Kädetön vai mahaton?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mulla on oikea olkapää ja koko oikea käsi nyt kiukutellut jo pari päivää. Tulehduskipulääke- ja lihasrelaksanttikuuri siihen menossa. Lääkkeillä kipu pysyy kutakuinkin poissa ja kättä voi käyttää. Lääkkeiden haittapuoli on vatsakipu ja ripuli. Huomenna tulossa kahteen otteeseen vieraita, joten kauppaan pitäisi lähteä. Tän aamun lääkkeitä en ole vielä ottanut, kun mietin, selviänkö kauppareissusta helpommin olkakipuisena yksikätisenä vai kaksikätisenä, jolla vatsa on kuralla :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Oletko kokeillut maitohappobakteereita? Hillitsisikö se lääkkeiden ärsytystä.
En ole kokeillut. Ja sellaisa ei ole just nyt käytettävissä. Niitä sais kyllä kauppareissulla.
Niin se ei auta tähä hätään. En tiiä kuinka kova tuska sun kädessä on. Kestäisikö sen? Ripulit housussa ulkomaailmassa kuulostaa kuitenkin todella ikävältä.
 
kokeile käteen fysikaalista hoitoa, hierontaa tms.(käy fysioterapeutilla) sekä rasvoja kuten mobilat, voltaren emolgen, zon. (muitakin on)

ne ovat myös tulehduskipulääkkeitä mutta voiteen muodossa.

jos näiden avulla saisit suun kautta otettavia lääkkeitä vähennettyä ja näin mahaärsytys lievenisi?

ja jos lääkkeissä lukee että pitää tai saa ottaa ruoan yhteydessä, niin tee ehdottomasti niin! tyhjään mahaan syötynä mahaärsytys vaan lisääntyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla on oikea olkapää ja koko oikea käsi nyt kiukutellut jo pari päivää. Tulehduskipulääke- ja lihasrelaksanttikuuri siihen menossa. Lääkkeillä kipu pysyy kutakuinkin poissa ja kättä voi käyttää. Lääkkeiden haittapuoli on vatsakipu ja ripuli. Huomenna tulossa kahteen otteeseen vieraita, joten kauppaan pitäisi lähteä. Tän aamun lääkkeitä en ole vielä ottanut, kun mietin, selviänkö kauppareissusta helpommin olkakipuisena yksikätisenä vai kaksikätisenä, jolla vatsa on kuralla :/
voisitko kertoa mitkä lääkkeet sulle menee
:whistle:

lääkkeen nimi siis...
 
Anna
Piti vielä kysyä mitä tulehduskipulääkettä otat? Jos sen vaihtais? Tai lihasrelaksantti? Mitä sulla siin menee? Panadol forte 1g+sirdalud on ainakin ihan tehokas, eikä minun mahalle ole tehnyt mitään.
 
Onko sulla Carmolistippoja/yrttitippoja/munkintippoja? Siis sama tuote, kolmella eri nimellä tunnetaan. Saa apteekeista ja luontaistuoteosastoilta. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa melko hyvin kipuun, tekee viileän tunteen iholle.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kerma:
voisitko kertoa mitkä lääkkeet sulle menee
:whistle:

lääkkeen nimi siis...
Motifene Dual 75 mg ja Sirdalud 2 mg. Ton Motifenen kanssa ei saa käyttää muita kipulääkkeitä eli jos nyt jonkun Buranan otan, niin sitten en voi ottaa tota reseptilääkettä tänään.

Mä taidan jättää lääkkeen ottamatta ja tulla kauppakeskuksesta taksilla kotiin. Ja pyytää taksikuskia ajamaan oven eteen.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onko sulla Carmolistippoja/yrttitippoja/munkintippoja? Siis sama tuote, kolmella eri nimellä tunnetaan. Saa apteekeista ja luontaistuoteosastoilta. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa melko hyvin kipuun, tekee viileän tunteen iholle.
Noita löytyy, hyvä kun muistutit :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onko sulla Carmolistippoja/yrttitippoja/munkintippoja? Siis sama tuote, kolmella eri nimellä tunnetaan. Saa apteekeista ja luontaistuoteosastoilta. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa melko hyvin kipuun, tekee viileän tunteen iholle.
Noita löytyy, hyvä kun muistutit :flower:
Laita ihmeessä, oikein lotraten! Ite pelastunut monelta hartia ja niskakivulta sen avulla. Työ kuormittaa mulla hartioita ja jos olen reväyttänyt nopealla liikkeellä niskan, niin olo on helpottanut heti tippojen jälkeen. Se pullo kulkee mulla aina töissä mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onko sulla Carmolistippoja/yrttitippoja/munkintippoja? Siis sama tuote, kolmella eri nimellä tunnetaan. Saa apteekeista ja luontaistuoteosastoilta. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa melko hyvin kipuun, tekee viileän tunteen iholle.
Noita löytyy, hyvä kun muistutit :flower:
Laita ihmeessä, oikein lotraten! Ite pelastunut monelta hartia ja niskakivulta sen avulla. Työ kuormittaa mulla hartioita ja jos olen reväyttänyt nopealla liikkeellä niskan, niin olo on helpottanut heti tippojen jälkeen. Se pullo kulkee mulla aina töissä mukana.
ai ku mul on selkä kipee ni voisin laittaa nuita tippoja siihen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onko sulla Carmolistippoja/yrttitippoja/munkintippoja? Siis sama tuote, kolmella eri nimellä tunnetaan. Saa apteekeista ja luontaistuoteosastoilta. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa melko hyvin kipuun, tekee viileän tunteen iholle.
Noita löytyy, hyvä kun muistutit :flower:
Laita ihmeessä, oikein lotraten! Ite pelastunut monelta hartia ja niskakivulta sen avulla. Työ kuormittaa mulla hartioita ja jos olen reväyttänyt nopealla liikkeellä niskan, niin olo on helpottanut heti tippojen jälkeen. Se pullo kulkee mulla aina töissä mukana.
Hei auttaisko toi tenniskyynärpäähän?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onko sulla Carmolistippoja/yrttitippoja/munkintippoja? Siis sama tuote, kolmella eri nimellä tunnetaan. Saa apteekeista ja luontaistuoteosastoilta. Sitä voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Auttaa melko hyvin kipuun, tekee viileän tunteen iholle.
Näitä saa varmaan ilman reseptiä?
Täytyypä kokoeilla myös mun olkapäähän.
 
Keittiönoita
Jee, saan systeriltä autokyydin :D B) :D Tosin ei mennä tonne "omaan" Cittariin, mutta jos Ruoholahden Cittarissa ei ole luomulihaa, voin kyllä tarjota kaikille vieraille huomenna kasvisruokaakin.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jee, saan systeriltä autokyydin :D B) :D Tosin ei mennä tonne "omaan" Cittariin, mutta jos Ruoholahden Cittarissa ei ole luomulihaa, voin kyllä tarjota kaikille vieraille huomenna kasvisruokaakin.

onneks mä en ole vieraslistalla :eek: ;) :LOL:
 

Yhteistyössä