kännisen miehen käytös

taas se sitten tapahtui,turpiin tuli...päästiin miehen kaa viihteelle kun vuoteen ei olla päästy kahestaan.ja joka kerta sama juttu,mieheni juo liikaa ja menettää itsehillintänsä täysin.alkuilta meni kotosalla ihan kivasti mutta kun päästiin baariin alkoi taas mieheni mielikuvitus laukkaamaan:syytti minua #&%£$!* kun juttelin naapurini miehen kanssa ja kuuntelin hänen huoliaan.mieheni itse oli naapurini kanssa koko ajan tanssimassa ja läpsi häntä takamukseen,istui sylissä yms...en kuitenkaan asiasta suuttunut koska naapuri on erittäin hyvä ystäväni ja pidin koko juttua leikkinä.mutta alkoi siinä naapurini mieskin hiillostumaan,mustasukkainenkun on.kotona sitten kyselin miksi ei minua hakenut tanssiin yms...kun kerrankin päästiin lähtemään ja saatiin lapset hoitoon,3kpl,nuorin vasta 1kk.silloin alkoi silmitön tappelu kun mieheni suuttui täysin,haukkui #&%£$!* ja turpiin tuli kunnolla!ja aina sama homma joka ryyppy reissun jälkeen,tosin harvoin käymme...kerran jouduin ensiapuunkin...mutta kyllä minäkin tulinen osaan olla päällekin käyn puolustuksena,mutta en aloita.viina on viisasten juoma mutta voiko senkään piikkiin aina noita päällekäymisiä laittaa???saipa siinä tosin sukulaisetkin osansa kun mieheni loukkasi jutuillaan heitäkin. :'( ja sitten seuraavana aamuna pyytelee anteeksi ja lupaa hyvittää kaiken...tappelu jatkuvat vielä pahempana kun tulee kaikki vanhat pettämis jutut mieleen,mistä en ole päässyt yli vieläkään ja luottamus senkun vähenee tuolla käytöksellä.viisi vuotta ollaan yhdessä oltu ja rakastan häntä yli kaiken ja hän minua,selvinpäin.kaikki on paremmin kun hyvin kun hän ei juo.olenko tyhmä kun uskon häntä?ja aina juhlimattako?pitää sitä joskus päästä käymään ja rentoutumaan.hävettää kun kaverinikin kysyi baarissa eikö minua haittaa kun mieheni vie tuolla tavalla vierasta naista silmieni alla... :ashamed: ja siitä lupauksesta ettei hän ikinä enää juo tule sitten yhtään mitään kuten arvata saattaa.kiitos jos joku jaksaa neuvoa ja sanoa mielipiteensä...
 
Jasunmami harmaana
Nämä on näitä surullisen kuuluisia tarinoita.. :(
Itse seurustelin vuosia miehen kanssa, joka kännissä muuttui väkivaltaiseksi, mustikseksi hulluksi.
Luuli, että olin heti pettämässä, kun miespuolisen kanssa sanan vaihdoin.. :eek:
Löi, kuristi, töni, repi tukasta..muutaman kerran oli henki vaarassa, ennen kuin tajusin lähteä pois.
Luojalle kiitos, meillä ei ollut lapsia :saint:
Selvinpäin vannoi, ettei enään ikinä, kunnes seuraava kerta koitti :eek: :/
Toi sun tilanne kuulostaa ikävän tutulta, sinuna miettisin lähtöä..voimia! :hug:
 
Ivana

Kuule, käypä vilkaisemassa kahta sivustoa: www.nettiturvakoti.net ja www.ensijaturvakotienliitto.fi (toivottavasti muistan jälkimmäisen oikein). Tuo ei nyt ole normaalia. Minullakin on ollut yksi suhde, jossa mies harrasti henkistä väkivaltaa, painostusta, uhkailua, huorittelua, repimistä tukasta, yms. Elämä oli ahdistavaa, stressaavaa. Älä jää yksin tuohon tilanteeseen, et voi! Minä lähdin, kun viimein ymmärsin tilanteeni. Pitkään vaan meni, ettei sitä itsekään tajunnut, ettei ole normaalia, jos mies pitää vankina makuuhuoneessa, tai ei päästä ulos kylppäristä... :ashamed: Jouduin lapseni kanssa yöpymään turvakodissa, ja se oli käänne. Kerran soitinkin sinne paniikissa, ja sain apua. Poliisillekin jouduin soittamaan, eli hätätilanteet olivat tosiaan karmaisevan todellisia. Näin jälistäpäin ei voi uskoa, että se kaikki tosiaan tapahtui minulle....Voimia ja halaus sinulle!!! :hug:
 
Samassa tilanteessa eläneenä, siitä ylipäässeenä ja asioista selvää ottaneena, sanoisin että miehesi pettää sinua ja syyttää sinua sitten siitä. Tai pettää henkisesti. Hän on mustis sinulle siitä kun juttelet vieraan miehen kanssa, koska jos itse olisi tilanteessasi, hänellä takuulla olisi flirtti mielessä tai muuta vastaavaa....tästähän mustasukkaisuudessa on kyse, syytetään toista siitä mitä itse on tehnyt.
 
ak79 harmaana
mä en kyllä tollasta kestäis että mies käy tanssittaa muita muijia eikä mua ja sit vielä tulee turpaan lopuks ja edellisen kans yhdyn että luulenpa että miehes pettää sua!! mun oma äijäkään ei tiedä "rajojansa" ja sit ollaan aina ku lähdetään johonkin ihan ympäripäissään, mä en sitä ymmärrä ku sitä viinaa pitää kiskoa niin kauan että joko sammuu tai oksentaa!!!!
 

Yhteistyössä