KÄÄK! uusi täällä!

[QUOTE="vieras";24276713]Kauanko olet ollut kotona ja kauanko meinaat olla kotona? Onko tiukkaa rahallisesti kotiäitiyden vuoksi?[/QUOTE]
kotona tullu oleiltua viitisen vuotta ja vielä meinasin vajaan puolitoista vuotta kotona nallottaa :D ja muoks. eipä juuri rahallisesti tiukkaa tee :)
 
Viimeksi muokattu:
No hei kotipeikko. Kiva kun tulee uusia tyyppejä. Tosin palstavuosien ja aktiivisuuden perusteella voisin sanoa että olen uusi itsekin.
Töissä käyvä, enemmän töissä kuin kotona... sitä yrittäjyyden ihanuutta. Sitten vielä juoppokin.. tänään meinaa lapsi ja mies ja huomenna työvapaa päivä niin olen juonut muutaman lasin viiniä :) :saint: Mutta helkutin hyvää viiniä... ja pirun kallista.
Sitten oon tehnyt hienoja ostoksia vähän pöhnässä.... Lapset saa sellaiset samsoniten norsu ja teddy laukut ja huhhuh, ei tarttis mennä mihinkään keltainenkettu sivuille saati sitten t2h.dk sivuille. On tili tyhjä ennen kuin siellä mitään täytettäkään on !! :)

Ei vaan tervetuloa ja kärkkäitä kommentteja ja shokeeraa tämä palsta. Käy vaikka postilaatikolla ja jätä siksi aikaa vauva pinnasänkyyn nukkuu niin johan on pitkä ketju äitiydestä ja paskuudesta päällä :D
oijoi sun päivä kuullostaa hienolta! ja viiniä, mikä jottei :) ja kyllä, pistän palstan aivan sekaisin! :LOL:
 
Niin, toi viini oli alkon poistuvaa valikoimaa... valkoviiniä näin kesän saatossa. hyvää oli ja sitä jois enemmänkin, tosin ei uskalla, menee huominen hukkaan. Täytyy kerätä vähän punaviinimarjoja ja keittää niistä hyytelöä talvea varten ja sitten matkata mökille lasten ja miehen seuraan. Ah, ihanuutta... kaksi arkipäivää lomaa edessä :)

Kotiöäitiys olis kiinnostanut, tää yrittäjyys ei sitä salli. Mutta jos menis firma konkurssiin niin rahallisesti tekis tiukkaa,mutta mulla olis niin paljon tekemätöntä työtä että varmaan pitäisin siitä että saisin olla kotona. Koska kumma kyllä.. musta löytyy kaksi puolta jotka ei tunnista toisiaan, se working mom ja sitten house wife. Kumpikin on yhtä kiva mutta samaan aikaan ei esiinny.
 

Yhteistyössä