mun luona :ashamed:
Välimatka on suht. pitkä ja minun vaikeampi päästä käymään niin ei ole vielä tullut ihmettelyä miksi en halua edes tavata. :(
Ja haluanhan minä tavata, mutta kun vauvojen näkeminen sattuu.

Kiitos toivotuksista =) Onnea sinulle odotukseen!

Toivon todellakin että tulisin raskaaksi (voisi suhtautuminenkin muuttua normaaliksi ) Pientä toivoa elättelen tälläkin hetkellä, mutta en uskalla enää edes testata kun en halua nähdä enää yhtään negatiivista tulosta.

:(
 
kuumeilija
Kadehdin kaikkia joilla on vauva tai yrittävät... Itse yh joten en voi yritellä :( Onneksi mulla on tuo 3v, mutta niin paljon haluaisin lapselleni sisaruksen, kuten hän itsekin. No ehkä joskus...
 
kotiäiti
Tsemppiä varmasti saat vielä lapsen.Itse saimme lapsen 2v yrittämisen jälkeen luomusti kun aika lapsettomuushoitoihin oli jo varattu.No sitä aikaa ei tarvinnut ikinä käyttää.Itse lopetin yrittämisen ja sanoin miehelleni että ollaan sit kaksin.Matkusteltiin ja rentouduttiin,lopetettiin yrittäminen ja se auttoi.
 

Yhteistyössä